تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804385062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلینتون چه کسی را به عنوان معاون اول خود معرفی خواهد کرد؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کلینتون چه کسی را به عنوان معاون اول خود معرفی خواهد کرد؟
ان‌پی‌آر در گزارشی نامزدهای احتمالی تصدی پست معاونت ریاست‌جمهوری آمریکا را در صورت راهیابی کلینتون به کاخ سفید معرفی کرد.

کلینتون چه کسی را به عنوان معاون اول خود معرفی خواهد کرد؟
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ رادیو عمومی ملی آمریکا « اِن‌پی‌آر» با انتشار گزارشی در پایگاه اینتنرنتی خود نوشت: «هیلاری کلینتون،» با اعلام نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال جاری آمریکا اقدامی تاریخی انجام داده است. وی نخستی زنی است که در تاریخ آمریکا به دور نهایی این رقابت‌ها راه یافته است. حال این پرسش مطرح است که وزیر امور خارجه سابق آمریکا چه کسی را به عنوان معاون اول خود در صورت راهیابی احتمالی به کاخ‌سفید، انتخاب خواهد کرد.


انتظار می‌رود کلینتون گزینه موردنظر خود را 25 ژوئیه (4 مرداد)، پس از برگزاری کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان و پیش از فرارسیدن تاریخ برگزاری کنوانسیون دموکرات‌ها معرفی کند. در فهرست نامزدهای احتمالی این پست، قانونگذاران هیسپانیک، آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار و دست‌کم نام چندین زن به چشم می‌خورد.  


«هولیان کاسترو،» 41 ساله و شهردار سابق «سن آنتونیو» در ایالت «تگزاس» و وزیر فعلی مسکن و شهرسازی آمریکا یکی از گزینه‌های موردنظر کلینتون است. از وی به‌عنوان یکی از ستاره‌های نوظهور حزب دموکرات یاد می‌شود. انتخاب احتمالی کاسترو در تقابل با «دونالد ترامپ،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و اظهارات جنجالی وی درخصوص مهاجران مکزیکی خواهد بود. از سوی دیگر، کاسترو فاکتور جوانی را به تیم سیاسی وزیر امور خارجه سابق آمریکا اضافه خواهد کرد. وی سال 2009، به عنوان جوان‌ترین شهردار یکی از شهرهای بزرگ آمریکا -«سن آنتونیو»- انتخاب شد. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد بی‌تجربگی کاسترو یکی از دلایلی است که در نهایت مانع انتخاب وی به عنوان معاون اول کلینتون خواهد شد.        


«تام پرز،» 54 ساله و وزیر کنونی کار آمریکا که نزد اتحادیه‌های کارگری این کشور از محبوبیت بالایی برخوردار است، نیز از یکی دیگر از گزینه‌های احتمالی است. 


«شرد براون،» 63 ساله و سناتور دموکرات از ایالت «اوهایو» و همچنین «الیزابت وارن» سناتور ایالت «ماساچوست،» نیز از گزینه‌های مورد حمایت طرفداران «برنی سندرز،» سناتور ایالت «ورمونت» و نامزد انصرافی حزب دموکرات، محسوب می‌شوند. سندرز رقیب سرسخت کلینتون در رقابت‌های مقدماتی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بود. 


وارن 67 ساله از چهره‌های مشهور ترقی‌خواهان آمریکا و از مخالفان «وال استریت» است. وارن در رقابت‌های مقدماتی بدلیل انتقاد از ترامپ، به کرات هدف لفاظی‌های وی قرار گرفت. احتمال می‌رود کلینتون با انتخاب احتمالی وارن به عنوان معاون اول احتمالی خود، رأی برخی دموکرات‌های مرد را از دست بدهد.  


بروان 63 ساله یکی از اعضای لیبرال سناست و همچنین یکی از حامیان تجارت آزاد به‌شمار می‌رود. وی از مخالفان سرسخت «قرارداد تجارت آزاد آمریکای شمالی» (نفتا) به‌شمار می‌آید. براون از افراد محبوب جامعه کارگری آمریکا محسوب می‌شود. وی پیش از راهیابی به مجلس سنای آمریکا در سال 2006، به مدت 14 سال نیز در مجلس نمایندگان این کشور حضور داشت. با این وجود، وارن و براون هر دو سناتورهای ایالت‌هایی با فرمانداران جمهوری‌خواه هستند. این بدان معناست که اگر کلینتون (به عنوان رئیس‌جمهور احتمالی آمریکا) هر کدام از این دو نفر را به عنوان معاون اول خود برگزیند، صندلی خالی فرد منتخب را در مجلس سنا، یک جمهوری‌خواه پر خواهد کرد که این به هیچ وجه به نفع دموکرات‌ها نیست. به همین دلیل، کلینتون احتمال دارد «تیم کین،» سناتور ایالت «ویرجینیا» را به عنوان معاون اول احتمالی خود انتخاب کند. 


تیم کین 58 ساله که حاشیه‌های چندانی ندارد خود را گزینه‌ای «کسل‌کننده» می‌داند؛ اما، کسل‌کننده بودن همیشه فاکتوری منفی محسوب نمی‌شود. تیم کین رابطه خوبی با جامعه کسب و کار دارد و می تواند به پیروزی وی در ایالت ویرجینیا کمک کند. وی حتی سال 2008 در فهرست گزینه های باراک اوباما قرار داشت و به این ترتیب مورد علاقه همسن و سالهای خود در مجلس سنا است. تیم کین در میان نامزدهای موردنظر کلینتون دارای بالاترین تجربه سیاسی است و به زبان اسپانیایی نیز تسلط دارد. 


«دوال پاتریک» 59 ساله و فرماندار ایالت «ماساچوست» از حزب دموکرات آمریکا، نیز از افرادی است که احتمال می‌رود کلینتون در صورت راهیابی به کاخ‌سفید به عنوان معاون اول خود برگزیند. وی در زمان ریاست‌جمهوری «بیل کلینتون» به عنوان دستیار دادستان و رئیس بخش حقوق مدنی «وزارت دادگستری آمریکا» مشغول به کار بود. 


«خاویر بسرا،» 58 ساله که فرزند یک هسپانیک است، در حال حاضر ریاست انجمن حزبی دموکرات را در مجلس نمایندگان آمریکا برعهده  دارد. وی سال 1992 به کنگره راه یافت. اوباما سال 2008 پست نمایندگی تجاری را به بسرا پیشنهاد کرد که از سوی وی پذیرفته نشد. بسرا بدلیل تسلط به زبان اسپانیایی، گزینه مناسبی برای مدیریت مسئله مهاجران محسوب می‌شود. 


«کوری بوکر،» 47 ساله و سناتور ایالت «نیوجرسی،» یکی دیگر از گزینه‌های موردنظر کلینتون برای تصدی پست معاونت ریاست‌جمهوری محسوب می‌شود.  بوکر مدت 7 سال نیز شهردار «نیوآرک» در ایالت نیوجرسی بود و یک زن را از میان شعله‌های آتش نجات داد. کلینتون با انتخاب بوکر می‌تواند رضایت آمریکایی‌های آفریقایی تبار و جوانان آمریکا را جلب کند. 


از «جیمز استاوریدیس» 61 ساله و فرمانده عالی پیشین آمریکا در ناتو (سازمان پیمان آتلانتیک شمالی) نیز به عنوان یکی دیگر از گزینه‌های موردنظر کلینتون برای تصدی پست معاونت ریاست‌جمهوری وی نام برده می‌شود.   









۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن