تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805035383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بين زندگي مسئولان و مردم نبايد فاصله باشد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بين زندگي مسئولان و مردم نبايد فاصله باشد
سرمايه بزرگ مردم به شرطي حفظ مي‌شود که به تعبير امام راحل و رهبر معظم انقلاب ما مسئولان خود را خادم مردم بدانيم و فاصله‌اي بين زندگي ما و مردم نباشد.


در يابان علي شمخاني، دبير شوراي عالي امنيت ملي در آيين سالروز شهادت دکتر مصطفي چمران با اشاره به اينکه مردم سرمايه بزرگ هستند، تصريح کرد: اين سرمايه بزرگ به شرطي حفظ مي‌شود که به تعبير امام راحل و رهبر معظم انقلاب ما مسئولان خود را خادم مردم بدانيم و فاصله‌اي بين زندگي ما و مردم نباشد. شمخاني گفت: ما به کمک مردم انقلاب کرديم و آنها ولي‌نعمتان ما هستند و هر نوع دوري از مردم تضعيف انديشه‌هاي امام و خلاف‌نظر رهبري است. دبير شوراي عالي امنيت ملي تصريح کرد: علاوه بر مشارکت مردم دليل ديگر حفظ امنيت جمهوري اسلامي در اين غوغاي جنگ‌هاي نيابتي در منطقه و جولان گروه‌هاي تروريستي و تکفيري همچون داعش وجود دستگاه‌هاي متبحر و توانمند امنيتي و انتظامي است که با کمک مردم ساخته شده‌اند.

شمخاني در بخش ديگري از سخنان خود به تشريح ويژگي‌هاي شخصيتي شهيد چمران پرداخت و ادامه داد: اين شهيد بزرگوار پيشتاز مديريت جهادي بود. وي با بيان اينکه شهيد چمران يک شخصيت علمي، سختکوش و خطرپذير بود، تصريح کرد: چمران براي خدا کار مي‌کرد که اين ويژگي وي نيز در پيام امام راحل بعد از شهادت ايشان برجسته بود. دبير شوراي‌ عالي امنيت ملي نگرش شهيد چمران را نگاه به امت اسلامي عنوان کرد و گفت: علت حضور وي در لبنان و مصر هم پيش از انقلاب به دليل همين نگاه بود. وي با اشاره به تفرقه‌افکني گروه‌هاي تکفيري در ميان جوامع اسلامي خاطرنشان کرد: رسالت تکفيري‌ها اين بود که انديشه‌هاي زلالي را که به گلوله‌هاي نفرت عليه صهيونيست‌ها تبديل شده بود به بمب و انتحار در بين جوامع اسلامي تبديل کنند. شمخاني افزود: اين بزرگ‌ترين خيانت تکفيري‌ها به جوامع اسلامي و خدمت آنها به صهيونيست‌هاست. وي گفت: امروز تفکر شهيد چمران با عنوان شهداي مدافع حرم در عراق و سوريه ادامه دارد.

دبير شوراي عالي امنيت ملي با اشاره به اهميت مشارکت مردم در حفظ امنيت کشور گفت: به همين علت است که اروپاييان و غربي‌ها وقتي به تهران مي‌آيند بيشتر از پاريس احساس امنيت مي‌کنند و خواهان انتقال تجارب ايران هستند که البته اين تجارب با خون شهدا حاصل شده است. دبير شوراي عالي امنيت ملي داشتن تفکر بسيجي را از ديگر ويژگي‌هاي برجسته شهيد چمران دانست و ادامه داد: وي به مردم باور داشت و معتقد بود که بايد بضاعت اندک در جنگ را با حضور آنان جبران کرد و بر همين اساس ستاد جنگ‌هاي نامنظم را تأسيس کرد. وي با تأکيد بر اينکه هنوز هم نيازمند تفکر بسيجي هستيم، افزود: هنوز براي تحقق اقتصاد مقاومتي که پايه اصلي آن مردم هستند نيازمند اين تفکر هستيم.

شمخاني داشتن روحيه مردمي را از ديگر ويژگي‌هاي شهيد چمران عنوان کرد و گفت: وي با وجود اينکه نماينده مجلس بود و همزمان نماينده حضرت امام در شوراي عالي دفاع بود و مي‌توانست در تهران باشد مانند يک رزمنده که قابليت سازماندهي مردم را داشت به خوزستان رفت. وي با بيان اينکه شهيد چمران احساس کرد که حضور وي در صحنه جنگ مي‌تواند تأثيرگذار باشد به نحوي که حتي در زمان مجروحيت نيز خوزستان را ترک نکرد، خاطرنشان کرد: يکي از دلايل توفيق ما در دفاع مقدس اين بود که اگر فرماندهان توصيه‌اي مي‌کردند خود بيش از همه عامل به آن بودند. دبير شوراي عالي امنيت ملي يادآور شد: شهيد چمران گرفتار احزاب يا جناح‌هاي سياسي نشد، در زمان تهديد کردستان به پاوه رفت و در زمان آغاز جنگ فارغ از هياهوي سياسي به مهم‌ترين وظيفه تاريخي خود عمل کرد. 





تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن