تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819190934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موراتا بر سر دو راهی مادرید و آرسنال


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
موراتا بر سر دو راهی مادرید و آرسنال




ستاره جوان رئال مادرید طبق قرارداد مشروط خود همچنان با باشگاه رئال مادرید مشکل دارد و باید تکلیف خود را هر چه زودتر روشن کند.





خبرگزاری فارس: آلوارو موراتا هنوز هم تکلیف خود را رئال مادرید مشخص نکرده است، به هر حال رئال مادرید با او قرارداد مشروط دارد و می تواند این بازیکن را به مبلغ کم تصاحب کرده و آن را با رقمی نجومی به مشتریان بزرگی چون آرسنال بفروشد اما مشکل از این نقطه آغاز می‌شود که رئال مادرید هم موراتا را می‌خواهد و دوست ندارد این ستاره ملی پوش را از دست بدهد.

موراتا نسبت به سال‌های گذشته بازیکن بالغ و با هوش‌تری شده و زیدان در سخنان اخیر خود از عملکرد او در یورو 2016 به رغم ناکامی اسپانیا، تجلیل کرده است. رئال مادرید حاضر است با درآمد سالی 4 میلیون یورو موراتا را به خدمت بگیرد و البته با درآمد 9 میلیون یورو در سال پیشنهاد خود را به وکیل موراتا ارایه کرده است.

وکیل موراتا از احترام رئال مادرید به بازیکن قدیمی خود تشکر کرده و معتقد است که مقامات رئال مادرید نهایت همکاری را با بازیکن خود داشته‌اند اما موراتا وسوسه شده تا پس از تجربه کالچو، این بار در لیگ برتر انگلیس بدرخشد و دوست ندارد در خط حمله رئال مادرید زیر سایه رونالدو، بیل و بنزما باشد.








تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن