تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813434253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع از فلسطین دفاع از آرمان‌های انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه زاهدان: دفاع از فلسطین دفاع از آرمان‌های انقلاب است نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: ملت ایران هیچگاه دست از حمایت مردم مظلوم فلسطین بر نمی دارند زیرا که دفاع از فلسطین دفاع از آرمانهای انقلاب است.
۱۳۹۵ جمعه ۱۱ تير ساعت 14:22

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از سیستان و بلوچستان ، آیت الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان در خطبه های نماز جمعه ، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس بیان کرد: نامگذاری روز قدس ازسوی بنیانگذار جمهوری اسلامی برای هم صدایی همه مسلمانان و ملت های آزادیخواه جهان در دفاع از ملت مظلوم فلسطین بوده است. خطیب نماز جمعه زاهدان، ایستادگی در برابر رژیم غاصب و نژادپرست اسرائیل و حامیان استکباری آن را از اهداف دیگر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ازسوی امام راحل به عنوان روز قدس برشمرد و گفت: امروز به واسطه روز قدس، امت اسلام بایستی برای آزادی قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین یک صدا به صحنه بیایند. آیت الله سلیمانی اظهار کرد: روز قدس میعادگاهی برای وحدت و همبستگی و پشتیبانی مردم در دنیا و مسلمانان در سراسر جهان از مردم فلسطین است. نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در راستای اهدف شیطانی خود برای براندازی اسلام با ایجاد مولودی نامشروع در منطقه همچون اسرائیل ناپاک جبهه اسلام ستیزی را به وجود آورد و در اجرای این نیت ابلیسی بیش از هفتاد سال است از هیچ جنایت ضد انسانی کوتاهی نکرده است. امام جمعه زاهدان بیان کرد: ما همواره باید به پیام قرآن لبیک گفته و به ندای مظلوم پاسخ دهیم و برای دفاع از آن ها در برابر ظالمان بیاستیم ودفاع از مظلومان را به عنوان یک مسلمان وظیفه دینی بدانیم، چرا که با بی توجهی به مظلومان و مستعضفین مسلمانی خود را زیر سوال می بریم. وی افزود: هر سال اخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرصتی برای اعلام مواضع امت اسلامی علیه ظلم و اقدامات ضد بشری قدرتهای استکباری و سکوت مجامع بین المللی در قبال آن تبدیل شده است. آیت الله سلیمانی خاطرنشان کرد: روز قدس یکی از جلوه‌های حقیقی اتحاد، انسجام و وحدت جهان اسلام و امت بزرگ رسول‌الله است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن