تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804250340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیست ۹۰۰ نفره حقوق‌های نامتعارف را ندیده‌ام


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
لیست ۹۰۰ نفره حقوق‌های نامتعارف را ندیده‌ام
لیست ۹۰۰ نفره حقوق‌های نامتعارف را ندیده‌ام سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به بنده لیست ۹۰۰ نفره از حقوق‌های نامتعارف ندیده‌ام، گفت: افرادی که پول‌های خلاف انصاف و عدالت را گرفته‌اند باید آن را بازگردانند البته برخی جریان‌های سیاسی و جناحی از این مسئله استفاده می‌کنند.


به گزارش فرهنگ نیوز، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در ادامه نود و هشتمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برنامه آقای سراج به بیش از 900 نفر از حقوق‌بگیران نامتعارف ارائه شده و چقدر میزان آن بوده است، گفت: تاکنون لیست 900 نفری را از جانب ایشان ندیده‌ام البته آقای سراج اوایل لیستی را به بنده دادند که کامل نبود و پس از آن یک لیست 50 نفره از وزارت نفت ارائه شد و اکنون نیز دوستان در این زمینه مشغول فعالیت هستند. 
 
وی افزود: در رابطه با حقوق‌های غیر متعارف، برخی از مسائل ناشی از تصویب قوانین بوده و یا مصوبه دولت این اختیار را به فلان هیأت عمومی داده که پاداش در نظر گیرند و براساس قانون تجارت نیز به شرکت‌ها اجازه داده شده که بخشی از سود را بین اعضای هیأت مدیره تقسیم کنند. 
 
سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: باید دید که هرجا پاداش و یا اضافه کار بیش از حد قانون بوده اقدامات مناسب انجام گیرد و این پول‌ها باز گردانده شود. 
 
وی افزود: گاهی برخی قوانین را طوری ترسیم می‌کنند که فلانی مجرم نیست ولی زمان‌هایی این جرم گاهی مشخص است و گاهی با تبانی و پولشویی صورت می‌گیرد. همچنین باید توجه داشت اگر در این زمینه جرمی واقع شده باشد ولو در سمت قبلی، ترتیب قضایی صورت گرفته و پول نیز باید باز گردانده می‌شود. 
 
سخنگوی قوه قضائیه اضافه کرد: در رابطه با صندوق توسعه ملی هیأت امنا پیشنهادی براساس یک مصوبه دولتی داشته و حتی اینها هم قبول نیست و اصلاح مصوبه و قانون باید انجام گیرد تا این مسائل ادامه نیابد. 
 
وی تصریح کرد: نباید شرایط به صورتی باشد که یک نفر چند جا حقوق بگیرد و یا اگر هم گرفته 57 یا 60 میلیون باشد و اضافه کار هم بگیرد. این موضوعات حتی اگر توجیه هم داشته باشد باید اصلاح شود. 
 
محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا آقای سراج با انتشار اسم برادر رئیس جمهور، قبل از اینکه حکمی برای آن صادر شود تخطی انجام داده یا خیر، گفت: در قانون اگر متهمی پرونده آن در حال رسیدگی باشد تا حکم قطعی صادر نشود نباید مشخصاتش اعلام شود البته ایشان گفته‌اند که دلایل و مدارک من کافی است لذا اگر کسیی ادعایی نیز داشته باشد به پرونده آن رسیدگی می‌شود. 
 
معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه شما گفته‌اید فساد مالی و اشرافیت از دولت سازندگی شروع شده و تسری یافته است، گفت: عرض من این بوده که در بعضی مقاطع می‌گفتند برای اینکه دستگاه خود را اداره کنید می‌توانید کار درآمدزایی انجام دهید که این موضوع از زمان دولت آقای رفسنجانی برقرار و حتی مشکلاتی در برخی دستگاه‌ها ایجاد کرد. 
 
وی در پایان با تاکید بر اینکه من لیست 900 نفره از حقوق‌بگیران نامتعارف ندیده‌ام گفت: خواهشاً این مسئله را جناحی و سیاسی نکنید، کسی که پول غیر حق گرفته باید آن را باز گرداند البته برخی جریان‌های سیاسی شاید بخواهند از این مسئله استفاده کنند ولی ما و شما نباید بر این اساس حرکت کنیم.
 
 


منبع: فارس


95/4/13 - 17:20 - 2016-7-3 17:20:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن