تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801487306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشارزاده به پایان کار خود رسیده است؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: افشارزاده به پایان کار خود رسیده است؟
به نظر می‌رسد سرپرست باشگاه استقلال لبه مرز قرار دارد و هنوز تکلیفش مشخص نشده است.
به گزارش نامه نیوز ، پیش از سفر تیم فوتبال استقلال به ارمنستان و پس از پایان جلسه هیئت مدیره استقلال، سوال بسیاری از خبرنگاران از اعضای هیئت مدیره در خصوص ماندن یا رفتن بهرام افشارزاده بود. با توجه به اتفاقاتی در نقل و انتقالات افتاد و تذکری که وزیر ورزش و جوانان به سرپرست باشگاه استقلال داد، ورق برای افشارزاده برگشت و او در مسیر بحرانی و پرتنش قرار گرفت.

 پس از مدتی با تصمیم وزیر ورزش، سرپرست باشگاه استقلال از این وزارتخانه جدا شد و به باشگاه استقلال بازگشت. سرپرست 74 ساله استقلال این روزها تکلیف خودش را نمی‌داند و به همین دلیل روی لبه مرز قرار گرفته است. قرار بود در جلسه هئیت مدیره استقلال تکلیف ادامه مدیرعاملی افشارزاده مشخص شود اما همه چیز به بعد بازگشت استقلال از ارمنستان موکول شد. هنوز مشخص نیست که اعضای هیئت مدیره استقلال روی افشارزاده نظر مثبت دارند یا خیر.

یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال که دوست نداشت نامش فاش شود، در مورد اینکه گفته می‌شود افشارزاده به پایان کار خود در استقلال نزدیک شده است، به میزان گفت: چنین چیزی صحت ندارد و برای نخستین بار است این موضوع را می‌شنوم. همانطور که اعلام کرده‌ایم‌، تصمیم‌گیری در این رابطه به پس از بازگشت استقلال از ارمنستان موکول شده است.



منبع: میزان


۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن