تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803030833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهیز 100 خوابگاه دانشجویی در دستور کار وزارت علوم/ اجرای طرح رتبه بندی فضای ورزشی دانشگاهها


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تجهیز 100 خوابگاه دانشجویی در دستور کار وزارت علوم/ اجرای طرح رتبه بندی فضای ورزشی دانشگاهها
رییس سازمان امور دانشجویان از طرح رتبه بندی فضای ورزشی دانشگاهها و در دستور کار قرار گرفتن تجهیز 100 خوابگاه دانشجویی خبر داد.


به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی صدیقی رییس سازمان امور دانشجویان صبح امروز در نشست خبری سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویی که در محل سازمان امور دانشجویان برگزار شد، با اشاره به سه بازوی موثر در حوزه تربیت بدنی گفت: اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم ( عهده دار کار پشتیبانی تربیت بدنی دانشگاهها)، پژوهشگاه علوم ورزشی و تربیت بدنی( عهده دار بررسی علمی تربیت بدنی) و فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی (عهده دار رقابت‌های ورزشی و عمدتا بین المللی) سه بازوی این حوزه شناخته می شوند.


وی افزود: در کنار توسعه ورزش دانشگاهی در این المپیاد، ابعاد دیگر همچون اشتغالزایی و کارآفرینی نیز مد نظر قرار گرفته است.


صدیقی عنوان کرد: یکی از مسایل مدنظر در حوزه ورزش برای امسال، تجهیز فضای ورزشی خوابگاههای دانشگاهها است که حدود 100 خوابگاه پسران و دختران دانشجو را انتخاب کرده و به کمک صندوق رفاه به اتاق های تندرستی مجهز می شوند.


وی ادامه داد: همچنین طرح رتبه بندی کیفی فضای ورزش دانشگاهها در دستور کار است تا مواردی که با استاندارهای لازم فاصله دارند بعنوان هدف برای تجهیز و تعمیر قرار گیرند.


صدیقی گفت: امیدواریم این رتبه بندی در نیمه دوم سال 95 اعلام شود.


رییس سازمان امور دانشجویان ارزیابی عملکرد ادارات تربیت بدنی دانشگاهها را از وظایف اداره کل تربیت بدنی این سازمان دانست و اظهار داشت: این ارزیابی براساس معیارهای نه گانه مثل اماکن و تجهیزات، برنامه ریزی، تعامل و ارتباطات، تامین مالی، نظارت و ارزیابی و ورزش همگانی و تفریحی صورت میگیرد و منتظر اعلام نتایج نظرسنجی دانشگاهها هستیم.


وی عنوان کرد: بودجه ورزش دانشگاهها تحت عنوان فعالیتهای ورزشی دانشجویان ذیل ردیف فعالیتهای خدمات فرهنگی در بودجه سال 95 برای اولین بار تفکیک شد.


صدیقی با بیان اینکه شش آیین نامه ورزشی دانشجویی اصلاح شده، افزود: در سال جاری الزام دو ورزش کشتی و فوتبال را در مسابقات برون مرزی داریم، همچنین برای اعزام به مسابقات کشتی 2016 دانشجویان جهان و سومین دوره فوتبال دانشجویان دانشگاههای آسیا، شش اردوی تدارکاتی را پیش بینی کرده ایم.


وی با اشاره به خدماتی که آموزش عالی در جهت توسعه ورزش کشور انجام داده، عنوان کرد: یکی از این اقدامات همکاری مدیران و اعضای هیات علمی و کارشناسان دانشگاهی در سطوح مختلف کشور اعم از مدیریت عالی، فدراسیون، مربیگری و داوری است.


صدیقی درباره پذیرش قهرمانان ورزشی و معرفی آنها به دانشگاهها جهت ادامه تحصیل افزود: در مقطع کاردانی 39 مرد و هفت زن، در کارشناسی 718 مرد و 272 زن، در کارشناسی ارشد 129 پسر و 23 زن و دکتری شش مرد و یک زن جهت ادامه تحصیل برای رشته های تربیت بدنی به دانشگاهها معرفی شدند که در مجموع حدود یک هزار و 195 نفر هستند.


وی بیان کرد: واحدهای ارزیابی تندرستی و مشاوره ورزشی دانشگاهها که سال گذشته در 20 دانشگاه تشکیل شده امسال قرار است به 50 مورد برسد، هدف از تشکیل این واحدها پایش سلامت جسمانی دانشجویان، استفاده از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در امر پایش به عنوان کارورزی و ایجاد زمینه کار در آینده برای آنها و تهیه شناسنامه تندرستی برای دانشجویان ( در سه بعد ترکیب بدنی و شاخص های ساختار قامتی- اسکلتی و آمادگی جسمانی) است.








۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن