تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805205820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پال رایان: هيلاری کلينتون نبايد به اطلاعات محرمانه دسترسی پيدا کند/ با همه اظهارات ترامپ موافق نیستم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پال رایان: هيلاری کلينتون نبايد به اطلاعات محرمانه دسترسی پيدا کند/ با همه اظهارات ترامپ موافق نیستم
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به مسئله رایانامه‌های نامزد دموکرات انتخابات آتی، گفت وی صلاحیت دسترسی به اطلاعات محرمانه را ندارد.


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، پال رایان، نماینده جمهوری خواه مردم منطقه جیمز ویل از ایالت ویسکانسین در مجلس نمایندگان آمریکا که رئیس مجلس نمایندگان این کشور نیز است، در گفتگوی اختصاصی با این شبکه در نیویورک گفت: «به احتمال زیاد این هفته دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، معاون خودش را انتخاب می‌کند. او باید فردی را انتخاب کند که محافظه کار باشد به این معنا که به اصول محافظه کاری پایبند باشد. او نه تنها در رقابتهای انتخاباتی‌اش باید به این اصول محافظه کاری پایبند باشد بلکه در دوره ریاست جمهوری‌اش نیز باید به این اصول پایبند باقی بماند. اگر قرار باشد ما در انتخابات پیروز شویم باید متحد شویم. این اتحاد جمهوری خواهان باید براساس اصول باشد و مبتنی بر سیاستهایی باشد که بر این اصول بنانهاده شده باشد.» 

وی گفت: «هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، قبلا در زمان مسئولیتش، به اطلاعات حساس و محرمانه‌ای دسترسی داشت اما درباره این اطلاعات عملکرد بدی داشت (ماجرای ایمیلهای کلینتون). چنین فردی در حال حاضر نباید به اطلاعات محرمانه دسترسی داشته باشد. البته اگر او رئیس جمهور شود، ماجرا متفاوت خواهد بود. در عین حال باید توجه داشت فردی که نامزد نهایی حزبش در انتخابات ریاست جمهوری می‌شود به اطلاعات محرمانه دسترسی پیدا می‌کند و از برنامه‌های بسیار محرمانه کشور مطلع می‌شود. قرار گرفتن در چنین موقعیتی، مسئولیتی بسیار خطیر است. اما باتوجه به سابقه او (هیلاری کلینتون) نباید اطلاعات محرمانه به او داده شود. هیچکس نباید بالا‌تر از قانون باشد.» 


رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه در پاسخ به سئوالی درباره تنشهای داخلی در واشینگتن گفت: «شاهد آن هستیم که گینزبرگ، از قضات دادگاه عالی آمریکا (یکی از نه قاضی) سخنانی در انتقاد از دونالد ترامپ گفته و او را دروغگو توصیف کرده است؛ بیان چنین سخنانی بسیار عجیب است. این سخنان نشان دهنده نگاه مغرضانه است. اینکه افراد منتخب (دولتی) چنین سخنانی را علیه هم مطرح کنند کاملا طبیعی است. اما بیان این سخنان از زبان فردی که در دادگاه عالی حضور دارد و باید مفسر قانون باشد، اقدامی کاملا مغرضانه است و به هیچ وجه قابل قبول نیست. قضای گینزبرگ نبایستی این کار را انجام می‌داد.» 


رایان در بخشی دیگر از اظهاراتش گفت: باید امنیت مرزهای کشور تامین شود. باید قانونی به جای قانون بیمه و درمان اوباما وضع شود. باید اقتصاد کشور بهبود پیدا کند. باید پارتی بازی از نظام کشور حذف شود. اما باید توجه داشت که هیلاری کلینتون هیچیک از این کار‌ها را انجام نخواهد داد. اگر هیلاری کلینتون رئیس جمهور شود مثل این است که اوباما برای دوره سوم، رئیس جمهور آمریکا شود. این وضع برای آمریکا خوب نیست. این وضع به ضرر آمریکا است. 


وی افزود: در مجموع باید بگویم مطالبی (از زبان ترامپ) بیان شده است که بنده با آن موافق نیستم. با همه این اوصاف می‌خواهم از نامزدی حمایت کنم که به احتمال بسیار زیاد از اصول و ارزشهایی حمایت خواهد کرد که ما به آن اعتقاد داریم و آن‌ها را در عمل به کار خواهد بست. 


رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به وجود مشکلات روحی و روانی نظامیان آمریکایی به علت حضور در می‌دانهای جنگ اذعان کرد. 


رایان در پاسخ به پرسشی درباره خشونتهای نژادی در آمریکا و نقش نظامیان مبتلا به ناراحتی‌های روحی و روانی ناشی از حضور در میدان جنگ در این خشونت‌ها گفت: «قوانین مربوط به بررسی سلامت روحی و روانی افراد به هنگام خرید سلاح در آمریکا در یک نسل گذشته (حدود بیست و پنج سال) اصلاح نشده است. در تیراندازی اخیر در آمریکا، یکی از ریشه‌های مشکل، خودش را نشان داد. شماری از اعضای کنگره با عنایت به همین مسائل می‌خواهند سلامت روانی افراد به هنگام خرید سلاح بررسی شود. طرحی در این خصوص در کنگره مطرح شد و با حمایت چهارصد و پنج عضو کنگره به تصویب رسید. این مصوبه، محصول حمایت دو حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکاست. در این میان باید به مسائل نظامیان سابق آمریکایی نیز توجه داشت. باید سازمان رسیدگی به امور نظامیان سابق آمریکایی نیز اصلاح شود. ما باید به موقع اقدام کنیم تا به مشکلات افرادی رسیدگی شود که با مشکلات روحی و روانی (ناشی از حضور در می‌دانهای جنگ) دست به گریبان هستند و به این ترتیب، از بروز مشکلات در آینده جلوگیری کنیم. باید نظامیان سابق به مراقبتهای درمانی دسترسی داشته باشند. باید در نظام درمانی آمریکا، مراقبتهای عمومی از نظامیان سابق آمریکایی به وجود بیاید. 


وی در بخشی دیگر از اظهراتش از برنامه‌های دولت باراک اوباما، رئیس جمهور این کشور در زمینه مهاجرت و کنترل مرز‌ها و خدمات اجتماعی انتقاد کرد. 


رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در اینباره گفت: «من درباره نظام مهاجرت در آمریکا مطالب زیادی بیان کرده‌ام. باید امنیت مرزهای آمریکا تامین شود. این کار نیز بنابه علل مختلف باید انجام شود ازجمله حاکمیت قانون، مقابله با ورود هروئین از طریق مرز‌ها به داخل کشور و مقابله با تلاشهای گروه داعش برای نفوذ در داخل کشور. باید امنیت مرز‌ها تامین شود تا شهروندان کشور بدانند که قانون در آمریکا حاکم است و اطمینان داشته باشد که دولت به وظایف خودش ازجمله تامین امنیت کشور عمل می‌کند. برای این منظور باید نظام از هم پاشیده مهاجرت در کشور اصلاح شود. باید نظام مهاجرت غیرقانونی در کشور ترمیم شود. در حال حاضر، هیچکس به دولت آمریکا اعتماد ندارد که وظایفش را در این خصوص انجام می‌دهد. دولت به وظایف خودش عمل نمی‌کند. به همین علت، معتقدم تامین امنیت مرزهای آمریکا بسیار حائز اهمیت است.» 


رایان درباره مسئله فقر در آمریکا گفت: «باید راههای بهتری برای مقابله با فقر پیدا کرد و به گونه‌ای بهتر با فقر به مقابله پرداخت. ما برنامه‌های خود را در این خصوص در پایگاه رسمی جمهوری خواهان اعلام کرده‌ایم. ما با بررسی وضع فقرا در کشور، به طرحهایی دست یافته‌ایم که براساس آن می‌توانیم با فقر در کشور مقابله کنیم. ما برنامه‌ای بسیار جدی برای این منظور داریم تا اینکه با ریشه‌های اصلی فقر مقابله شود و چرخه فقر شکسته شود. رویکرد کنونی دولت برای مقابله با فقر درواقع، به صورت رسیدگی به علائم و نشانه‌های فقر است و این روند سبب استمرار فقر می‌شود. باید به وضع افرادی رسیدگی شود که با مشکلات متعدد مواجه هستند و به آینده امیدوار نیستند. می‌توان به این افراد کمک کرد تا بار دیگر روی پاهای خودشان بایستند. نظام رفاهی آمریکا باید به صورتی باشد که دامی برای فقر نباشد بلکه نظام رفاهی کشور به نفع مردم باشد. نباید خدمات اجتماعی از افراد در جامعه امریکا به صورتی باشد که مشوقی برای کار نکردن باشد. باید این نظام اصلاح شود.»








۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن