تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819368848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم فوتبال بانوان اردبیل در لیگ دسته اول حاضر می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تیم فوتبال بانوان اردبیل در لیگ دسته اول حاضر می‌شوند
رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: تیم فوتبال بانوان استان اردبیل با نام نمین سرامیک در لیگ دسته اول کشور شرکت می‌کند.
به گزارش جوان از اردبیل، صمد نوتاش در دیدار با مدیرعامل نمین سرامیک که با هدف توسعه فوتبال بانوان برگزار شد اظهار کرد: توافقنامه‌ای بین هیأت فوتبال استان و شرکت نمین سرامیک به امضا رسیده وبه موجب آن تیم فوتبال بانوان تحت حمایت و پوشش شرکت نمین سرامیک قرار گیرد. وی حضور بخش خصوصی در کنار فوتبال استان را ضروری دانست و از علی رستمی مدیر عامل شرکت نمین سرامیک به خاطر حمایت از فوتبال بانوان قدردانی کرد.


رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: تیم فوتبال بانوان استان اردبیل با نام نمین سرامیک در لیگ دسته اول کشور شرکت می‌کند. نوتاش یادآور شد: این تیم برای حضور قدرتمندانه اردوهای آمادگی خود را آغاز کرده و با پشت سر گذاشتن مرحله اول اردو قرار است در فاز دوم اردوی خود بیشتر به هماهنگی دست پیدا کند. به گزارش جوان از اردبیل، مسابقات فوتبال دسته اول بانوان کشور از تاریخ 26 تیر لغایت اول مرداد سال 95 به صورت مجتمع در تهران برگزار خواهد شد.




تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن