تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819056321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقوق سه ماه اول قهرمانان و پیشکسوتان پرداخت شده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حقوق سه ماه اول قهرمانان و پیشکسوتان پرداخت شده است
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت : پرداخت های حقوق قهرمانان و پیشکسوتان را در سه ماه اول سال انجام داده ایم.
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مناف هاشمی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اعلام پرداخت های سه ماه اول سال جاری حقوق پیشسکوتان و قهرمانان به صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان اظهار داشت : با کمک همکاران ما در صندوق خوشبختانه عقب ماندگی سه ماه و نیم که از مدیریت های قبلی برای ما به جا مانده بود تا حدود زیادی جبران شده است و تنها یک ماه و نیم پرداخت معوقه داریم و تا شش ماه دیگر این عقب ماندگی جبران می شود .  


وی ادامه داد : پرداخت حقوق پیشکوتان و قهرمانان بیشترین نظم را در طی سالهای گذشته داشته است.


معاون وزیر ورزش و جوانان درباره افزایش حقوق قهرمانان و پیشکسوتان ورزش گفت  : این موضوع در اختیار وزارت ورزش و جوانان نیست و به تصمیمات هیات امنا و هیات مدیره صندوق بر می گردد و اگر باید به تعداد افراد حقوق بگیر فعلی تعدادی اضافه شود بایستی از طریق صندوق و موارد مربوط به اساسنامه انها باشد. 


مناف هاشمی تاکید کرد : هم اکنون ماهیانه تا 400 میلیون تومان کمک بلاعوض به صندوق می شود و البته مدیریت جدید صندوق فعالیت های بسیار خوبی صندوق از طریق شرکت های وابسته برای درامد زایی و خود گردانی داشته است و بزودی آثار ان نمایان می شود . 


معاون وزیر ورزش و جوانان  گفت : در هرصورت پیشکسوتان به عنوان بزرگان و افتخارات این کشور مایه سربلندی نام ایران شده اند و خدمت به انها برای مجموعه مدیران وزارت ورزش و جوانان افتخار است.









۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن