تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815617531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز قدس روز تجلی وحدت و اتحاد مسلمانان است - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: استاندار ایلام گفت: روز قدس روز اسلام و روز تجلی وحدت و اتحاد مسلمانان است که در ابتکار هوشمندانه و دوراندیشانه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از ارمان فلسطین به جهانیان عرضه شد.
راهپیمایی روز قدس - تهران
به گزارش ایسنا، به نقل از  روابط عمومی استانداری «محمدرضا مروارید» با تبریک طاعات و عبادات مردم شریف استان در ماه مبارک رمضان و نیز تبریک سالروز آزادسازی مهران قهرمان اظهار کرد: نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، در راستای عدم فراموشی مسئله فلسطین و مقابله با تلاش گسترده دشمنان جهان اسلام برای محو مقاومت و یا به حاشیه راندن موضوع فلسطین از مسائل اصلی منطقه و جهان اسلام، ضرورتی است که همواره مورد تأکید حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بوده است.
وی بیان کرد: در سال‌های اخیر به دلیل اینکه استکبار جهانی با تحریک کشورهای مسلمان و با پول آن‌ها گروه‌هایی ازجمله داعش و دیگر جریان‌های تروریستی ر ا در قلب ملت‌های مسلمان سازماندهی کرد تا مسئله فلسطین را کمرنگ و به بوته فراموشی بسپارد اما بینش مردم مسلمان در اقصی نقاط جهان این تاکتیک دشمن را با حضور میلیونی خود در روز جهانی قدس نقش بر آب می‌کند. استاندار ایلام بیان کرد: امروزه در شرایطی که اسرائیل با شعار از نیل تا فرات به دنبال توسعه‌طلبی و اشغال سرزمین‌های فلسطین است نه‌تنها ارمان فلسطین پایمال نگشته بلکه دامنه ناامنی برای رژیم صهیونیستی تا تلاویو گسترش‌یافته که این مهم نتیجه به ثمر نشستن استراتژی امام (ره)با تعین روز قدس برای مسلمانان بوده که در ادامه آن بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند چیزی به نابودی رژیم صهیونیستی اسرائیل نمانده است، تکمیل‌کننده این استراتژی بود. محمدرضا مروارید در پایان از مردم روزه‌دار استان دعوت کرد تا هم‌نوا با تمامی آزادی خواهان و مظلومین جهان و همراه با آحاد مردم روزه‌دار و انقلابی کشورمان با حضور خود در این راهپیمایی باشکوه، جنایت اشغالگران و حامیان غربی-آمریکایی آنان را محکوم کرده و ضمن تجدید میثاق با مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بار دیگر عزم و اراده راسخ خویش را در حمایت از آرمان رهایی قدس شریف و حقوق ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین به جهانیان نشان دهند. حمایت از ملت فلسطین و گروه‏های مبارز فلسطینی در جهت همبستگی و ایستادگی یکپارچه در برابر رژیم صهیونیستی و افشای هویت و نیات نامشروع این رژیم و بهره‌برداری صهیونیست‌ها از جریانات تکفیری - تروریستی به منظور برهم زدن امنیت کشورهای اسلامی و عربی، ازجمله موارد مهمی است که در روز قدس سال جاری باید موردتوجه قرار گیرد.


جمعه / ۱۱ تیر ۱۳۹۵ / ۱۲:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن