تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819961356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زلزله «موچش» زنگ خطری برای مردم و مسئولان کردستان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس:
زلزله «موچش» زنگ خطری برای مردم و مسئولان کردستان است

سید مهدی فرشادان نماینده سنندج


شناسهٔ خبر: 3708219 - شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
استانها > کردستان

.jwplayer{ display: inline-block; } سنندج-نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی وقوع چندین زلزله در هفته گذشته در منطقه کامیاران، زلزله «موچش» را زنگ خطری برای مردم و مسئولان کردستان ذکر کرد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، سید مهدی فرشادان در ارتباط با وقوع زمین لرزه‌هایی در منطقه موچش شهرستان کامیاران با اشاره به اینکه خوشبختانه این زمین لرزه‌ها شدت کمی داشته است، گفت: پیگیری‌های لازم در ارتباط با خسارات احتمالی این زمین لرزه ها صورت می‌گیرد. وی عنوان کرد: زمین لرزه بامداد امروز موچش ساعت ۵ و ۲۶ دقیقه رخ داده که شدت آن ۳.۳ درجه در مقیاس ریشتر بود و این زمین لرزه در شهر سنندج هم احساس شد. وی وقوع چنین حوادثی را زنگ خطر و هشداری برای مردم و مسئولان کردستان ذکر کرد و اظهارداشت: حوادث این چنین نباید کوچک شمرده شوند.

فرشادان با بیان اینکه آموزش به ساکنان مناطقی که با زلزله، حتی زلزله های در مقیاس کوچک مواجه هستند باید در دستور کار مسئولان مربوط قرار گیرد، افزود: حضور در این مناطق و ارائه آموزش های مرتبط تاثیر زیادی در آرامش بخشی به مردم از لحاظ روانی خواهد داشت.

گفتنی است، مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران صبح امروز وقوع چهار زمین لرزه در ساعات ۳:۴۹، ۳:۵۵، ۵:۲۶ و ۷:۰۳ دقیقه با شدت‌ به ترتیب ۲.۷، ۲.۳، ۳.۳ و ۲.۶ درجه در مقیاس ریشتر را در موچش کردستان ثبت کرده است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن