تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819844988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیچ کدام از پارک های محله ای فارس تاییدیه استاندارد ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: هیچ کدام از پارک های محله ای فارس تاییدیه استاندارد ندارند استان‌ها > فارس - «خبر جنوب» نوشت: هیچ یک از پارک محله ای های شیراز و فارس تاییدیه استاندارد ندارند.

مدير كل استاندارد فارس گفت: علي رغم اقدامات مناسب در حوزه استانداردسازي وسايل شهربازي در سطح استان متاسفانه هنوز اقدامي براي دريافت تاييديه استاندارد براي پارك هاي محله اي صورت نگرفته و هيچ يك از پارك هاي محله اي اين تاييديه را ندارند.
مرتضي رهنما به مردم استان توصيه كرد: از استفاده از وسايل پارك هاي محله اي فاقد تاييديه استاندارد و نيز وسايل بازي فلزي اين پارك ها خودداري كنند چرا كه این وسايل خطرناک اند و احتمال بروز هر نوع آسيب جسمي به افراد وجود دارد.
به گفته وي، علي رغم آن كه برخي از پارك هاي محله اي در سطح استان از نظر استاندارد مشكلي ندارند؛ اما هنوز اقدامي براي دريافت تاييديه اين اداره كل صورت نگرفته است.
رهنما در بخش ديگري از مصاحبه خود از استانداردسازي 90 درصد وسايل شهربازي در شيراز خبر داد و گفت: اين اقدام مهم و موثر با همكاري معاونت خدمات شهري شهرداري شيراز صورت گرفته و يك اقدام چشمگير در جهت افزايش ضريب ايمني شهروندان در شهر بازي هاي شيراز است.
مدير كل استاندارد فارس با تاكيد بر اينكه به هيچ وجه اجازه فعاليت وسايل فاقد تاييديه استاندارد در شهربازي ها داده نمي شود افزود: در همين هفته 57 وسيله بازي پلمپ شد كه ترامپولين و قلعه بادي از آن جمله است و اين وسايل تا زمان دريافت تاييديه استاندارد فك پلمپ نخواهند شد.
وي با بيان اينكه اين وسايل اولين بار است كه اخطار مي گيرند افزود: چنانچه بهره برداران اين وسايل اقدامي به استانداردسازي در مهلت مقرر نكنند آدرس و مشخصات آن منتشر خواهد شد.
وي با تاكيد بر اين كه استانداردسازي وسايل بازي در پارك هاي محلهاي و شهربازي نياز به همكاري شهرداران دارد افزود: در حال حاضر هيچ پارك محله اي در فارس تاييديه استاندارد نداشته و به جز شيراز، آباده و اقليد كه 80 درصد وسايل شهر بازي آن ها تاييديه استاندارد دارند در ساير شهرهاي استان تنها براي 20 درصد وسايل شهربازي تاييديه استاندارد صادر شده است.
مدير كل استاندارد فارس با اشاره به اقدامات موثر در سطح استان براي افزايش ضريب ايمني مردم گفت: در فارس 3 شركت بازرسي براي بررسي، استاندارد سازي و صدور تاييديه استاندارد وسايل بازي وجود دارد و بهره برداران اين وسايل مي توانند در كمترين زمان ممكن براي دريافت اين تاييديه اقدام كنند.
وي يادآور شد: درگذشته اين تاييديه توسط شركت هاي بازرسي از شهرهاي ساير استان ها همچون تبريز، اصفهان و تهران صادر مي شد كه خوشبختانه اين كار هم اكنون در فارس امكان پذير است.
رهنما بيان داشت: اين شركت ها به بهره برداران وسايل نيز آموزش هاي لازم را ارايه مي دهند تا بهره برداري از وسايل بدون خطر و آسيب به مردم انجام شود.

کلید واژه ها: استان فارس -




دوشنبه 14 تیر 1395 - 08:07:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن