تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803733482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک پشه بیشتر از اوباما می ارزد!/ بابک زنجانی را اعدام نکنید/ مستأجران قربانی کاهش سود‌ بانکی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: یک پشه بیشتر از اوباما می ارزد!/ بابک زنجانی را اعدام نکنید/ مستأجران قربانی کاهش سود‌ بانکی
روزنامه‌های رسمی کشور همانند روزهای گذشته به موضوعات مهم روز مانند تحرکات اخیر احمدی نژاد و بابک زنجانی پرداختند.
به گزارش نامه نیوز، روزنامه‌های صبح امروز به سخنرانی اخیر احمدی نژاد و حواشی آن در میان مردم تهران پرداخته‌اند.

روزنامه وطن امروز اما با پرداختن به موضوع کاهش سودهای بانکی با گزارشی تحت عنوان مستأجران قربانی کاهش سود‌ بانکی،نوشت : نیمه‌های تابستان سال گذشته بانک مرکزی در گزارشی از افزایش 4/11 درصدی اجاره‌بهای مسکن در پایتخت خبر داد. براساس این گزارش در تیر 94  شاخص کرایه مسکن اجاری در شهر تهران و در کل مناطق شهری نسبت به ماه مشابه سال قبل به ترتیب 4/11 و 4/13 درصد رشد  داشت و بانک مرکزی تاکید کرد در مجموع نرخ رشد اجاره‌بها طی ماه‌های اخیر، همسو با تحولات نرخ تورم از روند کاهشی برخوردار بوده است. در همان روزها بود که فصلنامه اقتصاد مسکن اعلام کرد: نرخ اجاره‌بهای مسکن در 3 ماه اول سال 94 (بهار پارسال) نسبت به فصل قبل از آن (زمستان 93) با شیب ملایم 16 درصدی رشد داشته است. مطابق گزارش این فصلنامه که بازار اجاره‌بهای مسکن را از ابتدای سال 90 تا بهار 94 مورد بررسی قرار داده بود، نرخ اجاره‌بها با یک شیب ملایم صعودی در هر فصل به طور متوسط 16 درصد نسبت به فصل مشابه سال قبل افزایش داشته است.

روزنامه کیهان با تیتر هزار هزار میلیارد تومان در شبکه بانکی /تولید، تشنه حمایت مالی ! نوشت: همین چند هفته قبل بود که ولی‌ا... سیف رئیس کل بانک مرکزی در همایش سالانه پولی و ارزی با ارایه آماری از حجم نقدینگی گفت: حجم نقدينگي در پايان سال 1394 با 30 درصد افزايش نسبت به پايان سال قبل به 1017 هزار ميليارد تومان بالغ شد.

این یعنی؛ «‌در دولت روحانی، ظرف مدت 31 ماه، بیش از 520 هزار میلیارد تومان به نقدینگی کشور افزوده شده است»، رقمی بیش از همه نقدینگی کشور از ابتدا تاکنون، «‌یعنی در دولت تدبیر روزانه بیش از 559 میلیارد تومان نقدینگی در کشور خلق شده است.»

در اینجا یک سوال اساسی مطرح می‌شود؛ «این حجم از نقدینگی کجاست؟ و در دست چه کسانی است؟»

روزنامه شرق با تیتر احمدی‌نژاد: من از همه 7 میلیارد روی زمین کوچکترم اشاره به سخنرانی احمدی نژاد در جمع مردم و در میدان نارمک تهران اشاره کرده  و نوشت:  احمدی‌نژاد به شیوه حکومت‌داری امام علی (ع) هم اشاره کرد و گفت: «کم‌خرج‌ترین، چابک‌ترین، کوچک‌ترین و پربازده‌ترین سیستم حکومتی را او تأسیس کرد. در مدت کوتاه کمتر از پنج سال، با وجود تحمیل سه جنگ سنگین و کارشکنی دشمنان توانست برای مردم سراسر سرزمین‌های وسیع اسلامی، امکان استفاده از آب پاکیزه و نان گندم را فراهم کند. اما عده‌ای که در دست‌اندازی به بیت‌المال مسابقه می‌گذارند و از یک ساعت خوابشان نمی‌گذرند و آلوده به سیاسی‌کاری هستند، نمی‌توانند مدعی پیروی از پیامبر و امام علی (ع) باشند و دیگران را تخطئه کنند». او در این لحظه شروع به خواندن روضه‌ای بر‌ای امام علی (ع) کرد و با گریه از لحظات آخر زندگی امام گفت.

روزنامه آرمان نیز به سخنرانی محموداحمدی نژاد در جمع مردم پرداخت و بخشی از سخنان وی را با تیتر   خطاب احمدي‌نژاد به اوباما: يك پشه بيش از تو مي‌ارزد نوشت:احمدي‌نژاد ادامه داد: حضرت علي (ع) در امور رسيدگي به جامعه به‌روز بود و با برنامه و مديريت جامعه و مردم را هدايت مي‌كرد. حضرت علي (ع) هيچ‌وقت آغازگر جنگي نبود، اما هميشه از خود و ديگران دفاع مي‌كرد. وي در ادامه خطاب به باراك اوباما گفت: متاسفانه برخي خودشان را بالاتر از مردم مي‌دانند مانند رئيس‌جمهور آمريكا. كسي نيست به وي بگويد آهاي آقاي رئيس‌جمهور آمريكا، به خدا يك پشه، قدرت و ارزشش از تو بيشتر است.

روزنامه ابتکار با تیتری تحت عنوان هوای «پاستور» در مسجد «نارمک»/ دیروز در نارمک چه گذشت؟ به حواشی مراسم احمدی نژاد پرداخت و نوشت: نارمک همان محله‌ای است که رییس دولت‌های نهم و دهم در هنگامه گرانی‌ها، خبر داد میوه‌فروشی‌اش همچنان گوجه ارزان می‌فروشد و البته همان محله‌ای است که رییس‌جمهوری سابق، بعد از دوران ریاست جمهوری‌اش، به عادت آن دوران 8 ساله دم در خانه‌اش بار عام می‌دهد و نامه‌های مردم را برای پیگیری پاراف می‌کند! حال احمدی‌نژاد این بار از محله زندگی خودش حرف‌هایی از جنس علاقه برای بازگشت با پاستور می‌زند؛ حرف‌هایی که برخی از آن‌ها در تضاد با عملکرد خود و دوران ریاست‌جمهوری‌اش در پاستور قرار دارد.

روزنامه شرق نیز باز هم در گزارشی به موضوع حادثه 7 تیر پرداخت و با مطلبی تحت عنوان او که در به روی خویش نبست نوشت:  امیدوارم روزی فرا برسد که سیدمحمد‌حسین بهشتی، فراتر از هاله‌ای اسطوره‌ای که شهادتش بر چهره وی کشید، برای مردم و نسل جوان ما، به‌ویژه آنها که عشقی به انقلاب دارند، شناخته شود. اولین ویژگی اندیشه‌ای شهید بهشتی، تأکید بسیار او بر مفاهیم عدالت، آزادی، جمهوریت، دولت و جایگاه شهروندان در نسبت با آن، معنای حق تعیین سرنوشت و در یک کلام عنایت ویژه ایشان به اندیشه سیاسی است.

روزنامه اعتماد اما با پرداختن به حواشی اخیر پیرامون بابک زنجانی و سخنان وزیر نفت مبنی بر ی علاقگی برای اعدام وی با گزارشی با عنوان بابک زنجانی را اعدام نکنید نوشت: وي با اشاره به اينكه ارزش دارايي‌هاي زنجاني به دوهزار ميليارد تومان نمي‌رسد، اظهار كرد: بدهي‌هاي رسمي وي نزديك به ۱۰ هزار ميليارد تومان است و هنوز نيز مي‌گويد كه فردا و پس فردا بدهي خود را مي‌دهم. اما با اين اموالي كه به دست ما رسيده است رقمي عايد وزارت نفت نمي‌شود. زنگنه با اشاره به اينكه بعد از صدور حكم اعدام نيز تغييري در اين زمينه به وجود نيامده است، ادامه داد: در صورت اعدام وي نيز همين دو هزار ميليارد تومان به دست مي‌آيد؛ البته قوه قضاييه در اين زمينه كار خود را مي‌كند. اما ما علاقه‌اي نداريم كه ايشان اعدام شود، چرا كه زنجاني در حال حاضر مثل جعبه سياهي است كه با اعدام شدن گم مي‌شود. زنگنه با اشاره به اينكه قوه قضاييه در اين زمينه وظيفه خود را به خوبي انجام مي‌دهد، افزود: انصاف و عدالت در اين زمينه رعايت شده است.






۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن