تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820419173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبريك فرماندهان سپاه و ارتش به سرلشكر باقري


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تبريك فرماندهان سپاه و ارتش به سرلشكر باقري
سرلشكر جعفري، فرمانده كل سپاه و سرلشكر صالحي، فرمانده كل ارتش در پيام‌هاي جداگانه‌اي انتصاب سرلشكر باقري به سمت فرماندهي ستاد كل نيروهاي مسلح را تبريك گفتند.
سرلشكر جعفري، فرمانده كل سپاه و سرلشكر صالحي، فرمانده كل ارتش در پيام‌هاي جداگانه‌اي انتصاب سرلشكر باقري به سمت فرماندهي ستاد كل نيروهاي مسلح را تبريك گفتند.

   اعتماد فرمانده كل قوا مؤيد توانمندي‌هاي سرلشكر باقري است
در پيام تبريك سردار سرلشكر محمدعلي جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي آمده است: انتصاب شايسته جنابعالي به ستاد كل نيروهاي مسلح با حكم مبارك فرمانده معظم كل قوا امام خامنه‌اي عزيز (مدظله‌العالي) كه در تلاقي ايام و ليالي نوراني قدر و ضيافت الهي رمضان الهام‌بخش و بركت آفرين است را تبريك عرض مي‌نمايم. در اين پيام حسن اعتماد فرمانده معظم كل قوا مؤيد قابليت‌ها و توانمندي‌هاي سرلشكر باقري براي حضور موفق در سنگر جديد خدمت و مسئوليت قلمداد و تصريح شده است: بي‌ترديد تجارب ارزنده جناب عالي در دوران دفاع مقدس و سپس نقش‌پذيري‌هاي سترگ در ستاد كل نيروهاي مسلح، پشتوانه ارزشمندي براي دوره نوين اين مجموعه حساس به شمار رفته و نويدبخش ارتقاي توانمندي‌ها و آمادگي‌هاي دفاعي، امنيتي و بازدارنده نيروهاي مسلح و بسيج مردمي و عمل انقلابي و پاسخ قاطعانه آنان به تهديدات دشمنان اسلامي و ملت ايران خواهد بود. در پايان اين پيام بر عزم مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي براي تعامل و همكاري همه جانبه با ستاد كل و ساير نيروهاي مسلح در پيش‌برندگي سياست‌ها و راهبردهاي دفاعي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تأكيد شده است.

   اميدواريم در اجراي تدابير رهبری توفيقات روزافزون داشته باشيد
در پيام تبريك امير سرلشكر عطاءالله صالحي فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران آمده است: انتصاب جنابعالي را به رياست ستاد كل نيروهاي مسلح از سوي رهبر معظم انقلاب و فرماندهي معزز كل قوا، حضرت امام خامنه‌اي (مدظله العالي) كه نشان از تدبير حكيمانه معظم‌له و شايستگي حضرتعالي در سال‌هاي خدمت در نيروهاي مسلح و پيش از آن در دوران دفاع مقدس دارد، از سوي خود و آحاد كاركنان ارتش جمهوري اسلامي ايران تبريك مي‌گويم.
اين پيام مي‌افزايد: اميدوارم در سايه الطاف خداوند متعال و در جهت اجراي رهنمودها و تدابير فرماندهي معظم كل قوا مبني بر عمل انقلابي در ارتقاي توانمندي و آمادگي دفاعي امنيتي نيروهاي مسلح و بسيج مردمي و امكان پاسخگويي به هرگونه تهديد متوجه نظام مقدس جمهوري اسلامي موفق و مؤيد بوده و در كنف حمايت و توجهات حضرت ولي عصر(عج)، توفيقات روز‌افزون داشته باشيد. سردار سرلشكر سيديحيي صفوي دستيار و مشاورعالي فرمانده معظم كل قوا و نيز محسن رضايي، فرمانده اسبق سپاه و دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز در پيام‌هاي جداگانه‌اي اين انتصاب را به سرلشكر باقري تبريك گفتند.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن