تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802360543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتحادیه احزاب آسیایی اهداف بلندی دارد/ استعمار با شیوه خطرناک‌تری در منطقه اعمال نفوذ می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اتحادیه احزاب آسیایی اهداف بلندی دارد/ استعمار با شیوه خطرناک‌تری در منطقه اعمال نفوذ می‌کند
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب با هیات رئیسه کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی یدار و گفت‌وگو کرد.

آیت الله اراکی:فجایع منطقه با طراحی و پشتیبانی قدرت های استعماری است
به گزارش حوزه‌ احزاب وتشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هیات رئیسه کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی که به دعوت حزب موتلفه اسلامی به ایران سفر کرده با آیت الله اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب  مذاهب دیدار و گفت و گو کردند.

آیت الله اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این دیدار گفت: همه فجایعی که امروز در افغانستان، بحرین، یمن و سوریه رخ می دهد با طراحی و پشتیبانی قدرت های استعماری بزرگ است.

وی ایده اتحادیه احزاب آسیایی را خوب، ضروری و مفیدی عنوان کرد و اظهار داشت: در منطقه مشکلات و بحران هایی زیادی داریم که اتحادیه احزاب آسیایی می تواند در حل یا تخفیف این مشکلات نقش ایفا کند.

وی افزود: سلطه قدرت های معدود بر سرنوشت ملت ها آسیایی یکی از مشکلاتی است که همواره آسیا از گذشته از آن رنج برده و بیش از سه قرن است که از سلطه بیگانگان بر نقاط مختلف آسیا از شرق دور گرفته تا خاورمیانه و آسیای میانه رنج می برد.

اراکی همچنین با بیان اینکه امروز استعمار روش کار خود را تغییر داده و با شیوه خطرناک تری در منطقه اعمال نفوذ می کند، گفت: روشی که امروز استعمار گران در منطقه در پیش گرفته اند، ایجاد اختلاف در میان ملت ها و ایجاد جنگ داخلی در درون ملت ها است.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه اتحادیه احزاب آسیایی اهداف بلندی دارد و باید گام های مؤثری در راستای این اهداف بردارد، اظهار داشت: یکی از مهمترین اهدافی که این اتحادیه باید مدنظر قرار دهد، نزدیک کردن ملت ها و گروه های درون ملت هاست که این هدف، به اهداف مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بسیار نزدیک است و این اتحادیه می تواند نقش بسیار خوبی در این زمینه ایفا کند که هم آمادگی داریم در این راستا هر گونه همکاری را داشته باشیم.

اراکی افزود: موضوع دیگر این است که امروز شاهد برخی مشکلاتی در کشورهای آسیایی برای گروه های مختلف هستیم برای نمونه در میانمار و اندونزی برای برخی از گروه های مذهبی مشکلاتی به وجود آورده اند که این اتحادیه می تواند نقش بسیار مهمی در جلوگیری و یا حل این مشکلات ایفا کند.

وی گفت: انتظار داریم اتحادیه احزاب آسیایی در گام نخست نسبت به اعلام موضع پیرامون مشکلات منطقه اقدام کند و در گام بعدی با ایجاد ارتباط با نیروه های مؤثر در کم کردن این مشکلات گام بردارد.

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، از آمادگی این مجمع برای همکاری با اتحادیه احزاب آسیایی در حل مشکلات کشورهای آسیایی خبر داد.

در ادامه این دیدار، هئیت اتحادیه احزاب آسیایی نیز ضمن استقبال از پیشنهادات دبیر کل مجمع جهانی تقریب از وی برای حضور در جلسات این اتحادیه و استفاده از نظرات و پیشنهادات دعوت به عمل آوردند.

در این دیدار محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی، محمد حسن غفوری فرد عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه و مهدی صولی معاون امور بین الملل حزب مؤتلفه اسلامی نیز حضور داشتند.




۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن