تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816675967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید کننده برتر البرز: تولید ملی با حذف واسطه می تواند رقبای چینی را شکست دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تولید کننده برتر البرز: تولید ملی با حذف واسطه می تواند رقبای چینی را شکست دهد استان‌ها > البرز - تولید کننده برتر کشور در سال های 90 و 91 و همچنین کار آفرین نمونه البرز در سال جاری گفت: با حذف واسطه ها میتوانیم در مقابل محصولات چینی بایستیم و این با کمک مسئولان و صنعتگران محقق خواهد شد.


دانیال ایل بیگی/خبر آنلاین البرز، در طی چند سال اخیر بازارهای ایران مملو از کالاهای چینی شده است که با وجود بی کیفیتی محصولات فوق تنها به دلیل ارزانی مشتریان فراوانی را از آن خود کرده است ، ورود کالاهای بی کیفیت خارجی علاوه بر وارد آوردن ضربات غیر قابل جبران به تولید داخلی چه بسا تعطیلی بسیاری از کارخانه ها و در پی آن بیکاری شمار زیادی از جوانان این مرز و بوم را با خود به همراه داشته است ، بنابراین آنچه که به شدت این روزها در بازار داخلی کشور باید مورد توجه قرار گیرد اعتماد به کالاهای داخلی و جلوگیری از ورود کالاهای بی کیفیت چینی است ، در همین خصوص گفت و گویی ترتیب دادیم با فرزاد فیروزی یکی از صنعتگران و کارآفرینان نمونه که معتقد است با کمی اعتقاد به کالاهای داخلی و مدیریت بهتر این زمینه مقابل محصولات چینی قد علم کرد.
وی افزود: برای اینکه بتوانیم مقابل محصولات چینی بایستیم و مردم به کالاهای ایرانی اعتماد کنند حذف واسطه هاست زیرا در بازار به قدری واسطه ها افزایش پیدا کردند که تولید کنندگان هم متاسفانه به سمت این کار میروند.
فیروزی با اشاره ه اینکه قیمت پایین محصولات چینی دلیل استقبال مردم برای خرید این کالاهاست تاکید کرد: یکی از دلایلی که مردم جامعه با توجه به اینکه می دانند محصولات چینی از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما این محصولات را تهیه می کنند نداشتن قدرت خرید محصولات باکیفیت است.


فرزاد فیروزی با بیان اینکه هدف اصلی چین قشر ضعیف جوامع مختلف هستند بیان کرد: یکی از دلایل موفقیت کشور چین نفوذ در کشور های مختلف است که تولیدات را بیشتر برای قشر ضعیف جامعه تولید میکند زیرا درصد کثیری از افراد جامعه را طبقه ضعیف تشکیل می دهند.
وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل ما با تحقیقاتی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که حدود هشتاد درصد افراد جامعه قشر متوسط و رو به پایین هستند پس سرمایه گذاری خود را به سمت این افراد از جامعه بردیم.
فیروزی در ادامه بیان کرد: یکی از دلایلی که جنس های ما با حداقل قیمت به دست مصرف کننده می رسد حذف واسطه ها بود و انجام تمام امور از خرید اجناس خام گرفته، ریسندگی ، چاپ تا فروش را خودمان انجام میدهیم.
وی افزود: چیزی بالغ بر 1000 خیاط به طور مستقیم و غیر مستقيم به صورت کار در خانه و در کارگاه برای ما خیاطی میکنند که همین کار باعث افزایش تولید شده است.

فیروزی با اشاره به اینکه محصولات درجه یک چینی در مقایسه با محصولات درجه دو و سه ما برابری میکند گفت: اجناسی که در کارگاه های ما تولید میشود تا زمانی که به دست مشتری برسد از قیمت مشابه چینی بسیار ارزانتر و از کیفیت بهتری برخوردار هستند.
وی تصریح کرد: تمام دستگاه های صنعتی در این کار را ما وارد کرده ایم، و در مقایسه با هزینه ای که تاجران ایرانی برای وارد کردن محصولات چینی صرف میکنند تقریبا محصولات ما نصف آن قیمت به دست مصرف کننده میرسد.
وی در ادامه تاکید کرد: با این کار ما توانسته ایم در کشور خودمان اشتغالزایی کنیم ، اما متاسفانه تاجران ایرانی محصولات را از چین وارد میکنند که علاوه ضربه وارد کردن به تولید داخل ، محصول با قیمت بالا تری نسبت به مشابه ایرانی به دست مصرف کننده میرسد.
فیروزی بیان کرد:یک از کارهایی که ما در حال انجام آن هستیم آموزش رایگان به علاقه مندان خیاطی است که با کمترین زمان و به صورت کاملا رایگان آموزش را به افرادی میدهیم و پس از دوره آموزشی با چرخ خیاطی که ما در اختیارشان قرار ميدهيم مشغول به کار می شوند.
وی ادامه داد:اصولا در طرح هایی که سازمان فنی و حرفه ای میگذارد علاقه مندان برای شرکت در این دوره ها باید چند ماه هزینه و زمان بگذارند و بعد از آن هم هیچ تضمینی برای ورود به بازار کار ندارند.
فیروزی با بیان این مطلب که تولید در خانه باعث سرعت گردش سرمایه میشود تاکید کرد: به دنبال این هستیم که با همکاری سازمان فنی و حرفه ای در زمینه آموزش متقاضیان ، به کار خود رسمیت ببخشیم.
وی تاکید کرد: اگر تولید به خانه ها ورود پیدا کند افراد خانواده در تولید دخیل می شوند و سرعت تولید و درآمد زایی بالا می رود و هزینه ها کنترل می شود.
این تولید کننده بیان داشت: روزانه دو تن در مجموع ماهانه 60 تن محصول تولید میکنیم که این نشان از تقاضای اجناس ماست زیرا اگر تقاضایی نباشد عرضه ای نخواهد بود.
وی در پایان گفت: من پیشنهاد میکنم تولید کنندگان سختی را به جان بخرند ، هرچند کار سختی می باشد اما زمانی که رضایت را در چشمان کارگران و مصرف کنندگان میبینیم این خستگی از یاد خواهد رفت.

کلید واژه ها: استان البرز -




شنبه 19 تیر 1395 - 20:01:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن