تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798517043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گواردیولا: مسی باید در بارسلونا بماند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
گواردیولا: مسی باید در بارسلونا بماند




سرمربی جدید آبی‌پوشان شهر منچستر تأکید کرد قصد دارد به مانند زمان حضورش در فوتبال اسپانیا و آلمان، در انگلیس هم خودش را به اثبات برساند.





خبرگزاری میزان: پپ گواردیولا در مراسم معارفه‌اش عصر روز یکشنبه‌اش در حضور هزاران هوادار تیم فوتبال منچسترسیتی در آکادمی فوتبال شهر منچستر گفت: هدف اول من در منچسترسیتی، بالا بردن روحیه تیمی و ارائه بازی‌های خوب در حد امکان است و پس از پیروزی در بازی اول‌مان، به دنبال دومین بردمان و همینطور بردهای بعدی‌مان خواهیم بود.

وی افزود: از هواداران‌مان و آنهایی که عاشق فوتبال هستند می‌خواهم تا به کاری که ما می‌کنیم، افتخار کنند و لذت ببرند. پس از آن خواهیم دید که در چه سطح و جایگاهی هستیم. ممکن است ما به عناوین قهرمانی برسیم، اما اگر هواداران به ما افتحار نکنند، درست مثل این می‌ماند که به چیزی نرسیده‌ایم.

سرمربی سه فصل اخیر بایرن‌مونیخ در مورد حضورش در لیگ برتر و قبول هدایت آبی‌های شهر منچستر عنوان کرد: سرمربیگری منچسترسیتی یک چالش برای من محسوب می‌شود، برای همین است که اینجا هستم، اما قرار نیست من در این چالش تنها باشم و کاری را به تنهایی انجام دهم. ما به هواداران‌مان نیاز داریم و بدون حمایت آنها رسیدن به اهداف‌مان غیرممکن است.

گواریولا صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: خیلی زود دست به کار می‌شویم تا ابتدا روحیه تیم را بسازیم. ما نیاز به این داریم که رابطه خاصی را بین خود برقرار کنیم و این مهمترین چیز در حال حاضر است. مابقی چیزهای موردنیاز هم خود به خود می‌آید.

سرمربی پیشین آبی‌واناری پوشان کاتالونیا با اشاره به آکادمی موفق باشگاه منچسترسیتی که با الگو گرفتن از آکادمی لاماسیای بارسلونا اداره می‌شود، تأکید کرد: من در یکی از مهمترین آکادمی‌های فوتبال جهان یعنی لاماسیا رشد کردم، جایی که پیشرفت بازیکنان از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌توانند روزی در تیم اصلی بارسلونا بازی کنند. یکی از دلایلی که به منچسترسیتی آمدم شناختی بود که از کار خوب تکسیکی بگیریستاین (مدیرورزشی تیم فوتبال منچسترسیتی) و افرادی که در این آکادمی با جوانان کار می‌کنند، داشتم.

پپ در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: من خودم را در بارسلونا، جایی که متولد شدم به اثبات رساندم و پس از آن خودم را در آلمان هم اثبات کردم. حالا می‌خواهم خودم را در انگلیس و لیگ برتر به اثبات برسانم. می‌دانم که لیگ برتر چقدر دشوار است و تا کنون چند نفری به من گفته‌اند که سخت است فوتبال مدنظرت را در انگلیس بتوانی پیاده کنی. به همین خاطر با خودم گفتم "چرا که نه! من اینجا هستم چون می‌خواهم آن فوتبال موردنظرم را با من‌سیتی در اینجا به نمایش بگذارم".

وی تصریح کرد: من برای یادگیری به اینجا آمده‌ام و به خاطر خانواده و فرزندانم می‌خوهم بیاموزم که مردم اینجا چطور زندگی می‌کنند. به همین خاطر همیشه کنجکاو بودم که به اروپا بیایم و ببینم زندگی در انگلیس چه شکلی است.

وقتی از گواردیولا پرسیده شد که «آیا این احتمال وجود دارد که مسی به تبعیت از شما به منچسترسیتی بیاید؟» او اینطور پاسخ داد: مسی بازیکن بدی نیست، اما با عرض معذرت باید بگویم که او باید مابقی دوران حرفه‌ای خود را در بارسلونا بماند.








تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن