تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820203806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده ریاض از سرپل‌های منافقین برای عملیات در عمق ایران


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: عربستان از گروه های قومیتی و مذهبی حاشیه مرز نتوانست یارگیری کند و درگیری‌های طائفه ای، قومی و مذهبی (شیعه-سنی) را به داخل ایران بکشاند.

به گزارش تراز ،"امیر مسروری" فعال مطبوعاتی و محقق در زمینه مسائل جهان اسلام، در ارزیابی خود از روابط گروهک نفاق با رژیم سعودی نوشت:

««دیروز در رسانه ها به نقل از مسئول سابق استخبارات سعودی، مرگ مسعود رجوی (سرکرده فرقه منحوس و جنایتکار منافقین) اعلام شد. هرچند سندی برای این موضوع ارائه نشد، اما از چند منظر قابل تحلیل است:

یک: همکاری اطلاعاتی-امنیتی عربستان در عمق ( عملیات در عمق ایران) توسط بازوی منافقین جدی تر شده است.

قبل تر گزارشی توسط "اندیشکده مطالعات جهان اسلام" منتشر شد که در آن نوشته ایم همکاری حقوق بشری و موضوع ادراک سازی در خارج از ایران توسط منافقین با سازمان اطلاعاتی عربستان و وزارت خارجه این کشور جدی تر شده است. اما حضور "ترکی فیصل" در جمع منافقین فقط یک موضوع را باقی می گذارد: «فعالیت عربستان در عملیات عمق»

این بدین معناست که عربستان از گروه های قومیتی و مذهبی حاشیه مرز نتوانست یارگیری کند و درگیری‌های طائفه ای، قومی و مذهبی (شیعه-سنی) را به داخل ایران بکشاند و حالا می‌خواهد به‌وسیله یک گروه تروریستی در خاک ایران عملیات داشته باشد.

در واقع از سرپل‌های سازمان منافقین برای عملیات در عمق استفاده کند.

کمترین انتظار این است که جمهوری اسلامی ایران به صورت رسمی نامه اعتراضی خود نسبت به حضور مقامات عربستان در جمع سازمان تروریستی منافقین را به دبیرکل سازمان ملل و شورای حقوق بشر بفرستد و به افکار عمومی جهان بگوید مدافعان داعش حالا مدافعان قاتلان کودک 3 ساله ای همچون "فاطمه طالقانی" شده‌اند. (فاطمه طالقانی زنده زنده توسط منافقین سوزانده شد!)

 

دو: منافقین بعد از تخلیه اشرف، تمام تلاش خود را انجام داد تا ازبین نروند. همکاری با کشورهای غربی هم نتوانست به آنان برای حضور در منطقه، پایگاه نظامی اعطا کند و منافقین پس از خروج گروهی از اشرف به لیبرتی و سپس کشورهای اروپایی، با درخواست آزادی [جدایی اعضا] مواجه شده‌اند و این یعنی فروپاشی سازمان.

سازمان منحله منافقین حالا با بی‌هویتی مواجه است و می‌خواهد هرطوری شده حتی با خبر مرگ مسعود رجوی خود را زنده نشان دهد.

از پیرمردها و پیرزن‌های فرتوت و بدبخت سازمان چیزی باقی نمانده و حالا با بازتولید رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی می‌خواهند خود را بزرگ نشان دهند.

باید هوشیار بود و در پازل دشمن بازی نکرد.

ان‌شاءالله همچون خبر مرگ صدام حسین، خبر مرگ نوچه او رجوی هم روزی می‌آید و ملت خوشحالی خود را نشان خواهند داد.»»


منبع: جام نیوز







زمانبندی انتشار: 20 تير 1395 - 15:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن