تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803521675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی ترکان از اختلاس 40 میلیاردی/ شبنامه عليه هاشمي و روحاني!/ پنج متهم فیش‌های حقوقی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: رونمایی ترکان از اختلاس 40 میلیاردی/ شبنامه عليه هاشمي و روحاني!/ پنج متهم فیش‌های حقوقی
روزنامه‌های شنبه صبح شنبه به موضوع های مختلفی همچون فیش‌های حقوقی و پخش شبنامه علیه روحانی و آیت‌الله هاشمی پرداختند.
به گزارش نامه نیوز، روزنامه‌های کشورمان در اولین روز هفته به موضوعات مختلفی اشاره کردند.

روزنامه کیهان در مطلبی تحت عنوان کلک مرغابی رسانه‌های وابسته به مدیران اشرافی ویژه‌خوار نوشت: طی هفته‌های اخیر برخی مدیران اشرافی و رسانه‌های وابسته به آنها تلاش کرده‌اند با انواع شگردها، موضوع انتشار فیش‌های حقوقی نجومی با ارقام چند ده و چندصد میلیون تومانی را به مسائلی نظیر تخریب دولت، رقابت‌های سیاسی و انتخابات 96 نسبت دهند و رئیس‌جمهور را هدف اصلی وانمود کنند.
 
روزنامه آرمان در گزارشی  بار دیگر به موضوع اختلاس‌ها پرداخت  و با تیتری تحت عنوان رونمایی «ترکان» از اختلاس ۴۰ میلیاردی نوشت: اين روزها دلواپسان كه از دستور مقامات و به ويژه رئيس‌جمهور و معاون اول او براي بررسي حقوق‌ها و مبادلات مالي نگران هستند و بيم آن را دارند كه دامنه اين پيگيري‌ها به آنها برسد موضوعاتي را مطرح مي‌كنند كه اكنون در دست پيگيري و بررسي از سوي دولت است و با چسباندن اخبار قديمي مرتبط با آن موضوع سعي در القاي كشف جديد از ناحيه خودشان دارند، مانند همين تخلف ۴۰ ميلياردي كه وزارت راه پيگير آن است و معاون اين وزارتخانه در۱۰ تيرماه از پيگيري سوءاستفاده از ۴۰ ميليارد تومان اموال سازمان نظام مهندسي خبر داد و دلواپسان اظهارات اکبرتركان كه اين تخلف را اختلاس ناميده بود را در كنار هم قرار مي‌دهند تا القاي اختلاف ميان آنها را در دستور كار بگذارند.
 
آرمان در مطلبی دیگر با عنوان شبنامه عليه هاشمي و روحاني! / فطریه دلواپسان پخش شبنامه در قم به موضوع پخش شبنامه دلواپسان علیه روحانی و هاشمی رفسنجانی پرداخت و نوشت: چنين اقدامي از سوي دلواپسان موضوع جديدي نيست و پيشتر هم آن را امتحان كرده بودند كه جز شكست دستاوردي برايشان نداشت. در سال ۹۱ بود كه آيت‌ا... هاشمي در يك گفت‌وگو درباره سرنوشت روابط ايران و آمريكاگفته بود: «من در سال‌هاي آخر حيات امام (ره) نامه‌اي را خدمتشان نوشتم، تايپ هم نكردم. براي اينكه نمي‌خواستم كسي بخواند و خودم به امام دادم. در آن نامه هفت موضوع را با امام مطرح كردم و نوشتم كه شما بهتر است در زمان حيات تان، اينها را حل كنيد، در غير اين صورت ممكن است اينها به صورت معضلي سد راه آينده كشور شود. گردنه‌هايي است كه اگر شما ما را عبور ندهيد، بعد از شما عبور كردن مشكل خواهد بود... يكي از اين مسائل رابطه با آمريكا بود.
 
روزنامه ابتکار اما در سرمقاله خود به موضوع فیش‌های حقوقی پرداخت و با گزارشی تحت عنوان حیف‌کنندگان یا میل‌کنندگان؟! نوشت: افشای فیش‌های حقوقی هر چه نداشت، دست کم باعث شد خیزی عمومی و گامی همگانی برای مبارزه با فساد برداشته شود. دولت برای مبارزه با فساد عزم خود را جزم کرده است. رهبر معظم انقلاب برای شفافیت فتوا داده‌اند. رئیس جمهور دستور شفاف و متناسب شدن نظام پرداخت‌ها را صادر کرده است. معاون اول رییس جمهور مامور شده کمر به اجرای این احکام و دستورات ببندد.
 
دنیای اقتصاد نیز با پرداختن به موضوع داغ فیش‌های کلان حقوقی با مطلب پنج متهم فیش‌های حقوقی نوشت: دربخش اول این گزارش با بیان این نکته که پرداخت‌های غیرمتعارف در دستگاه‌ها امری استثنا است و به دستگاه‌ها و افراد کمی محدود می‌شود، به بیان ریشه‌ها و دلایل پرداخت حقوق‌های نامتعارف می‌پردازد و تخلف از ضوابط و مقررات موجود، استفاده حداکثری از سقف اختیارات قانونی، وجود ضوابط و مقررات ناعادلانه پرداخت در سازمان‌ها، بنگاه‌ها و نهادهای مختلف اقتصادی و عمومی را از مهم‌ترین دلایل و ریشه‌های نظام ناعادلانه پرداخت حقوق‌ها اعلام می‌کند.
 
روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد اما با پرداختن به بحث صادرات ایران در مطلبی تحت عنوان صادرات ایران به امریکا چقدر است؟ نوشت: تجارت ايران و امريكا هر سال با نوساناتي روبه رو بوده است. پس از آنكه در سال ۱۹۹۵، دولت كلينتون تحريم‌هاي جديدي را عليه ايران به تصويب رساند، مبادله تجاري كاهش يافت اما در سال ۲۰۰۰ امريكا تحريم فرش و خاويار را از ايران برداشت. صادرات اصلي امريكا به ايران در سال‌هاي اخير شامل گندم، برنج، سويا، ذرت، لبنيات، خمير چوب، پلاستيك، تجهيزات پزشكي و دارويي بوده است.
 
روزنامه شرق در گزارشی با عنوان پوپولیسم ایرانی، نوشت: مخالفان دولت روحانی، بیش از آنکه تصمیم داشته باشند ماشین دولت را از کار بیندازند و ناكارآمدي آن را به رخ بكشند، تلاش‌شان بر این است تا چهره شخص رئیس‌جمهور را نزد افکار عمومی مخدوش کنند.
روزنامه آرمان همچنین در مصاحبه‌ای با رضاحسینی نماینده سابق مجلس به موضوع جالبی تحت عنوان دلیل جالب احمدی نژاد برای برکناری متکی از وزارت خارجه/ ماجرای ناراحتی مشایی از متکی نوشت: *حرف هاي رئيس‌جمهور وقت يعني آقاي احمدي‌نژاد و معاون پارلماني ايشان درباره آقاي متكي هيچ كدام صحت نداشت. متكي بسيار انسان شريف، صديق، دوست داشتني و با خدايي است و اهل دروغ و مبالغه نيست. يكي از موضوعاتي كه مطرح شد، اين بود كه به حيثيت كشور لطمه زده شده؛ وزير خارجه كشور رفته است به كشور ديگري براي مراودات سياسي و هر آنچه بوده به پادشاه يا رئيس‌جمهور كشور مقصد گفته است. این روزنامه در گزارشی دیگر به سفر اخیر یادگار امام (ره)به پاکستان اشاره کرد و با موضوعی با عنوان نظر سيد حسن خميني درباره رابطه با آمریکا نوشت: سيدحسن‌خميني در اين گفت‌وگو، به سوالاتي درباره روابط ايران با كشورهاي منطقه، پديده گروه‌هاي تكفيري، بيداري اسلامي، انتخابات آينده رياست‌جمهوري آمريكا و... پاسخ داد. او در اين مصاحبه در پاسخ به سوالي درباره نسبت جناح‌هاي مختلف درون ايران با انديشه امام گفت: من هيچ‌كدام از جريانات داخل ايران را به مخالفت با امام و انديشه ايشان متهم نمي‌كنم. البته قرائت‌هاي مختلفي وجود دارد. همين امر نيز نقطه قوت انديشه‌هاي امام است كه امكان اجتهادها و قرائت‌هاي مختلف درون آن وجود داشته باشد. اعتماد در مطلبی با تیتر مزايده ١٠٥٤٣ ميليارد توماني/ آگهي جديد مزايده عمومي اموال بابك زنجاني منتشر شد نوشت: اين حالا دومين مزايده اموال بابك زنجاني است. مزايده‌اي كه بخشي از جنجالي‌ترين اموال او در آن قيمت‌گذاري شده است. اموالي كه شايد از طريق همان‌ها اسم و رسمش به همه جا كشيده شد. متهم نفتي همچنان به اميد آزادي به قيد وثيقه‌اي است كه قوه قضاييه هم مبلغ آن را ١٠ هزار ميليارد تومان اعلام كرده است. روزنامه ایران اما باز هم به تخلفات دوره احمدی‌نژاد اشاره کرد و با گزارشی تحت عنوان 500 میلیاردتومان سرمایه بنیادشهید که در دولت احمدی نژاد به دوبی رفته بود،برمی گردد؟ نوشت: این مبلغ صد و هفتاد میلیارد تومان جدای از مبالغی نظیر 500 میلیارد تومانی است که از بنیاد شهید به دبی رفته بود. نمایندگان پیگیر پرونده البته می‌گویند مجموع ارقام چیزی بسیار بیشتر از این است.




۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن