تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820143293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکی از رموزموفقیت سازمان دانش آموزی استان درسطح کشوری،برنامه محوری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بیارجمند: یکی از رموزموفقیت سازمان دانش آموزی استان درسطح کشوری،برنامه محوری است علی اصغر رضائی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بیارجمند، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران محترم در پیشبرد برنامه ها و ماموریت های اداره دانش آموزی منطقه، به کسب رتبه اول کشوری سازمان دانش آموزی استان اشاره کرد و گفت: رمز موفقیت سازمان دانش آموزی استان در سطح کشوری، برنامه محوری، کار کارشناسی و علمی سازمان مذکور در دوره تصدی ریاست جدید سازمان می باشد.
۱۳۹۵ دوشنبه ۱۴ تير ساعت 09:08

خبرگزاری پانا+یکی از رموزموفقیت سازمان دانش آموزی استان درسطح کشوری،برنامه محوری است

به گزارش پانا از سمنان، جلسه توجیهی مدیران مقاطع مختلف تحصیلی پیرامون پروژه مهر، ثبت نام دانش آموزان و لباس فرم مدارس در محل سالن اجتماعات اداره برگزار شد.
در این جلسه علیرضا احمدی رئیس اداره آموزش و پرورش بیارجمند، بر آماده سازی مدارس جهت اجرای پروژه بزرگ مهر 95 طبق چک لیست های ارائه شده از  اداره کل تاکید کرد.
وی با تاکید بر ثبت نام به موقع  دانش آموزان در سامانه سناد خاطرنشان کرد: سازماندهی و ساماندهی نیروی انسانی منطقه بر طبق قراردادهای ثبت نام شما عزیزان صورت می گیرد و قاعدتا قصور در امر ثبت نام، عملا کار سازماندهی و ساماندهی نیروی انسانی را با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد نمود.
رئیس اداره آموزش و پرورش بیارجمند همچنین کامل نمودن اطلاعات دانش آموزان در سامانه سناد را ضروری خواند.
ریاست سازمان دانش آموزی استان نیز ضمن بیان طرح ها و برنامه های در دست اقدام سازمان، به تشریح دستورالعمل لباس فرم دانش آموزان پرداخت.
محمدرضا عامریان با اشاره به ضرورت لباس فرم دانش آموزی و آسیب های مترتب بر نحوه تهیه آن در سال های گذشته از دغدغه های اولیا و مربیان در این باره سخن به میان آورد و گفت: طرح آماده کردن لباس فرم دانش آموزان، ماحصل ساعت ها کار مطالعاتی و جلسات مستمر و فشرده مابین تمامی نهادها و بخش های درگیر از جمله اداره کل صنعت و معدن، اتحادیه های اصناف، استانداری و اداره کل آموزش و پرورش با محوریت سازمان دانش آموزی است که  این اقدام در واقع گام بلندی در جهت رفع دغدغه ها و آسیب های گذشته و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص اقدام عملی جهت محقق شدن اقتصاد مقاومتی خواهد بود.
وی، قیمت مناسب تر، کیفیت بهتر، نظارت و پاسخگویی مناسب و سریع و تسهیل در تهیه لباس فرم را از مهم ترین مزایای طرح مذکور برشمرد و از انتشار کتابچه طرح و رنگ لباس فرم مدارس توسط کارگروه مد و لباس در آینده نزدیک خبر داد.
ریاست سازمان دانش آموزی استان همچنین به طرح برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه های عرضه لوازم التحریر ایرانی اشاره کرد و بیان داشت: نمایشگاه های عرضه لوازم التحریر ایرانی با کیفیت  مرغوب و با قیمت مناسب و پایین تر از قیمت همه بازارهای شهرستان ها و مناطق استان جهت تامین لوازم التحریر دانش آموزان عزیز بزودی در سطح استان، افتتاح خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن