تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798694028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم خراسان جنوبی باردیگربه صحنه آمدند/روزقدس فریادمظلومیت فلسطین


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شعار «مرگ بر اسرائیل» طنین انداز شد
مردم خراسان جنوبی باردیگربه صحنه آمدند/روزقدس فریادمظلومیت فلسطین

روز قدس


شناسهٔ خبر: 3699372 - جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
استانها > خراسان جنوبی

.jwplayer{ display: inline-block; } بیرجند- مردم خراسان جنوبی بار دیگر همچون گذشته در خیابان‌ها حضور یافته تا با فریاد و شعارهای کوبنده در روز جهانی قدس، خشم خود را نسبت به اشغالگری رژیم صهیونیستی اعلام کنند. خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: روز جهانی قدس بار دیگر فرارسید. حکایت امروز مردم در خیابان‌ها، حکایت مظلومیت شصت‌وهشت‌ساله ملتی است که قربانی بد اندیشی و کج فهمی افرادی شده‌ که بویی از انسانیت نبرده‌اند. امروز مردم شریف خراسان جنوبی با مشت های گره‌کرده، امید را برای کودکان فلسطینی به ارمغان می‌آورند. این مردم به‌خوبی می‌دانند که‌ چشم امید صدها فلسطینی به مشت های ماست. و امروز هم مردم خراسان جنوبی در خیابان‌ها حاضرشده تا با حضور خود باعث کوری چشم دشمنان شوند. امروز ندای هر مسلمان «مرگ بر اسرائیل» بوده و این فریاد نیز دشمن را به رعب می‌اندازد.

حضور در راهپیمایی قدس وظیفه هر ایرانی است یک شهروند بیرجندی در گفتگو با خبرنگار مهر، حضور در راهپیمایی قدس را وظیفه هر مسلمان ایرانی دانست و افزود: برای اعلام برائت و انزجار از دشمن در این راهپیمایی شرکت می‌کنم. محمدابراهیم کمالی با بیان اینکه روز قدس، وحدت و همدلی مسلمانان را به رخ جهانیان می‌کشد، اظهار کرد: باید با حضور حداکثری در این راهپیمایی، خشم خود را به آمریکا و اسرائیل و حمایت خود را نیز از فلسطین اعلام کنیم. وی ادامه داد: آمریکا از حضور مردم در این صحنه‌ها به‌شدت می‌هراسد و در برابر عظمت ایرانیان و وحدت آن‌ها نیز احساس حقارت خواهد کرد.  کمالی در توضیح اهمیت روز قدس، بیان کرد: برجسته‌سازی وحدت مسلمانان و اعلام حمایت از فلسطین از جمله ویژگی های این روز بزرگ است. وی ادامه داد: مردم باید بدانند که با حضور در راهپیمایی بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین قدم را برای رهایی مسلمانان بر می‌دارند.

ای فلسطین، پایدار باش که ما بیداریم یکی دیگر از شهروندان بیرجندی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه فلسطین باید بداند که ملت غیور ایران همواره حامی آن‌ها خواهد بود، افزود: راهپیمایی مردم در این روز بزرگ، نشان‌دهنده این نیت پاک آن‌ها است. زهرا سلجوقی با بیان این مطلب که «ای فلسطین، پایدار باش که ما بیداریم»، اظهار کرد: در شرایط کنونی که اسرائیل جنایتکار، هم‌وطنان فلسطینی را از حداقل های زندگی محروم کرده است، نیازمند حمایت ما هستند. وی تاکید کرد: مردم مسلمان و بصیر ایران اسلامی همراه حامی فلسطین بوده و برای مبازره با آمریکا، رژیم آل سعود و اسرائیل از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. سلجوقی اظهار کرد: امید است دست این دشمنان از تجاوز به خانه، مال و ناموس فلسطین کوتاه شده و به سزای اعمال جنایت‌کارانه خود برسند.

قدس فرصتی برای اعلام حمایت از فلسطین است امام‌جمعه شهرستان فردوس در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه روز قدس پاره تن اسلام است، افزود: باید با حضور در راهپیمایی این روز، حمایت خود را از مسلمانان مظلوم فلسطین اعلام کنیم. حجت‌الاسلام‌ محمدرضا بابایی تاکید کرد: باید در روز قدس، فریاد خود را بر سر استکبار جهانی، آمریکا و اسرائیل بزنیم. وی با اشاره به جنایت های کنونی رژیم آل سعود، بیان کرد: متأسفانه برخی از کشورهای مسلمان مانند عربستان و ترکیه اخیراً باعث تفرقه بین مسلمین شده و با اسرائیل رابطه برقرار کرده‌اند. حجت‌الاسلام بابایی با بیان اینکه این موقعیت، مسئولیت جامعه اسلامی را چند برابر کرده است، اظهار کرد: امید است فریادهای کوبنده «مرگ بر اسرائیل» در روز قدس باعث نابودی رژیم صهیونیسم غاصب شود. وی روز قدس را روز اسلام دانست و افزود: انتظار می‌رود مردم همیشه در صحنه خراسان جنوبی همانند گذشته با مشت های گره‌کرده در راهپیمایی این روز عظیم حاضر شوند. امام‌جمعه شهرستان فردوس با اشاره به فرمایشات حضرت علی (ع) پیرامون مبارزه با ظلم، بیان کرد: اگر کسی به فکر مشکل مسلمانی نباشد، خود نیز مسلمان نیست. وی با بیان اینکه وظیفه مردم جهان و مجامع بین‌المللی، رفع مظلومیت مسلمانان قدس شریف است، اظهار کرد: اگر کسی در برابر انجام این وظیفه کوتاهی کند، پاسخی برای خدا نخواهد داشت. حجت‌الاسلام بابایی ادامه داد: سال‌ها است که استکبار جهانی، عده‌ای صهیونیسم را در سرزمین های قبله اول مسلمانان یعنی قدس شریف اسکان داده و مسلمانان مظلوم فلسطین را آواره کرده است. وی ادامه داد: روز قدس فرصتی برای حمایت از این مردم شریف بوده و باید با حضور حداکثری مردم، به فریاد آن‌ها پاسخ دهیم.

قدس، فریاد مظلومیت فلسطین است نماینده مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه قدس اندیشه امام و طرح مبارزه با استکبار بود، افزود: خوشبختانه این طرح به‌ فرهنگی در بین مردم تبدیل شده است. نظر افضلی خواستار حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس شد و اظهار کرد: امید است همانند حضور در دیگر صحنه‌های انقلاب، باری دیگر برگی زرین را در کارنامه اسلام به ثبت برسانند. وی با بیان اینکه حضور هر نفر در این راهپیمایی همانند خاری به چشم دشمنان است، ادامه داد: حضور تک‌تک مردم باعث حفظ ارزش‌ها، خون شهدا و هراس اسرائیل غاصب خواهد شد. افضلی ادامه داد: روز قدس یادآور دوراندیشی بزرگ‌مرد مبارزه با صهیونیسم غاصب است که در بلندای اندیشه، جهاد و مقاومت خود را به مبارزه‌طلبید. نماینده مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس اظهار کرد: قدس یکی از نماد های مظلومیت در جهان بوده و این روز نمایش فریاد مظلومیت فلسطین در برابر صهیونیست‌ها است. آری مردم خراسان جنوبی همیشه و در هر شرایطی با حضور در صحنه‌های مختلف، ثابت کرده‌اند که همواره حامی و پشتیبان انقلاب خواهند بود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن