تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820734201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکمیل ظرفیت همه تخت های هتل ها و مراکز اقامتی قم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تکمیل ظرفیت همه تخت های هتل ها و مراکز اقامتی قم
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری قم از تکمیل ظرفیت همه تخت های اقامتی این استان در تعطیلات عید فطر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : عیسی رضایی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به آماده سازی 104 هتل و هتل آپارتمان و 160 خانه مسافر و همچنین نزدیک به 20 بوستان و پارک درون شهری جهت اسکان زائران اظهار داشت: به دلیل حضور قابل توجه زائران و مسافران طی روزهای اخیر در شهر قم ظرفیت تخت های همه این مراکز پر شده است.


مسئول کمیته اسکان ستاد تسهیلات خدمات سفر و امور زائران قم همچنین با بیان اینکه در حال حاضر مدت اقامت زائران داخلی به طور متوسط یک شبانه روز است، افزود: میانگین مدت اقامت زائران خارجی که عمدتا از عراق و سایر کشورهای عربی حوزه خلیج فارس وارد این استان می شوند، نیز بین 2 تا 3 شبانه روز است، که باید این مدت در چشم انداز 1404 به 4 شبانه روز ارتقاء پیدا کند.


این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیش از 30 هتل و طرح عمرانی اقامتی و گردشگری در حال احداث در قم، خاطر نشان کرد: در صورت بهره برداری از این تعداد پروژه ، 7 هزار و 500 تخت بر حدود 10 هزار تخت فعلی استان افزوده می شود.


وی همکاری و مساعدت دستگاه های دیگر از جمله بانک ها و شهرداری برای تکمیل و اتمام طرح های نیمه تمام گردشگری و اقامتی استان را ضروری خواند، و اضافه کرد: بانک ها با پرداخت و ارایه آسان و به موقع تسهیلات و همچنین شهرداری با تخفیف در عوارض نقش موثری در تسریع در روند اجرای پروژه های مذکور ایفا خواهند نمود.


مدیرکل میراث فرهنگی قم همچنین با اشاره به زمان بر بودن موضوع جذب سرمایه ها در بخش گردشگری به دلیل پر حجم بودن آن، وضعیت سرمایه گذاری در این حوزه را بویژه در 3 ماهه نخست سال 95 خوب توصیف کرد، و افزود: بیش از 10 پروژه رفاهی و گردشگری تا پایان امسال در استان آماده بهره برداری می شود.


رضایی همچنین طرح پارک آبی واقع در بوستان غدیر را از جمله پروژه های در دست گشایش در استان ذکر کرد، و افزود: این طرح که هم اکنون مرحله تست فنی و آزمایش خود را طی می کند، تا کمتر از یک ماه آینده و همزمان با خجسته سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) به بهره برداری خواهد رسید.


رضایی اعتبار هزینه شده برای این طرح را بالغ بر 250 میلیارد ریال دانست، و افزود: از این مبلغ حدود 80 میلیارد ریال از طریق تسهیلات بانکی و مابقی آن از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین شده است.
درحال حاضر 110 هتل ، هتل آپارتمان و مهمانپذیر در قم وجود دارد.




تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن