تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802688624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهاجم هدف پرسپولیس را هیچ کس نمی‌شناسد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
مهاجم هدف پرسپولیس را هیچ کس نمی‌شناسد




حرف اگر حرف برانکو بود، فصل را با همین گلزنانی که هیچ کدام مهاجم هدف نیستند، شروع می‌کرد و سر فرصت می‌گشت دنبال مهاجم دلخواهش.





ایران ورزشی: حرف اگر حرف برانکو بود، فصل را با همین گلزنانی که هیچ کدام مهاجم هدف نیستند، شروع می‌کرد و سر فرصت می‌گشت دنبال مهاجم دلخواهش. او البته همین حالا هم تکیه کردن به علیپور و امیری و حتی زاهدی را مطمئن‌تر می‌داند از مهاجمانی که باشگاه برای جانشینی آقای گل کاندیدا کرده.

آقای سرمربی پیش از سفر به اوکراین هم گفته بود که برای خرید مهاجم عجله ندارد و حتی ترجیح می‌دهد این کار را بسپارد به نیمه فصل. درست بر خلاف باشگاه که روزی نیست برای برانکو لیست رو نکند. تا این‌جای کار هر چه مهاجم اروپایی و غیراروپایی می‌شناختیم و نمی‌شناختیم، به باشگاه و از زبان باشگاه به برانکو معرفی شده‌اند و او همه را رد کرده.

مرد کروات پیش‌تر هم گفته بود که چون بازیکنان وارداتی هیچ کدام درجه یک و حتی درجه دو و سه نیستند، علاقه‌ای به جذب آنها ندارد و مهم‌تر اینکه او از سیاق بازیکنان برزیلی خوشش نمی‌آید. به همین خاطر است که وقتی نام آلوز نانگ و لوسیانو ادینیو را از زبان مدیران باشگاه شنید، بی‌درنگ «نه» گفت و هنوز که هنوز است به خرید هیچ مهاجمی رضایت نداده؛ چه برزیلی و چه اروپایی.

تنها مهاجمی که برانکو تاییدش کرد، ایوان کرشتانوویچ بود که باشگاه حاضر نیست برایش دست به جیب شود و البته رزومه قابل اتکایی هم ندارد. پروفسور بارها گفته که با مهاجمان فعلی، حتی جای مهدی طارمی را خالی نمی‌بیند و اتفاقا بازیکنانی هم که به آنها تکیه کرده، در بازی‌های تدارکاتی بد گل نزده‌اند. با این حال قطعا خودش بهتر از هر کسی می‌داند که پرسپولیس به یک مهاجم هدف نیاز دارد و او ترجیحش این بود که چنین مهاجمی را از بین ایرانی‌ها انتخاب کند اما باشگاه همراهی‌اش نکرد. آنها البته یکی از سهمیه‌های لیگ برتری را خالی گذاشتند اما الان دیگر بازیکن سطح بالایی نمانده که آزاد هم باشد. آخرین گزینه، ارسلان مطهری بود که گفت استقلالی است و امین منوچهری هم در اندازه‌ای نیست که وزن پرسپولیس را تاب بیاورد.

پس چاره‌ای نمی‌ماند جز روی آوردن به مهاجمان خارجی که برانکو همچنان مقابل جذب آنها مقاومت می‌کند و باشگاه برای در اختیار گرفتن‌شان مصر است. امیدش را اما از دست نداده و همین چند روز پیش بود که لوسیانو پریرا به پروفسور پیشنهاد شد، همان مهاجم برزیلی که سه سال پیش به فوتبال ایران آمد و در 63 بازی‌ که برای فولاد خوزستان و سپاهان انجام داده، 25 گل زده است.

او را سپاهان به خاطر قرارداد میلیاردی‌اش کنار گذاشته بود اما همین که شنیدند پرسپولیس او را می‌خواهد، اعلام کردند که با پریرا به توافق رسیده‌اند تا یک سال باقی مانده از قراردادش را هم در اصفهان بگذراند. در واقع پرسپولیس برای جذب این مهاجم 32 ساله باید از دو مانعِ سرسخت بگذرد؛ اول تاییدیه برانکو را بگیرد و بعد تازه بیفتد دنبال مدیران بدقلق سپاهان (بد قلق در زمینه صدور رضایتنامه) برای گرفتن رضایتنامه لوسیانو پریرا که قطعا ارزان نخواهد بود.








تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن