تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802970907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور: ترویج و توسعه فرهنگ مهدوی بهترین راهکار برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور:ترویج و توسعه فرهنگ مهدوی بهترین راهکار برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است
خبرگزاری فارس: ترویج و توسعه فرهنگ مهدوی بهترین راهکار برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است
معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر آگاهی و آشنایی بیش از پیش نسل جوان با آموزه‌های مهدوی، گفت: ترویج و توسعه فرهنگ مهدویت بهترین راهکار در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام سیدناصرالدین نوری‌زاده یکشنبه 26 اردیبهشت 95 در نشست مشترک با کارکنان و رؤسای دفاتر تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به فضائل و اعمال ویژه ماه مبارک شعبان، اظهار داشت: بهترین دعاها و ذکرها در این ماه استغفار است و هر که در هر روز از این ماه هفتاد مرتبه استغفار کند مثل آن است که هفتاد هزار مرتبه در ماه‌هاى دیگر استغفار کرده است.
 
وی صدقه دادن در این ماه را مورد تاکید منابع دینی دانست و افزود: هرکه در این ماه صدقه دهد اگرچه به نصف دانه خرمایى باشد خداوند بدن او را بر آتش جهنم حرام می‌کند.
 
معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: ترویج و توسعه فرهنگ مهدویت بهترین راهکار در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.
 
وی ادامه داد: گسترش و ترویج فرهنگ مهدوی منحصر به یک دستگاه خاص نیست بلکه همگی باید در این راستا بر حسب وظیفه تلاش کنند.
 
حجت‌الاسلام نوری‌زاده بیان کرد: مسؤولان دستگاه‌های فرهنگی باید با استفاده از امکانات موجود در جامعه، زمینه و بستر لازم برای تبلیغ و گسترش فرهنگ غنی مهدویت را مهیا کنند.
 
وی همچنین بر گسترش و تعمیق فرهنگ انتظار در شرایط ایستادگی استکبار جهانی در مقابل اسلام برای از بین بردن ارزش‌های اسلامی، امری ضروری خواند.
 
معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی، ترویج فرهنگ و آموزه‌های مهدوی و عاشورایی را تنها بستر مناسب برای مصون ماندن و بیمه‌شدن جوانان در برابر تهاجمات فرهنگی دشمنان دانست.
 
وی در ادامه بر فراهم کردن بیش از پیش زمینه شناخت و آگاهی نسل جوان نسبت به فرهنگ مهدویت و آموزه‌های دینی تاکید کرد.
 
حجت‌الاسلام نوری‌زاده به نقش روحانیت در مقابله با جنگ نرم دشمن اشاره کرد و بیان داشت: مبلغان دینی بر این عقیده‌اند که روحانیت باید نقش مهمی را در راستای مقابله با تهاجمات فرهنگی و معضلات و آسیب‌های فرهنگی اجتماعی ایفا کند.
 
معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه ترویج و تعمیق دادن مبانی دینی یک تکلیف کفایی است نه عینی، اذعان داشت: تقویت فرهنگ ملی و مذهبی مهم‌ترین امر در مدیریت فرهنگی بوده و فرهنگ‌سازی درباره مسائل مهدویت و ولایت‌مداری از لازمه آن است.
 
وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: با توجه به اینکه دشمن، تهاجم فرهنگی را در قالب نام جنگ نرم شروع کرده، همه ما موظفیم تا در جهت حفاظت از دین اسلام و ولایت فقیه با آگاه‌سازی نسل جوان و افکار آنان با فرهنگ مهدوی تلاش کنیم. انتهای پیام/3264/ک/

95/02/26 :: 20:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن