تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820240655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت تدبیر و امید بن‌بست‌های زیادی باز کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون سیاسی- امنیتی استانداری سمنان: دولت تدبیر و امید بن‌بست‌های زیادی باز کرده است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان از تک‌رقمی کردن تورم و برجام به‌عنوان دستاوردهای بزرگ دولت یاد کرد و گفت: دولت تدبیر و امید بن‌بست‌های سیاسی زیادی را باز کرد.
۱۳۹۵ سه شنبه ۱۵ تير ساعت 08:43

خبرگزاری پانا+ دولت تدبیر و امید بن‌بست‌های زیادی باز کرده است

به گزارش پانا از سمنان، محمدرضا میرزایی، در آیین تودیع فرماندار پیشین سرخه و معارفه سرپرست جدید این فرمانداری اظهار کرد: دولت در شرایط بسیار ویژه‌ای، سکان‌دار هدایت کشور شد.
وی با بیان اینکه در آن سال شاهد افزایش رشد تورم به بالای 44 درصد بودیم، افزود: خوشبختانه دولت با درایت و توانمندی توانست نه تنها مانع رشد تورم شود که آن را بعد از سال‌ها تک‌رقمی کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه اقتصاد تورمی همراه با رکود، بدترین نوع اقتصاد است، افزود: دولت تدبیر و امید در آغاز به کار خود با چنین شرایطی مواجه بود و در واقع دولت در زمان تحویل کشور، با نبود آرامش و بی‌ثباتی در کشور روبرو بود.
میرزایی از تلاش دولت یازدهم برای عمل به وعده‌های خود خبر داد و گفت: دولتمردان تدبیر و امید در این سه سال کوشیدند که با کاهش تورم و ایجاد اشتغال، رفع رکود و بهبود معیشت مردم به وعده‌های خود عمل کند.
وی با اذعان به اینکه دولت در موضوع برجام، با انجام مذاکراتی عزتمندانه، اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، از پرونده هسته‌ای ایران به عنوان یک پرونده بسیار پیچیده نام برد و گفت: با وجود سنگ‌اندازی‌های دشمنان اسلام اما با هدایت‌های حکیمانه رهبری و درایت و توانایی سرداران دیپلماسی این پرونده به سرانجام رسید.
میرزایی همچنین ضمن تقدیر از فرماندار پیشین سرخه، از سرپرست جدید این فرمالنداری به عنوان مدیری باتجربه نام برد و گفت: یکی از مهم ترین مشکلات استان سمنان و بویژه سرخه کمبود منابع آبی است که باید برای رفع آن تلاش شود.
وی از تلاش مسئولان استان برای رفع این معضل خبر داد و گفت: استان سمنان در یک برنامه مدون در سه سرفصل کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای رفع این مشکل برنامه‌ریزی کرده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن