تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819949459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور مقتدرانه در راهپیمایی امسال اقتدار ملی ایرانیان را نشان داد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: حضور مقتدرانه در راهپیمایی امسال اقتدار ملی ایرانیان را نشان داد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی‌شهر در بیانیه‌ای، حضور مقتدرانه ملت ایران در راهپیمایی روز قدس امسال را نمادی از غیرت و اقتدار ملی توصیف کرد.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی‌شهر در بیانیه قدردانی از حضور باشکوه مردم شهرستان مهدی‌شهر در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس آورده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی‌شهر حضور مقتدرانه و کم‌نظیر ملت فهیم ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله روز قدس را نشانه‌ای از غیرت دینی و اقتدار ملی می‌داند و از آحاد ملت مسلمان و ولایی ایران اسلامی به‌ویژه مردم ولایتمدار شهرستان مهدی‌شهر برای حضور باشکوه در این راهپیمایی ملی، تقدیر و تشکر می‌کند. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی‌شهر در این بیانیه تصریح کرد: حضور مردم ایران در راهپیمایی روز قدس تجلی عزت، اقتدار ملی و پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌های آمریکا و اسرائیل بود. در این بیانیه اضافه‌ شده است: مردم ولایتمدار شهرستان مهدی‌شهر در این روز ثابت کردند که پرشورتر از سال‌های پیش درحرکتی منسجم، پیام روشن نظام مقدس اسلامی را در دفاع از حقوق هسته‌ای خویش به جهانیان خواهند رساند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی‌شهر در این بیانیه افزوده است: پیام تاریخی مردم ولایتمدار شهرستان مهدی‌شهر برخاسته از آموزه‌های امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری است که همواره آحاد جامعه را به وحدت و دشمن‌ستیزی دعوت می‌کنند. در این بیانیه آمده است: حضور دشمن‌شکن راهپیمایان در جای‌جای شهرستان، بیانگر روحیه وحدت و غیرت مردان وزنان است که همراه با آحاد مردم در سراسر کشور با تکیه‌بر آرمانه‌ای اصیل انقلاب اسلامی، اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشاند. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی‌شهر در این بیانیه خاطرنشان کرده است: درود بر ملت فهیم و بصیر شهرستان مهدی‌شهر که عظمت حضورشان لرزه بر اندام دشمنان اسلام انداخت و پشتوانه‌ای عظیم برای خدمتگزاران نظام مقدس اسلامی شد که با روحیه‌ای مضاعف از منافع ملی دفاع کنند. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی‌شهر در این بیانیه ادامه داده است: مردم غیور شهرستان مهدی‌شهر با حضور انقلابی خویش در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند که مسیرشان همان راه امام(ره)، راه ولایت و راه شهیدانی است که با خون‌های مطهر خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند. این بیانیه اضافه کرده است: حضور سرافرازانه مردم ولایتمدار شهرستان مهدی‌شهر در راهپیمایی یوم‌الله قدس نشانه‌ای دیگر از غیرت و بصیرت بود، بصیرتی مثال‌زدنی که در تاریخ عظمت این ملت ماندگار خواهد شد. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی‌شهر در این بیانیه آورده است: در روز جهانی قدس جای‌جای شهرستان شاهد حضور غیور مردان و شیر زنانی بود که با تأکید بر آرمان‌های انقلاب اسلامی، فصلی نوین از اقتدار اسلامی و بصیرت دینی را به نمایش گذاشتند و با حضور خود ضمن تجدید میثاق مجدد با آرمانه‌ای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام(ره) و رهبر فرزانه انقلاب برگ زرین دیگری را بر افتخارات این شهرستان افزود.  




تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن