تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801488185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبارزه عقلانی، واقع بینانه و علمی با قاچاق / ضرورت مردمی کردن مبارزه با قاچاق کالا


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مبارزه عقلانی، واقع بینانه و علمی با قاچاق / ضرورت مردمی کردن مبارزه با قاچاق کالا استان‌ها > مازندران - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، در این جلسه پدیده قاچاق را یک آسیب اجتماعی توصیف نمود که به اقتصاد و تولید داخلی لطمات جدی وارد می نماید و گفت: باید با این پدیده به صورت عقلانی، واقع بینانه و علمی مبارزه نمود.

به گزارش  خبرگزاری خبرانلاین مازندران، عليرضا يونسي رستمي، معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران در جلسه كميسيون برنامه ريزي، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان، پديده قاچاق را يك آسيب اجتماعي توصيف نمود كه به اقتصاد و توليد داخلي لطمات جدي وارد مي نمايد و گفت: بايد با اين پديده به صورت عقلاني، واقع بينانه و علمي مبارزه نمود.
وی با اشاره به این که طرح جامع مبارزه با قاچاق پیشتر از سوی ستاد مرکزی ابلاغ شد که پس از بومی سازی به دستگاه های مسوول ابلاغ گردید٬ تصریح کرد: اجرای عملیاتی و همه جانبه این طرح در دستور کار دستگاه ها قرار گیرد.
یونسی٬ خاطر نشان ساخت: مردمی کردن مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یک راهبرد باید در برنامه کاری قرار گیرد به نحوی که آحاد مردم در قبال هم برای زدودن فضای جامعه از این پدیده شوم و آثار زیانبار آن احساس مسوولیت کنند.
معاون استاندار با اشاره به اين كه بايد با استفاده از زبان هنر٬ خلاقیت و متناسب با ذائقه مردم فرهنگ سازي لازم در راستاي مبارزه با قاچاق كالا در جامعه صورت گيرد، بيان داشت: ساز و کاری برای آگاهسازی و آموزش مردم برای برخورد درست با این پدیده تدوین شود.
یونسی٬ افزایش کشفیات در سال ۹۵ را نشانگر اهتمام مجدانه همه دستگاه های مسئول و تعامل و هم افزایی دانست و عنوان کرد: دلایل کاهش و افزایش کشفیات در بخش های مختلف را با کار کارشناسی به منظور استفاده از ابزار بالنده تر در این راستا بايد بررسی نمود.
وي با بيان اين كه در حوزه مبارزه با قاچاق اولويت بندي صورت گيرد و آنگاه برنامه مناسب تهيه شود، تصريح كرد: هوشيار سازي مردم به منظور ايجاد موج در اين راستا بايد جدي گرفته شود.
در آغاز اين جلسه علي پير فلك، دبير كميسيون برنامه ريزي، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان، گزارشي از اقدامات اين دبيرخانه را ارايه نمود و با حضور دكتر يونسي، از محمد تقي عباسپور، فرماندار ويژه بابل و حسين نژاد، رييس و دبير اين كميسيون در شهرستان با اهدا لوح تقدير، تجليل شد.

کلید واژه ها: استان مازندران - قاچاق -




دوشنبه 14 تیر 1395 - 06:39:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن