تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820787109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امنیت اجتماعی درگرو رعایت عفاف و حجاب در جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امنیت اجتماعی درگرو رعایت عفاف و حجاب در جامعه است مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: امنیت اجتماعی درگرو رعایت عفاف و حجاب در بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نسل جوان با توجه به هجمه‌های مختلف فرهنگی دشمنان است.
۱۳۹۵ يکشنبه ۲۰ تير ساعت 11:10

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، حجت‌الاسلام محمد فتاحی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، اظهار کرد: برهنگی و بی‌حجابی، ارزش زن را از بین می‌برد و او را تا حد یک کالا تنزل می‌دهد و زن با داشتن حجاب، جامعه را پاک و دور از فساد نگه می‌دارد.   وی، افزود: در این صورت همه مردان و زنان در امنیت و آسودگی خاطر به زندگی سالم و عزتمند خود ادامه می‌دهن، بنابراین زن با رعایت حجاب، سلامت روحی و روانی خود را تضمین کرده و امنیت اجتماعی را در جامعه فراهم می‌سازد.   حجت‌الاسلام فتاحی، یادآور شد: قرآن برای این‌که زنان بیشتر حجاب را رعایت کنند و از آزار و اذیت هوس رانان در امان بمانند، به آنان سفارش می‌کند که مقنعه‌ها، روسری‌ها و چادرهای خود را بر خویشتن فروافکنند. این کار برای این است که با این حجاب شناخته شوند و مورد اذیت و آزار قرار نگیرند.   مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: حجاب به زن امنیت و آرامش داده و به استحکام بنیاد خانواده کمک می‌کند، چراکه زن دیگر تمایلی به خودنمایی نداشته و وسوسه‌های شیطانی را کنار گذاشته است.   وی، تصریح کرد: بنابراین حجاب در درجه اول امنیت و آرامش فردی مرد و زن را تأمین می‌کند و سپس متعاقب آن، امنیت و آرامش اجتماعی را به ارمغان می‌آورد.   حجت‌الاسلام فتاحی، بیان کرد: حجاب باعث جلوگیری از تهییج و تحریک جنسی و خنثی نمودن لذایذ نفسانی شده و درنتیجه باعث کاهش چشم‌گیر مفاسد فردی و اجتماعی در جامعه اسلامی می‌شود.   مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین عواقب بی‌حجابی از بین رفتن امنیت فردی و اجتماعی، ضعف معنویت و عدم اعتقاد به مبدأ و معاد، عدم استحکام بنیاد خانواده، مدگرایی و تجمل‌گرایی و عدم توجه به ارزش‌های اخلاقی است. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن