تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819001679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهرانپور:دایی تیم نفت را به بهترین شکل می بندد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مهرانپور:دایی تیم نفت را به بهترین شکل می بندد
مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:بیشتر تیم های علی دایی در سال های اخیر دیر بسته شده اند اما تمام تلاش خود را برای رساندن بازیکنان به سطح رقابت های لیگ برتر به کار می گیریم.


محمد رضا مهرانپور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گرو ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت آماده سازی تیم فوتبال نفت تهران اظهار کرد:تمرینات نفت به خوبی زیر نظر کادرفنی و علی دایی دنبال می شود. بازیکنان اصلی تمرینات آماده سازی و تاکتیکی را انجام می دهند و چند بازیکن تستی هم در تمرینات ما شرکت کرده اند.

وی افزود:علی دایی پنج بازیکن تستی را مد نظر قرارداده است. البته این امر به معنای عقد قرارداد با بازیکنان تستی نیست و برای این امر از سوی کادرفنی، باید ارزیابی بیشتری روی بازیکنان تستی صورت گیرد.

مهرانپور درباره آغاز تمرینات ارسلان مطهری با نفت و این که با توجه به حضور محمد قاضی و عیسی آل کثیر در فهرست نفتی ها، نیازی به حضور مهاجم دیگری در این تیم وجود دارد یاخیر، گفت:من در جریان اضافه شدن مهاجم دیگری به فهرست نفرات نفت نیستم اما یک تیم باید در همه پست ها بازیکنان کارآمدی داشته باشد. دایی این تفکر را دارد و در چند سال اخیر با وجود فرصت کمی که در تمام تیم ها داشته، تیم های خوبی بسته است.

 وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که با توجه به دیر شروع شدن تمرینات نفت، آیا بهتر نیست در قرعه کشی لیگ برتر حریفان آسان تری با این تیم در هفته های ابتدایی لیگ شانزدهم رو به رو شوند، بیان کرد: شاید از بدشانسی دایی و کادر فنی اش باشد که در سال های اخیر با تیم هایی کار کرده اند که تمریناتشان دیر شروع شده است. ما همیشه از لحاظ جمع شدن نفرات و آغاز تمرینات جزو آخرین تیم های لیگ بوده ایم اما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا به سایر تیم ها برسیم. در این یک هفته دایی و کادرفنی تلاش کرده تا از لحاظ تاکتیکی و آمادگی بازیکنان، نفت را به سایر تیم ها برساند.

مربی تیم فوتبال نفت تهران درباره زمان تکمیل فهرست نفرات بازیکنان این تیم، بیان کرد:ما برای تکمیل فهرست نفرات نفت، به دنبال جذب چند بازیکن دیگر هستیم و در این راه هر بازیکنی که مدنظر دایی باشد با هماهنگی مدیریت و مالک باشگاه جذب می شود.






۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن