تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802539068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان چهارمحال و بختیاری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان چهارمحال و بختیاری سومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان چهارمحال و بختیاری به ریاست استاندار در سالن جلسات شهید مردانی استانداری برگزار شد.
۱۳۹۵ دوشنبه ۱۴ تير ساعت 10:17

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی دشتکی در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:کسانی که تریبون های رسمی را در اختیار دارند، نباید بدون اطلاعات کارشناسی، نسبت به تخریب دولت اقدام کنند.
وی تأکید کرد: دامن زدن به مباحث چندقطبی، تنها منجر به کاهش روند توسعه و پرداختن به مسایل حاشیه ای می شود.
سلیمانی دشتکی افزود: برای داشتن وحدت، همدلی و همزبانی باید از شعار دادن فاصله گرفت و به صورت عملی وارد میدان کار و فعالیت شد.
سلیمانی،در بخش دیگری از سخنان خود خدمات رسانی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری در تعطیلات مختلف را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: البته هنوز برخی نقاط گردشگری استان مانند آتشگاه، دزداران، دوپلان، دورک و شیخ علیخان همچنان با کمبود امکانات مورد نیاز مواجه است.
رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری بیان داشت: تقویت بخش خصوصی به منظور خدمات رسانی به گردشگران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری در این مناطق و حتی مناطق برخوردار نقش مهمی در ارتقای رضایتمندی مسافران دارد.
وی اضافه کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری باید با نظارت و کنترل بر نحوه فعالیت بخش خصوصی در مراکز گردشگری و تفرجگاه های استان، نسبت به بهبود خدمات رسانی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان اقدامات لازم را انجام دهد.
سلیمانی دشتکی عنوان داشت: تقویت خانه های مسافر، مجتمع های گردشگری، هتل ها، مسافرخانه ها، مراکز اقامتی، سفره خانه های سنتی، اردوگاه ها و سایر مراکز خدمات رسان در چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد.
وی اظهار کرد:ارائه راهکارهایی برای افزایش درآمدزایی مردم و تعادل درآمد و هزینه در نقاط مختلف، باید به عنوان برنامه ای اولویت دار از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در دست اقدام قرار گیرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان باید در نقاط گردشگری که قابلیت خدمات رسانی از سوی دولت و بخش خصوصی وجود ندارد، از ظرفیت جمعیت هلال احمر استفاده و بهره گیری کند.
وی بیان کرد: انجام پیش بینی های لازم به منظور ارائه خدمات دندانپزشکی در زمان تعطیلات به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری نیز مورد توجه قرار گیرد.
سلیمانی دشتکی یادآور شد: دستگاه های اجرایی و شرکت های خدمات رسان چهارمحال و بختیاری باید نسبت به فراهم کردن زیرساخت ها و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان اقدامات لازم را انجام دهند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان با بیان اینکه با توجه به نزدیک بودن تعطیلات عید سعید فطر و افزایش حضور گردشگران داخلی و خارجی در این استان، تدابیر لازم به منظور ارتقای خدمات رسانی به مسافران اندیشیده شده است افزود : به همین منظور 9 مرکز رزرواسیون و اطلاع رسانی در نقاط ورودی به چهارمحال و بختیاری فعال می شود.
بهمن عسگری سوادجانی عنوان کرد: نرم افزار راهنمای گردشگر و اطلاعات ضروری چهارمحال و بختیاری، در بدو ورود مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به این استان، بر روی گوشی تلفن همراه آنان نصب خواهد شد.
رئیس کمیته امداد و نجات ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری هم گفت: 29 پایگاه برای خدمات رسانی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان آماده شده است.
محمدعلی فروغی خاطرنشان کرد:در این پایگاه ها 24 دستگاه آمبولانس، 15 دستگاه خودرو نجات، 9 دستگاه موتورسیکلت و تجهیزات مورد نیاز برای اسکان و تغذیه اضطراری موجود است.
وی افزود: تیم غواصی و نجات غریق جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری نیز در تعطیلات و زمان حضور مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان در آماده باش کامل قرار می گیرد.
فروغی تأکید کرد: کمیته امداد و نجات ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری برای برپایی اردوگاه های اضطراری در شهرستان های شهرکرد، سامان و کوهرنگ به منظور خدمات رسانی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان آمادگی کامل را دارد.
رئیس کمیته تنظیم بازار ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در تعطیلات عید سعید فطر سال جاری 850 واحد نانوایی و تمامی واحدهای صنفی استان فعال است.
سید نعیم امامی بیان داشت: همزمان با تعطیلات عید سعید فطر سال جاری در روز های چهارشنبه و پنجشنبه، کشتار مرغ در کشتارگاه های چهارمحال و بختیاری صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: اکنون 160 تن گوشت مرغ در انبارهای چهارمحال و بختیاری به صورت ذخیره وجود دارد و در صورت نیاز، به هر میزان می توان از استان همسایه و در فاصله دو ساعت وارد و تأمین کرد.
امامی عنوان داشت: گوشت قرمز، آرد و شکر چهارمحال و بختیاری در انبارهای چهارمحال و بختیاری ذخیره شده و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.
رئیس کمیته تنظیم بازار ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: سامانه تلفنی 124 و 25 گروه با 50 نیرو نظارت بر مراکز گردشگری استان در زمان تعطیلات عید سعید فطر سال جاری را بر عهده دارند.
وی ادامه داد: 149 فروشگاه بزرگ در این مدت اجناس خود را با 10 تا 25 درصد تخفیف ارائه می کنند.
امامی اظهار کرد: در تعطیلات عید سعید فطر امسال،میدان میوه و تره بار چهارمحال و بختیاری به فعالیت خود ادامه می دهد و در این مدت برای تأمین مایحتاج ضروری با هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.
رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری نیز گفت:برای تعطیلات عید سعید فطر امسال، سامانه 141 فعال است و بازدیدهای دوره ای از مراکز خدمات رفاهی سطح استان صورت می گیرد.
قاسم قاسمی بیان کرد: در این مدت حضور پلیس انتظامی و راهنمایی و رانندگی در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری و به ویژه در مراکز گردشگری افزایش می یابد.
وی یادآور شد: همچنین سوخت لازم در جایگاه های عرضه سوخت چهارمحال و بختیاری تأمین می شود.
رئیس کمیته اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری هم گفت: به منظور خدمات رسانی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان 19 پایگاه در قالب 103 مدرسه با 860 کلاس درس آماده شده است.
بهروز امیدی عنوان کرد:میانگین هزینه خانوارها در مدارس چهارمحال و بختیاری 100 هزار ریال به ازای هر شب اقامت است.
رئیس کمیته هماهنگی شهرداری ها و دهیاری های ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری برای مسافران و گردشگران از اقدامات مهم شهرداری ها در تعطیلات به شمار می رود.
محمدرضا رئیسی خاطرنشان کرد: نصب تابلوهای راهنما، لکه گیری خیابان ها، استانداردسازی وسایل بازی کودکان و سرویس اقلام خدماتی در بوستان ها و مناطق گردشگری از مهمترین اقدامات این کمیته محسوب می شود.
نماینده کمیته امنیتی و انتظامی این ستاد نیز گفت: پاکسازی بوستان ها و مراکز گردشگری چهارمحال و بختیاری از اقدامات مهم صورت گرفته برای ارتقای خدمات رسانی به مسافران و گردشگران ورودی به این استان است.
سرهنگ علی پورکاوه تأکید کرد: همزمان با تعطیلات عید سعید فطر امسال 154 نقطه که دارای بیشترین تمرکز جمعیتی در چهارمحال و بختیاری از سوی مأموران نیروی انتظامی نظارت می شود.
وی ادامه داد:در این مدت برای سرکشی به اماکن عمومی چهارمحال و بختیاری، تعداد گشت های نیروی انتطامی افزایش یافته است.
در پایان این نشست از فرمانداران شهرستان های بروجن، کوهرنگ و بن، مدیران کل جمعیت هلال احمر، تعزیرات حکومتی و راه و شهرسازی، شهرداران شهرکرد و بروجن و رؤسای کمیته های نظارت وتنظیم بازار، اسکان و رفاه و خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست که در ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 95 بیشترین فعالیت را داشته اند، تقدیر و تجلیل شد.





 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن