تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815392129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهندسی که به کارِ دایی می‌آید (عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مهندسی که به کارِ دایی می‌آید (عکس)
علی دایی بدون زحمت به هافبک طراح و با تجربه نفت تهران که دنبال جذب او برای صبا بود، رسید. به گزارش "ورزش سه"، ایمان مبعلی با وجود 34 ساله بودنش هنوز روی بورس است و چند پیشنهاد جدی در فصل نقل و انتقالات داشته اما با حضور علی دایی در نفت تهران و علاقه این سرمربی  به او، تصمیم گرفت برای سومین سال پیاپی تیمش را تغییر ندهد.  


دایی و مبعلی اتفاقات و اختلافات 11 سال قبل را به فراموشی سپردند و اگر هم دایی در صبا می‌ماند احتمال داشت مهندس فوتبال ایران را به تیمش بیاورد ولی او با قبول سرمربیگری نفت تهران، بسیاری از بازیکنان این تیم مثل ارسلان مطهری، محمد دانشگر، رضا علیاری و مهم‌تر از همه مبعلی را بدون دردسر در اختیار گرفت.

08:29  1395/04/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن