تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802455090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش باهنر به ماجرای فیش‌های حقوقی: می‌گفتند پسر من لباس هزاردلاری می‌پوشد و سلطان چای هستم/ به راحتی از کاه، کوه می سازند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: واکنش باهنر به ماجرای فیش‌های حقوقی: می‌گفتند پسر من لباس هزاردلاری می‌پوشد و سلطان چای هستم/ به راحتی از کاه، کوه می سازند
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: 15 تا 20 سال قبل شایعاتی درباره خود من مطرح می شد که پسر فلانی لباس هزار دلاری می‌پوشد و خودش سلطان چای است. در آن زمان پسر من 4 یا 5 ساله بود.
به گزارش نامه نیوز، نشست خبری محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در کافه خبر خبرگزاری خبرآنلاین برگزار شد.


وی در ابتدای این نشست خبری گریزی به مسائل جاری کشور زد و اظهار کرد: اتفاقات مهمی در کشور رخ داده. تلاش‌های تروریستی که جنگ نیابتی راه انداخته اند. البته از طرفی خیر است که اینها باشد. حکومت هایی که سال های سال پشت نقاب تزویر، خودشان را حامی مسلمانان جهان می دانستند امروز به صورت علنی، دست در دست غده سرطانی رژیم صهیونیستی بودن خود را نشان دادند و همه توان خود را به کار می گیرند تا بر سر قدرت بمانند. حتی به قیمت جان کودکان و زنان و مردان بیگناه و بی تقصیری که فقط می خواهند زندگی کنند. انشاالله این تلاش ها میخ هایی است که بر تابوت خود می کوبند.

وی در ادامه گفت: یادی از مرحوم دادمان داشته باشیم که فاجعه تاسف باری بود. بحث های ترور بیولوژیکی نیز مطرح بود که ما پیگیری می کنیم.

باهنر درپاسخ به سوالی درباره فیش های حقوقی نجومی نیز اظهار کرد: هر از چندگاهی ممکن است در هر کار اداری و سازمانی بزرگ اشکالاتی به وجود بیاید. کمااینکه در هر جامعه هم ممکن است ظلم هایی به وجود آید،‌ اما مهمتر از اصل موضوع،‌ مسئله نحوه برخورد با موضوع است.

وی افزود: اکنون فضای عوض شده است. 15 تا 20 سال قبل شایعاتی درباره خود من مطرح می شد که پسر فلانی لباس هزار دلاری می پوشد و خودش سلطان چای است. در آن زمان پسر من 4 یا 5 ساله بود. من هم نمی توانستم کاری بکنم اما الان فضای خبری آنقدر پرتوان است که می تواند از کاه، کوه بسازد و برعکس. البته این فضا می تواند مثبت باشد چراکه مسئولان زودتر به خود می آیند.

باهنر با بیان اینکه فیش های حقوقی ریشه های مختلف دارد. بهترین تعبیر را رهبری داشتند، گفت: یه عده ای حقوق نجومی گرفتند و برپایه قانون بوده و عده ای حقوق نجومی گرفتند و بی قانون بوده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ ما حدود 100هزار مدیر در کشور داریم و کسانی که حقوق نجومی گرفتند حتی یک درصد هم نمی شوند. مدیران پاک در کشور وجود دارد.

نایب رئیس پیشین مجلس اظهار کرد: قانون اختیاراتی را به مجمع عمومی داده است که می توانست اینکارها را انجام دهد. در همین راستا هم برخی حقوق های عجیب و غریب برای خود تصویب کردند. بعضی جاها هم این کار را نکردند ولی برداشت غیرقانونی داشتند. مهم این است که دولت کار را بطور جدی دنبال کنند.

وی گفت:‌ تاکنون چندین بار نظام هماهنگ پرداخت تصویب شده ولی هربار راه گریزهایی برای سوءاستفاده کنندگان پیدا شده است. باید جلو این روزنه های نشت را گرفت. آنگونه که دولت گفته وعده حل آن را دادند. مجلس هم باید آنجا که نشستی قانونی دارد را اصلاح کند.

باهنر اظهار کرد:‌ خاطیان این کار تکلیف شان مشخص است. آنهایی که قانونی عمل کردند باید پول را به بیت المال برگردانند. حتی بایداز مسئولیت ها کنار گذاشته باشند. آنها هم که غیرقانونی تصرف در اموال دولتی کردند باید مجازات شوند و محاکمه شوند.

ادامه دارد...


منبع: خبرآنلاین


۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن