تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817113071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطار 5 ستاره فدک نیمه دوم تیرماه به فارس می رسد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: قطار 5 ستاره فدک نیمه دوم تیرماه به فارس می رسد استان‌ها > فارس - «خبرجنوب» نوشت: تا پایان تیرماه یک قطار 5 ستاره به ناوگان ریلی فارس افزوده می شود.

مديركل راه آهن فارس با اشاره به آمادگي راه آهن براي مسافرت هاي تابستاني، گفت: در حال حاضر در تمامي ايستگاه ها آمادگي لازم براي ارائه خدمات رفاهي مسافران وجود دارد و تمامي امكانات رفاهي از جمله نمازخانه، سالن هاي انتظار و استراحت مسافران و ساير امكانات آماده است.
مهرداد انصاري درخصوص ميزان استقبال مسافران از سفر با قطار، اظهار داشت: گرچه هنوز هم بخشي از ظرفيت ما خالي است اما در صورت افزايش تعداد مسافران آمادگي اضافه كردن تعداد ديگري سالن (واگن مسافري) جديد را داريم.
وي تصريح كرد: در راستاي ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافران راه آهن استان، نيمه دوم تيرماه قطار 5 ستاره فدك براي حركت در حدفاصل شيراز- تهران وارد ناوگان حمل ونقل ريلي استان مي شود.
وي ادامه داد: در قطار 5 ستاره فدك 20 نوع خدمات خاص و ويژه از جمله خدمات مربوط به پذيرايي ارائه مي شود و علاوه بر آن، نوع و كيفيت مبلمان و خدمات صوتي و تصويري آن داراي كيفيت بالايي است.
مديركل راه آهن فارس گفت: اين ناوگان متعلق به بخش خصوصي است و اگر از آن استقبال شود به طور قطع خدمات بهتري نيز به مسافران عرضه ميشود و در غير اين صورت بخش خصوصي قطارهاي خود را باز مي گرداند.
وي افزود: با توجه به سهولت سفر با قطار و امنيت آن كه بيش از اتوبوس است و كمتر خبري از حوادث و سوانح در قطارها مي شنويد و در حالي كه هر روز شاهد تصادفات و تلفات نگران كنندهاي از اتوبوس ها هستيم، ما از نظر كيفي و كمي و نيز ايمني، خدمات مناسبي را براي مسافران قطار در نظر گرفته ايم. وي درخصوص هزينه بليت قطار نيز گفت: با توجه به اينكه بهره برداري از راه آهن توسط بخش خصوصي انجام مي شود و اين بخش به عهده ما نيست، قيمت گذاري ها توسط بخش خصوصي انجام مي شود اما ما بر روي آن نظارت داريم تا از سقف پيش بيني شده بالاتر نرود.
وي ادامه داد: در حال حاضر قطار هر روز از شيراز به سمت تهران حركت مي كند كه مسافران مشهد نيز مي توانند با استفاده از اين قطار به صورت دوسره به مشهد سفر كنند و علاوه بر اين يك روز در ميان هم يك قطار به سمت مشهد حركت ميكند كه در صورت استقبال مسافران، به دنبال روزانه شدن اين قطار نيز هستيم.
انصاري گفت: علاوه بر اين در 7 ايستگاه از 23 ايستگاه مسير راه آهن شيراز- اصفهان، ظرفيتهاي لازم براي مسافران اين مناطق ديده شده است.
وي درخصوص راه اندازي قطار گردشگري شيراز- مرودشت نيز اظهار داشت: از اوايل مرداد به دنبال راه اندازي نمادين قطار گردشگري هستيم اما تداوم حركت اين قطار مستلزم همكاري تورها و آژانس هاي گردشگري با ماست و در صورت استقبال از اين قطار، به طور قطع فعاليت آن نيز ادامه مي يابد.

کلید واژه ها: استان فارس -




سه شنبه 8 تیر 1395 - 06:32:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن