تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816208984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستاوردهای معنوی و اجتماعی ماه رمضان در طول سال حفظ و رعایت شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امام جمعه قزوین:
دستاوردهای معنوی و اجتماعی ماه رمضان در طول سال حفظ و رعایت شود

نماز عید فطر قزوین


شناسهٔ خبر: 3706875 - چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: ماه رمضان موجب وحدت، مهربانی، رعایت حقوق مردم و دوری از گناه شده و باید دستاوردهای معنوی و اجتماعی آن در طول سال هم حفظ شود. به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم نماز عید سعید فطر در مسجدالنبی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان در ماه رمضان اظهار داشت: امروز همه مومنان باید به واسطه عبادت خالصانه شکرگزار خداوند باشند و از این که در این ایام با دوری از گناه به تقویت معنویت در خود اقدام کرده اند مسرور شوند. وی بیان کرد: هر روزی که در آن گناهی نشود عید واقعی است و ماه رمضان به واسطه کم شدن گناه بندگان بهترین عید محسوب می شود. عابدینی گفت: عید فطر در واقع بازگشت به فطرت پاک الهی است و باید تلاش کنیم پس از این ماه نیز بان خود رااز لغو، چشم خود را از گناه، جسم خود را از آلودگی دور نگهداریم و به عبادت خدا نزدیک شویم.

خطیب نماز عید سعید فطر در قزوین یادآورشد: دوری از گناه، انجام کار نیک و شرکت در مراسم دینی و مذهبی بویژه نمازهای جمعه و جماعات باید در ایام بعد از ماه رمضان هم شیوه رفتاری ما باشد و اخلاق و منش اسلامی را در زندگی بکار گیریم. وی اضافه کرد:بسیار خوشحالیم که فضای خوش معنویت در جامعه حکمفرما و مودت و دوستی ها بیشتر شده و لازم است از دستاورهای معنوی واجتماعی این ماه خدایی بخوبی در طول سال استفاده کنیم. دستاوردهای اجتماعی رمضان انسان ساز است نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: ماه رمضان دستاوردهای اجتماعی فراوانی دارد که وحدت و همدلی مردم و مسئولان، تقویت فضای معنوی در جامعه، دوری از اختلافات و افزایش مودت دینی بین خانواده ها مهمترین دستاوردهای عبادت در ماه رمضان است.   وی گفت: در این ماه قلم و زبان مودب و رحمت و مهربانی در جامعه جاری می شود و دلها با نزدیکی به یکدیگر مسیر الهی را طی می کند و رسیدگی به فقرا و توجه به نیازمندان در اولویت همه کارها قرار می گیرد. عابدینی اظهارداشت: توجه به نیازمندان در ماه رمضان در اوج خود قرار می گیرد و اگر این روش در طول سال هم توجه شود می توان امیدوار بود که سایه شوم فقر و نداری بتدریج از جامعه اسلامی رخت بربندد.

مبارزه با تبعیض اقتصادی سرلوحه کار مسئولان باشد وی اضافه کرد:در شرایطی که مردم در وضعیت بد اقتصادی قرار دارند موضوع پرداخت حقوق های میلیونی جای نگرانی دارد و نباید درنظام اسلامی این مسائل دیده شود. عابدینی تصریح کرد: هرچند هزاران نفر از مسئولان زحمتکش در صداقت و تعهد در حال خدمت به مردم هستند اما همین چند نفر افراد محدود خاطی هم می تواند موجب بدبینی مردم شود و اگر کسانی از بیت المال سوء استفاده کرده اند باید با آن برخورد جدی شود. وی یادآورشد: رعایت حقوق مردم و صرفه جویی در مصرف آب در تابستان امسال که با کمبود منابع زیرزمینی روبرو هستیم ضروری است تا دچار بحران نشویم. آیت الله عابدینی گفت: متاسفانه در برخی نقاط شهر و شهرک ها شاهد کمبود آب هستیم و اگر رعایت نکنیم با قطعی آب شرب در شهر قزوین هم مواجه خواهیم شد که از مردم انتظار داریم این وضعیت را جدی بگیرند و در مصرف آب صرفه جویی کنند.

موفقیت سربازان گمنام امام زمان در دستگیری تروریست ها خطیب نمازعید فطر قزوین در ادامه به دستگیری تروریست های تکفیری در ایران اشاره کرد و گفت:موفقیت سربازان گمنام امام زمان و دستگیری تیم تروریستی جای تقدیر دارد و اگر این هوشیاری نبود با فاجعه بزرگی مواجه می شدیم. وی اضافه کرد: تروریست های طرفدار داعش و گروههای تکفیری قرار بود ۵۰ نقطه تهران را بمب گذاری کنند و مردم را به خاک و خون بکشند اما بیداری سربازان گمنام امام زمان این شر دشمن را خنثی کرد و اقتدار نیروهای اطلاعاتی و نظامی به اثبات رسید. عابدینی تصریح کرد: امروز به لطف الهی و ایستادگی مردم شاهد تقویت روحیه مردم یمن و سوریه و کسب موفقیت های بیشتر مسلمانان مظلوم هستیم و عقب نشینی نیروهای متجاوز در سوریه، لبنان و یمن دستاورد خوبی است که امیدواریم تداوم یابد و ملل ستمدیده بتوانند از زیر یوغ ستمگران نجات یابند. تشکر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس وی در ادامه ازحضور مردم در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد و اظهارداشت:حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس نشان داد مردم بصیر و آگاه کشور اجازه نخواهند داد که رژیم صهیونیستی به اهداف جنایتکارانه خود در سرزمین های اشغالی ادامه دهد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن