تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818860611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عکسی از علی دایی در کنار بازیکنی که معروف‌ترین تکل را روی پای او زد!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


عکسی از علی دایی در کنار بازیکنی که معروف‌ترین تکل را روی پای او زد! ورزش > لیگ برتر - علی دایی حالا سرمربی ایمان مبعلی شده است.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی سرمربی نفت تهران از روز گذشته كارش را با این تیم شروع كرد و در تمرین نفتی ها حاضر شد. یكی از نكات قابل توجه تمرین نفت، رویارویی علی دایی با ایمان مبعلی بود. دایی و مبعلی سال ها قبل در تیم ملی فوتبال هم بازی هم بودند. یك روز ایمان مبعلی روی پای علی دایی تكل خشنی زد.
بعدها، این تكل تبدیل به معروف‌ترین تكلی شد كه در طول تاریخ فوتبال علی دایی، روی پای او زده شد. چراكه پس از این تكل، ایمان مبعلی دیگر به تیم ملی دعوت نشد و در بین اهالی فوتبال شایعه شده بود كه دایی اجازه نمی دهد مبعلی به تیم ملی دعوت شود.
دیروز هم خوش و بش ایمان مبعلی و علی دایی از همین جهت جالب توجه شده بود. چرخ فوتبال چرخید و چرخید تا این دو نفر یك بار دیگر به همدیگر برسند.


43 43

کلید واژه ها: علی دایی -




پنجشنبه 17 تیر 1395 - 07:00:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن