تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805611433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده مناقشه‌برانگیز ایمیل‌های کلینتون بسته شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: پرونده مناقشه‌برانگیز ایمیل‌های کلینتون بسته شد
وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که قصد ندارد به خاطر ماجرای ایمیل‌ها علیه وزیر خارجه پیشین این کشور شکایت کند.
آفتاب‌‌نیوز : لوریتا لینچ، دادستان کل آمریکا بامداد پنج‌شنبه به وقت اروپای مرکزی اعلام کرد که با مشخص شدن نتیجه بررسی‌های پلیس فدرال (اف‌بی‌آی) پرونده ایمیل‌های وزیر پیشین خارجه بسته شده و شکایتی علیه او انجام نخواهد شد.


به گزارش شبکه خبری دویچه وله، پلیس فدرال ایالات متحده دو روز پیش نتیجه تحقیقات یک‌ساله خود درباره ماجرای ایمیل‌های شخصی هیلاری کلینتون را منتشر کرد.


مطابق بررسی‌های انجام شده، وزیر خارجه آمریکا در فاصله سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ برای برخی از ارتباط‌های کاری و اداری خود از آدرس ایمیل و سرور شخصی استفاده کرده است.


توصیه اف‌بی‌آی به وزارت دادگستری


پلیس فدرال با ارائه گزارشی از جریان بررسی پرونده ایمیل‌های شخصی کلینتون به وزارت دادگستری آمریکا توصیه کرد از پیگیری این پرونده و اعلام جرم علیه وزیر خارجه پیشین چشم‌پوشی کند.


جیمز کومی، رئیس "اف‌بی‌آی" در عین‌حال به خاطر استفاده کلینتون از ایمیل شخصی در مکاتبات اداری و نحوه رفتار او با اطلاعاتی که برخی از آنها در ردیف "به شدت محرمانه" طبقه‌بندی شده بودند، انتقاد کرد.


نامزد احتمالی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیشتر رد و بدل کردن اطلاعات محرمانه از طریق ایمیل و سرور شخصی خود را انکار کرده بود.


کومی احتمال می‌دهد کلینتون با استفاده از ایمیل شخصی برای ارتباط‌های اداری وزارت خارجه، قوانین مربوط به دریافت اسناد محرمانه را نقض کرده باشد، اما تاکید می‌کند که در بررسی‌های انجام شده هیچ مدرکی مبنی بر نقض آگاهانه قانون یافت نشده است.


اتهام ترامپ به وزیر دادگستری


ماجرای ایمیل‌های شخصی هیلاری کلینتون در جریان مبارزه انتخاباتی سال ۲۰۱۶ آمریکا به حربه‌ای علیه او به ویژه برای دونالد ترامپ، ‌نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان تبدیل شده است.


ترامپ در واکنش به نتیجه تحقیقات پلیس فدرال آمریکا در صفحه توییتر خود نوشت: «کسان دیگری برای اشتباهاتی بسیار کمتر از این مجازات شده‌اند.»


نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان مختومه شدن پرونده ایمیل‌های هیلاری کلینتون را "شرم‌آور" خوانده و وعده داده در مبارزات انتخاباتی به این موضوع بپردازد.


او در سخنرانی انتخاباتی خود در اوهایو، لوریتا لینچ، وزیر دموکرات دادگستری را متهم کرده که پرونده کلینتون را به این خاطر بسته که در صورت رئیس جمهور شدن او در سمت خود باقی بماند.


حمایت قاطع اوباما ار کلینتون


جمهوری‌خواهان آمریکا از گزارش "اف‌بی‌آی" و تصمیم وزارت دادگستری درباره پرونده ایمیل‌های کلینتون به شدت ناخشنود هستند و تلاش می‌کنند علیه آن اقدام کنند.


جیمز کومی امروز(پنجشنبه) برای پاسخ‌گویی به پرسش‌های نمایندگان مقابل اعضای کمیسیون نظارتی کنگره قرار گرفت و وزیر دادگستری قرار است هفته آینده توضیحات خود را به این کمیسیون ارائه کند.


در همین حال باراک اوباما، رئیس جمهور ایالات متحده، همزمان با انتشار گزارش "اف‌بی‌آی" برای نخستین بار برای حمایت از کلینتون در یک گردهمایی انتخاباتی شرکت کرد.


اوباما که همراه وزیر پیشن خارجه خود به شهر شارلوت در ایالت کارولینای شمالی سفر کرده بود، در گردهمایی انتخاباتی هواداران کلینتون گفت: «من امروز اینجا هستم چون به هیلاری کلینتون باور دارم.»


رئیس‌جمهور آمریکا در این همایش تاکید کرد که "هرگز مرد یا زنی وجود نداشته" که تا این حد شایسته کسب مسند ریاست جمهوری آمریکا باشد.




تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن