تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820338289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه پایدار جامعه نیازمند توجه به آموزش ابتدایی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: توسعه پایدار جامعه نیازمند توجه به آموزش ابتدایی است مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم تجلیل از منتخبین طرح و برنامه های دوره ابتدایی استان گفت: توسعه پایدار جامعه نیازمند توجه به آموزش ابتدایی است.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۳ تير ساعت 07:50

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی،  سید جواد حسینی در مراسم تجلیل از منتخبین طرح و برنامه های دوره ابتدایی استان با اشاره به حضور درقالب هیات ایرانی دراجلاس آموزش برای همه 2015 کره جنوبی به اهمیت وجایگاه آموزش وپرورش درکشورهای جهان اشاره کرد وگفت:دراجلاس جهانی آموزش برای همه یکی ازمهمترین ارکان مورد توجه صاحبنظران تعلیم وتربیت ودست اندرکاران طراز اول جهان ووزرای آموزش وپرورش قرارگرفته بود توجه به آموزش وپرورش و دوره ی ابتدایی بود.
وی افزود:جهان ازنابرابری رنج می برد و15درصد از کشورجهان 85درصد منابع دنیا را می بلعند واین نابرابری درسطح جهان بین 10درصد و90درصد وجهان اول وجهان دوم رنج آور است واگر بخواهیم از پیچ هرز نابرابری بگذریم توجه به آموزش وپرورش ومعلمان بخصوص معلمان دوره ی ابتدایی ضروری است.
مدیر کل آموزش وپرورش خراسان رضوی باتاکید برتوجه به توسعه ی پایدار گفت:اگر بخواهیم شهروندانی داشته باشیم که محیط زیست را حفظ نموده ودرمسیر اصلاح الگوی مصرف وصرفه جویی گام برداریم، باید نظام ابتدایی را دریافت ومعلمانی درتراز آموزش ابتدایی تربیت کرد.
حسینی افزود: وجدان کاری وانضباط اجتماعی وپاسداشت شهروندان ورویکرد صلح ودوستی وهمگرایی برپایه ی ابتدایی ورکن آن معلمین ابتدایی استوار است .
وی باتاکید براین که باید درنظام تعلیم وتربیت کاری کنیم که آرزوی معلمان تدریس در ابتدایی باشد افزود: امیدوارم درک لازم از دوره آموزش وپرورش ابتدایی صورت گرفته وبا استقرار خرده نظام های  سندتحول بنیادین که یکی از آن خرده نظام ها منابع انسانی است به سمت ترازموفقیت گام برداشته شود.
وی رشد صددرصدی در زمینه ی درس پژوهی واقدام پژوهی  وکسب رتبه برتر کشوری درجشنواره ی جابربن حیان را نمونه ی تلاش های آموزش وپرورش خراسان رضوی در دوره ابتدایی خواند وبا اشاره به کلید واژه ی یا علی مدد درآموزش وپرورش استان گفت: میثاق ما این است که تمام همت وتلاش خود را بکاربندیم تا با مغزورزی ودل ورزی  اندیشه ها وانگیزه ها را به هم پیوند زده و با دست ورزی وکار واقدام عملی آموزش وپرورش ومیهن خویش را آباد نماییم.
ابوالحسن حقیقی معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش خراسان رضوی نیز دراین همایش از موزش ابتدایی با عنوان دوره ی بنیادین یاد کرد وگفت: 95 هدف دردوره ی ابتدایی وجود دارد که دراین میان اهداف اعتقادی ، اخلاقی ، اجتماعی وسیاسی بیش از66درصد اهداف این دوره را تشکیل می دهد که  نیاز به تحول در مسیر عمل دارد که درسال جاری 10برنامه درقالب 67 رویکرد در سطح وزارت آموزش وپرورش مطرح است که با این رویکرد به سمت چرخش تحول آفرین پیش می رویم .
وی به ضرورت تحول  وموانع وراهکارهای آن اشاره کرد ودرصد بالایی از ضرورت وموانع تحول را مرتبط با فرهنگ سازمانی ، منابع انسانی ومدیریت دانست و با تاکید برضرورت تغییر دررفتار وبینش ومنش دراین حوزه گفت: باید با همدلی وهمزبانی ، همسان سازی وهمگرایی ذهنی وسازمانی به سمت حرکت رو به جلو حرکت تغییر مسیریافته ونگاه برنامه محور به مدیران تسری یابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن