تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803673407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدقی: تیم ملی اسکیت با آمادگی کامل به المپیک زمستانی خواهد رفت - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: سرمربی تیم ملی اسکیت در مورد رقابت‌های جهانی ایتالیا سخن گفت و هدف اصلی جامعه اسکیت را حضور در مسابقات آسیایی چین و المپیک زمستانی ساپاروی ژاپن عنوان کرد.
اسکیت هاکی
کاوه صدقی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد سطح رقابت‌های جهانی اسکیت هاکی اظهار داشت: مسابقات جهانی اسکیت هاکی که به میزبانی شهر آسیاگو ایتالیا برگزار شد در بالاترین سطح کیفی بود که تاکنون در مسابقات جام جهانی شاهد آن بوده‌ایم. تمامی تیم‌ها با همه‌ی قوای خود در این رقابت ها حضور یافتند و از سطح بالایی برخوردار بودند. این رقابتها آخرین پله‌ی اسکیت هاکی جهان بود و بالاتر از این سطح در این زمینه نداریم.


وی در مورد حضور تیم ملی اسکیت هاکی بانوان در رقابت‌های جهانی ایتالیا گفت: این تیم اولین تیم از ایران، اولین تیم از خاورمیانه و تنها تیم مسلمان از آسیا بود. به نظر من با همه‌ی این اولین‌ها و با توجه به انسجامی که این تیم داشت در همه‌ی مراحل این رقابت‌ها بسیار موفق بود و اولین موفقیت تیم شکستن سد حضور در رقابت‌های جهانی بود. صدقی ادامه داد: حضور در رقابت‌های جهانی برای بانوان باید اتفاق می‌افتاد و باید تیمی این جسارت را می‌یافت تا در این رقابت‌ها شرکت کند. در حقیقت این مواجهه نابرابر با تیم‌های قدر به دوش این دختران ایرانی افتاد و این بازیکنان بسیار آبرومندانه و بسیار شگفت‌انگیز در این مسابقات حضور یافتند. سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی در مورد عملکرد دختران گفت: از نتایج عددی و کار فنی دختران راضی بودیم، ولی خوب تیم‌های حریف رقبای قدری بودند. تیم‌هایی مثل فنلاند، ایتالیا، لتونی و سوئد که از حریفان این تیم بودند، تیم‌هایی هستند که تاریخی صدساله برای حضور در رقابت‌های هاکی روی یخ را دارند. فنلاند تیمی بود که بیشترین گل زده را به تیم ملی ایران داشت، کاپیتان این تیم برنز المپیک هاکی روی یخ و تجربه حضور در مسابقات هاکی روی یخ را داشت.
وی با تبریک به جامعه‌ی بانوان ایران ادامه داد: دختران ایران با وجودی که هیچ سابقه‌ای در اینلاین هاکی نداشتند، اما توانستند قدرتمندانه در مقابل حریفان قدر خود بایستند و این اتفاق بزرگی است. من به جامعه‌ی بانوان ایران تبریک می‌گویم، بازیکنان این تیم نشان دادند که حجاب مانعی بر سر راه فعالیت نیست و می‌توانند با رعایت تمامی موازین شرعی و اسلامی در مسابقات جهانی حاضر شوند. حضور این بانوان سبب شد تا توجه تمامی خبرگزاری‌های جهان به این تیم جلب شود.
سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی در مورد حضور بانوان در مسابقات آسیایی2016 ، تصریح کرد: باوجودی که بانوان در سال گذشته مقامی کسب نکرده‌ بودند، اما من قول می‌دهم با تجربه‌ای که در این رقابت‌ها کسب کردند می‌توانند در رقابت‌های آسیایی آبان ماه صاحب یک مدال خوش‌رنگ برای میهن شوند.
وی در مورد هزینه‌ی اعزام تیم ملی اسکیت به ایتالیا ، خاطرنشان کرد: این تیم به همت کمک‌های مردمی و اسپانسرها به این رقابت ها اعزام شد و هیچ‌گونه بار هزینه‌ای نیز به دوش فدراسیون و سازمان ورزش کشور نداشت. البته جذب این بودجه‌ها به سبب مدیریت رییس فدراسیون بود که سبب شد علاقه‌مندان به این رشته ورزشی بتوانند تجربه‌ی حضور در رقابت‌های جهانی را کسب کنند.
به گفته‌ی صدقی تیم ملی اسکیت هاکی در هر دو بخش مردان و زنان با همت بازیکنان برپا بوده است. وی دراین‌باره‌ تصریح کرد: اسکیت هاکی ورزش حرفه‌ای نیست و بچه‌ها برای حضور در لیگ پولی دریافت نمی‌کنند. بازیکنان وقتی در تیم ملی حضور می‌یابند، از دو طریق متضرر می‌شوند، هم کسب‌وکار خود را تعطیل می‌کنند و هم هزینه‌های ورزش قهرمانی که بسیار بالا است را نیز متحمل می‌شوند. از این‌جهت‌ها این بازیکنان بسیار برای ما قابل تقدیر هستند. این گروه کاری از بازیکنان گرفته تا کادر فنی، تنها تیم ورزشی است که ریالی دریافت نمی‌کند و فقط به دنبال یک افتخارآفرینی برای ایران است.


او در مورد عملکرد مردان در رقابت‌های جهانی ایتالیا نیز ، توضیح داد: این بازیکنان بی‌نهایت خوب ظاهر شدند و پیروزی در برابر تیم‌های آسیایی نشان‌دهنده این است که جزو برترین‌های این رشته ورزشی در آسیا هستیم. این تیم تاکنون در مرحله‌ی اول با سه تیم هند، ماکائو و هلند بازی کرده‌، که حاصل آن دو برد و یک تساوی بوده است. بازی با هلند که یک تیم قدر اروپایی است بازی بسیار دشواری بود. تیم هلند از لحاظ کلاس بازی و فیزیکی و همچنین بهره‌گیری از سابقه هاکی روی یخ بسیار قدرتمند ظاهر شد. ولی  تیم ایران تیم دست‌وپا بسته‌ای در مقابل آن ها نبود و توانست با نتیجه تساوی به عنوان اولین تیم آسیایی و تیم اول گروه خود به مرحله بعد صعود کنند.
صدقی ادامه داد: تیم ایران در مرحله دوم این رقابت‌ها، به فاصله‌ی کمتر از سه ساعت بازی با هلند، به مصاف تیم سوییس رفت و باوجود  خستگی ناشی از رقابت قبل، بازی قابل ستایشی در برابر سوئیس باوجود ستارگان نامدارش انجام داد و در نهایت با وجود همه شایستگی‌ها نتیجه را ١٠ بر صفر به حریف واگذار کرد. تنظیم نامناسب برنامه بازی ها در این شکست تاثیر زیادی داشت. دیدار بعدی این تیم در مرحله دوم تقابل با تیم لهستان بود. تیمی پر از بازیکن‌های پرآوازه‌ی هاکی روی یخ که با مبالغ بالایی در تیم‌های کشورهای اروپایی بازی می‌کنند. تیم ایران بازی آبرومندانه ای در مقابل تیم لهستان به نمایش گذاشت و گاهی حتی بهتر از حریف خود اسکیت می‌کرد و سرعت بازیکنان ما با حریف برابر بود. هرچند در مقابل این تیم بازی را واگذار کردیم ولی از دیدگاه من یک برد جدی بود.

او در مورد مرحله نهایی این رقابت‌ها افزود: در این مرحله تیم ایران در مقابل مکزیک قرار گرفت. مکزیک یک تیم باتجربه است، قبلا در سال 91 در رقابت‌های جهانی با چهار اختلاف مغلوب این تیم شده بودیم. اما در این رقابت‌ها بازیکنان خیلی خوب ظاهر شدند و توانستند با اتحاد تیمی و کنترل بازی در لحظات پایانی از سد تیم مکزیک بگذرند. این شیرین‌ترین بردی بود که تا امروز اسکیت هاکی ایران به خود دیده بود. در آخرین دیدار  مرحله نهایی این رقابت‌ها تیم ایران به مصاف اسپانیا رفت و توانست با پیروزی بر این تیم به مقام سیزدهمی جهان دست یابد. من از تمام بازیکنان این تیم و از کریس مولر مربی این تیم به خاطر این موفقیت تشکر می‌کنم. صدقی در ادامه خاطر نشان کرد: بعد از تیم ایران تیم‌های آلمان، هلند، مکزیک، کلمبیا و ده‌ها تیم قدرتمند دیگر قرار دارند که از جمله‌ی تیم‌های صاحب سبک و قدرتمند در هاکی روی یخ هستند، این نشان می‌دهد که تیم ایران عملکرد ویژه‌ای در این رقابت‌ها داشته است و امیدوارم این تیم قدرتمند ایرانی در رقابت‌های آسیایی مدال قهرمانی را به ارمغان بیاورد. در انتهای این رقابت‌ها  جمهوری چک با شکست ایتالیای میزبان به مدال طلای مسابقات دست یافت. فرانسه و آمریکا هم به ترتیب سوم و چهارم شدند. وی در خصوص جایگاه تیم ملی مردان در آسیا گفت: من خود با این تیم نایب‌ قهرمان آسیا شدم. اما چهار سالی بود که اسکیت هاکی افت کرد و متاسفانه سال گذشته نیز که تیم ملی در مسابقات آسیایی شرکت کرد، نتوانست مقامی را کسب کند. اما من اکنون قول می‌دهم با این خروشی که در این تیم به‌وجود آمده در مسابقات آسیایی 2016 این تیم بر روی سکوی اول یا دوم قرار گیرد. اگر می‌گویم دوم از این جهت است که شرایط بازی هم در کسب نتیجه بسیار اهمیت دارد. البته چین و چین تایپه دو رقیب گردن کلفت ما در این رقابت ها هستند.

سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی هدف جامعه‌ی اسکیت را حضور در المپیک زمستانی خواند و تصریح کرد: ما از اسفند گذشته حرکت به سوی المپیک زمستانی ساپاروی ژاپن را شروع کردیم. یک برنامه‌ی کوتاه مدت در یک سال طراحی کرده‌ایم تا بتوانیم برگ زرینی در تاریخ کشور ورق بزنیم و برای اولین بار در رقابت‌های هاکی روی یخ المپیک زمستانی ژاپن که در اسفندماه برگزار خواهد شد، شرکت کنیم.
صدقی در مورد برنامه طراحی شده برای آماده‌سازی تیم ملی برای المپیک زمستانی گفت: اردوی تیم از سال گذشته شروع شده است. اکنون به مسابقات جام جهانی رفتیم، بعد از این مسابقات، بازیکنان تیم ملی مردان به کمپ دو روزه در ایتالیا خواهند رفت. در این کمپ هاکی‌بازهای حرفه‌ای ایرانی‌تبار خارج از کشور را از سراسر دنیا دعوت کرده‌ایم تا به همراه تیم ملی اسکیت هاکی به تمرین بپردازند. در مردادماه نیز تمرین تیم ملی را در یک کمپ در قزاقستان به مدت 10 روز خواهیم داشت. بعد از آن تیم به مسابقات آسیایی چین اعزام خواهد شد.
او ادامه داد: همچنین مقرر شده است شرکت توسعه یک ماه سالن 12 هزار نفری آزادی را در اختیار فدراسیون اسکیت قرار دهد. پیست یخ راه اندازی شود و تیم ملی یک ماه در سالن 12هزارنفری آزادی اردو داشته باشد تا با آمادگی کامل تیم به رقابت‌های زمستانی ژاپن اعزام شود.
سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی حضور مولر مربی تیم ملی آلمان را در کنار تیم ملی موثر دانست و توضیح داد: اتفاق خوب دیگر در جامعه اسکیت حضور کریس مولر مربی تیم ملی آلمان به مدت هفت روز در تهران بود. یک کمپ در تبریز که یک زمین استاندارد جهانی است به مدت هفت روز با حضور مولر برگزار شد. اکنون نیز مولر در ایتالیا به عنوان مربی تیم در کنار بازیکنان قرار دارد. امیدوارم بتوانیم با استفاده از مربیان دیگر خوب جهانی حرکت‌های روبه رشدی در تیم ملی اسکیت هاکی ایران داشته باشیم.
او در انتهای سخنانش گفت: تمامی خانواده اسکیت برای پیشرفت این برنامه کمک می‌کنند. رییس، دبیر و تمامی مسئولان فدراسیون با تمام قوا از تیم ملی حمایت می‌کنند. در راس همه‌ی این‌ها مدیریت ویژه رییس فدراسیون را شاهدیم که سبب جذب بودجه و حمایت ویژه از اسکیت شده است. انتهای پیام


سه‌شنبه / ۸ تیر ۱۳۹۵ / ۱۰:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن