تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821265623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه۳۱میلیاردی شهرداری دامغان/ پارک بانوان تکمیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شهردار دامغان خبرداد: بودجه۳۱میلیاردی شهرداری دامغان/ پارک بانوان تکمیل می شود شهردار دامغان با بیان اینکه بودجه این نهاد در سال جاری۳۱میلیارد تومان خواهد بود، گفت: ۴۰درصد از این بودجه صرف مسائل عمرانی و ۶۰درصد به امورات جاری اختصاص خواهد یافت.
۱۳۹۵ سه شنبه ۱۵ تير ساعت 12:10

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، مسلم نصرتی، در نشستی خبری باحضور اصحاب رسانه به مناسبت فرارسیدن چهاردهم تیرماه، سالروز تاسیس شهرداری ها با بیان اینکه تکمیل هشت پروژه عمرانی با اعتبارات شهرداری در دستور کار قرار دارد، ابراز داشت: برای اجرا و تکمیل این پروژه ها، ۱۵میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان اعتبار هزینه خواهد شد.
وی افزود: تکمیل سالن چند منظوره بحران با اعتبار ۳.۵میلیارد تومان اعتبار و با ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی، تکمیل و بهسازی پارک شهرک بوستان با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان، احداث پارک شهرک مسکن مهر با اعتبار۵۰۰ میلیون تومان، تکمیل و بهسازی فاز دوم مجموعه پارک دانشجو با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان و بهسازی روکش آسفالت شهری با اعتبار ۷ میلیارد تومان و با پیشرفت فیزیکی ۷۰درصد اصلاح هندسی محله امام(ره) با اعتبار دو میلیارد تومان و ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی از جمله طرح های مهم شهرداری دامغان برای سال جاری هستند.
پارک بانوان تکمیل می شود
شهردار دامغان همچنین از بهره برداری پارک بانوان در سال جاری خبر داد و گفت: احداث این پارک با اعتبار ۱.۵میلیارد تومان و با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دستور کار شهرداری طی سال جاری قرار دارد و امیدواریم این پارک تا پایان سال به بهره برداری برسد.
نصرتی همچنین با اشاره به احداث مجتمع ملت در شهر دامغان، ابراز داشت: این پروژه یکی از پروژه های مشارکتی شهرداری با سرمایه گذاری بخش خصوصی بوده که تاکنون ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است لذا امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته این پروژه تا پایان سال ۹۵به بهره برداری برسد.
وی در پاسخ به سوالی درباره فضای سبز شهری، افزود: ۲۰۰ هکتار فضای سبز در شهر دامغان وجود دارد از سوی دیگر سرانه فضای سبز هر شهروند دامغانی۳۱ متر مربع برآورد می شود که این رقم بر اساس نرم کشوری که به ازای هر شهروند ۱۱.۵مترمربع برآورد شده، قریب به ۳۰برابر است که علت این بالا بودن سرانه فضای سبز برای شهروندان، وجود پارک دانشجو با ۴۰هکتار فضای سبز، پارک شهید ساجدی با ۳۰هکتار فضای سبز و دیگر پارک ها و مجموعه های فضای سبز در این شهر به شمار می آید.
المان میدان راه آهن دامغان انجام می شود
شهردار دامغان در پاسخ به سوالی با موضوع ساخت المان های شهری، گفت: ایجاد المان شهری که مهم ترین آن ها، در میدان راه آهن دامغان، با اعتبار پیش بینی شده ۵۰۰ میلیون تومان در دست ساخت است، همواره مورد توجه مردم و شهرداری ها بوده که در مجموعه شمدیریت شهری دامغان نیز این مقوله به جد پیگیری می شود.
نصرتی درباره اقدامات انجام شده پیرامون المان سازی شهری در دامغان، توضیح داد: ایجاد المان های نوروزی در سطح شهر، توسعه فضای سبز شهری، با هدف حفظ و نگهداری فضاهای سبز موجود، اجرای دو طرح مصوب از سوی وزارت کشور شامل تفکیک آب خام و جمع آوری هدایت آب های سطحی با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان و تهیه طرح های جدید المان های شهری در اقدامات انجام شده شهرداری دامغان بوده است.
وی افزود: اجرای طرح های تفصیلی و جامع املاک و مستغلات، برنامه ریزی شهری باهدف توسعه آبادانی شهری و تعیین ضوابط مرتبط با شهرداری از دیگر اقدامات شهرداری دامغان در سال۹۵ بوده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن