تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820642170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانداری شهریار برای گرامیداشت هفته عفاف و حجاب کم کاری کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرمانده سپاه شهریار مطرح کرد:
فرمانداری شهریار برای گرامیداشت هفته عفاف و حجاب کم کاری کرده است

شهریار


شناسهٔ خبر: 3709794 - یکشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
استانها > تهران

.jwplayer{ display: inline-block; } شهریار-فرمانده سپاه شهریار گفت:دستور العمل گرامیداشت عفاف و حجاب مصوبه وزارت کشور است،اما متأسفانه فرمانداری این شهرستان و برخی شهرداری ها در خصوص امور اجرایی این امر کم کاری کرده اند. به گزارش خبرنگار مهر،سرهنگ امین الله یامینی فرمانده سپاه شهریار ظهر یکشنبه در نشست خبری هفته عفاف و حجاب با اشاره به اهمیت بسیار برجسته این هفته اظهار داشت:گرامیداشت هفته عفاف و حجاب یادآور واقعه مسجد گوهر شاد و دیکتاتوری رضاخانی است که با زور به مقابله با عفاف و حجاب بانوان ارزشی و اخلاق مدار این مرز و بوم برخاست. وی افزود:بعد از گذشت 80 سال از این واقعه تلخ،هفته عفاف و حجاب، یادبودی است برای تجلیل از مقام شامخ زنان عفیف ایران اسلامی و گرامیداشت ظلم ستیزی های این قشر تأثیرگذار در جامعه ایرانی که همواره در ادوار مختلف تاریخ، نقش برجسته خود را در ابعاد گوناگون ایفا کرده اند. فرمانده سپاه شهرستان شهریار عنوان کرد:در سطح این منطقه نیز هر کدام از ادارات به تناسب مسئولیت ها و دستور کارهایی که موظف به اجرا و انجام آن هستند برای گرامیداشت هر چه با شکوه تر این مراسم، عهده دار وظایفی می باشند.

سرهنگ یامینی عنوان کرد:طبیعتا برگزاری چنین مراسمی مستلزم همگرایی،هماهنگی،اطلاع رسانی و الزامات خاص به خود است که خلل و نارسایی در آن زیبنده و شایسته به نظر نمی رسد. وی افزود:مجموعه سپاه و بسیج نیز بخشی از کار را بر عهده دارد و تلاش کرده در حد توان و بضاعت،اقدامات لازم را عملیاتی کند اما اجرای باشکوه چنین مراسمی مستلزم هم افزایی و همیاری هر چه بیشتر است. فرمانده سپاه شهریار عنوان کرد:متأسفانه با وجود اینکه از چندین روز قبل دستور العمل هفته عفاف و حجاب به این شهرستان ابلاغ و ارسال شده،اما فرمانداری در آخرین روز ساعات کاری قبل از تعطیلات عید فطر به تشکیل جلسه مبادرت ورزیده که عملا امکان پیگیری دستورالعمل وجود نداشت و این موضوع موید کم کاری و کم لطفی این مجموعه است.

سرهنگ یامینی گفت:در خصوص گرامیداشت هفته عفاف و حجاب نیازمند یک کار همگرایی جهادگونه هستیم اما متاسفانه شاهدیم، بسیج و سپاه به تنهایی بار این مسئولیت را در شهرستان شهریار بر دوش می کشد و فرمانداری و برخی شهرداری ها آنچنان که باید اقدامات لازم را عملیاتی نکرده اند. گفتنی است در پایان این مراسم،زهرا روانبخش مسئول بسیج جامعه زنان شهریار و دبیر کمیته هفته عفاف و حجاب،ضمن در خواست از عموم زنان،بانوان و دختران و مردم ولایتمدار،ارزشی و مومن این منطقه برای حضور در مراسم گرامیداشت عفاف و حجاب در عصر روز دوشنبه در محل پارک کودک شهریار عنوان کرد:برنامه های متعدد و متنوعی اعم از تئاتر،اهدای گل به بانوان محجبه،خاطره گویی همسر مدافعین حرم، سخنرانی،بررسی تأثیرات مخرب برخی از موسیقی های خاص بر حجاب و عفاف و تبیین الگوی سوم مورد تأکید مقام معظم رهبری در خصوص زن  مسلمان ایرانی که به واقع نه شرقی است و نه غربی،از نمونه برنامه های پر بار این هفته ارزشی به شمار می رود.










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن