تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819972484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحویل یک قطعه آنقوت به حفاظت محیط زیست گیلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تحویل یک قطعه آنقوت به حفاظت محیط زیست گیلان استان‌ها > گیلان - یک قطعه پرنده آنقوت توسط دوستدار حیات وحش خریداری و برای رهاسازی تحویل حفاظت محیط زیست شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان، یکی از دوستداران حیات وحش در برخورد با شکارچی پرندگان وحشی در استان تهران که اقدام به فروش پرندگان شکار شده می کرد پس از خریداری پرنده ی زنده و تیمار آن، با هماهنگی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان آن را جهت رها سازی تحویل اداره محیط زیست داد. آقای علیرضا حقگو گفت به همراه دختر کوچکش پارمیدا در حال عبور از بازاری در اطراف تهران بودم که متوجه شدم یک قطعه پرنده زیبای آنقوت که از پرندگان مهاجر محسوب می شود توسط یکی از شکارچیان در حال فروش است. وی با اصرار زیاد دخترش، پرنده را خریداری می کند و از آنجایی که بال آن آسیب دیده بود پس از مدتی نگهداری و مراقبت، به منظور رها سازی تحویل حفاظت محیط زیست گیلان کرد.
آنقوت از خانواده اردک های غاز نما و بزرگتر از اردک معمولی ست طول بدنش بین 58 تا 70 سانتی متر است که در فصل پاییز و زمستان در مناطق تالابی و حاشیه آن دیده می شود. پرهای آن به رنگ قهوه ای متمایل به نارنجی بلوطی و شاهپرهای آن سیاه ست. جنس نر با یک طوق سیاه به دور گردن از ماده قابل تشخیص است و صدای آن شبیه قوی فریاد کش، خشن و بلند است.

کلید واژه ها: استان گیلان - دوستداران محیط زیست - محیط زیست -




شنبه 19 تیر 1395 - 18:33:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن