تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816589387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسي: همه كار كردم ولي نشد؛ خداحافظ


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مسي: همه كار كردم ولي نشد؛ خداحافظ
پرونده‌ي رقابت‌هاي كوپا آمه‌ريكا در حالي با قهرماني شيلي در فينال بسته شد كه آرژانتين، سومين فينال را هم از دست داد تا مسي تصميم به خداحافظي بگيرد.
نویسنده : دنيا حيدري 


داستان ناكامي‌هاي تيم ملي آرژانتين همچنان ادامه دارد و در همين راستا، دست‌ آلبي‌سلسته از جام قهرماني كوپا آمه‌ريكا در صدمين سال برگزاري اين رقابت‌ها كه به ميزباني امريكا انجام شد، ‌كوتاه ماند. ناكامي كه البته پيامدي غيرمنتظره براي اين تيم داشت و آن، تصميم مسي، فوق‌ستاره آرژانتيني براي خداحافظي از تيم ملي كشورش بود. تصميمي كه شايد به دليل فشارهاي زيادي كه روي اين بازيكن بود گرفته شد. خصوصاً كه فدراسيون آرژانتين نيز از چندي قبل با مسي درگير بود و مارادونا نيز بارها او را تحت فشار انتقادهاي شديد قرار داده بود و شايد همين فشارها باعث شد مسي به اين باور برسد كه كار او در تيم ملي آرژانتين به پايان رسيده است.
  
دست آرژانتين از جام كوتاه ماند
رقابت پربرخورد شيلي و آرژانتين در طول 120 دقيقه با تساوي بدون گل به پايان رسيد تا تكليف قهرمان در ضيافت پنالتي‌ها مشخص شود كه در اين مرحله راه‌راه‌پوشان آرژانتين نتوانستند از سد مدافع عنوان قهرماني عبور كند و شيلي با نتيجه 4 بر 2 حريف پرستاره‌اش را همچون فينال کوپا آمه‌ريکاي سال 2015 شکست داد و براي دومين سال متوالي قهرمان اين رقابت‌ها شد. آن هم در حالي‌كه اين تيم در مرحله گروهي مغلوب آرژانتين شده بود اما در فينال، ‌با كشاندن بازي به ضربات پنالتي، ‌به هدف خود رسيد تا کار آرژانتين که از سال 1993 به بعد قهرمان هيچ تورنمنتي نشده است، تمام شود و انتظار آلبي‌سلسته براي کسب يک جام ادامه داشته باشد و هت‌تريک شکست‌هايش در فينال تورنمنت‌هاي مهم بين‌المللي در سه سال متوالي (جام جهاني 2014، کوپا آمه‌ريکاي 2015 و 2016) کامل شود. جراردو مارتينو، سرمربي تيم ملي آرژانتين اما با شايسته خواندن تيمش براي قهرماني اين بازي‌ها گفت: «درد زيادي حس مي‌کنم. شکست دوباره درد زيادي برايم خواهد داشت. حالا متوجه‌مي‌شوم که نبردن اين جام چقدر تلخ است. ولي بازيکنان به تلاش کردن ادامه مي‌دهند. آنها با صداقت و تلاش کار مي‌کنند و خوب هم کار کردند.»
  
خداحافظي مسي
در حالي‌كه همه منتظر انتقادها به مسي بودند كه چهارمين فينال مهم را با ناكامي پشت سر گذاشته و نتوانسته كاري براي قهرماني آرژانتين انجام دهد، کاپيتان سرشناس و گلزن‌ترين بازيکن آلبي سلسته كه در نخستين پنالتي تيمش را هدر داد، بعد از شكست برابر شيلي و از دست رفتن قهرماني كوپا آمه‌ريكا، تصميم خود مبني بر خداحافظي از تيم ملي آرژانتين را اعلام كرد: «لحظات دشواري براي هرگونه تجزيه و تحليل شکست است. در رختکن به اين فکر مي‌کردم که تيم ملي ديگر براي من تمام شده است. خداحافظي فقط به صلاح من نيست که به صلاح همه است. خيلي‌ها دوست دارند من با تيم ملي وداع کنم. نمي‌خواستيم فقط به فينال برسيم بلکه هدف ما فقط قهرماني بود. خيلي سعي کردم تا بالاخره با آرژانتين قهرمان شوم اما رسيدن به چهار فينال و قهرمان نشدن واقعاً دشوار است و حس بدي به من مي‌دهد. همه کار کردم ولي نشد. حس غمگيني فراواني دارم. پنالتي‌اي را از دست دادم که برايم بسيار مهم بود. باور نکردني است ولي اين اتفاقي است که افتاده. دومين بار متوالي است که در پنالتي‌ها مغلوب مي‌شويم. سومين فينال متوالي که مي‌بازيم. تلاش داشتيم طلسم را بشکنيم ولي نشد.»

سرجيو آگوئرو، مهاجم تيم ملي آرژانتين عنوان کرد که مسي خداحافظي‌اش از فوتبال ملي را به زودي پس خواهد گرفت: «چندين بازيکن هستند که در حال بررسي خداحافظي کردن با تيم ملي هستند. اين بدترين رختکني است که تا به حال ديده‌ام، بدتر از رختکن جام جهاني 2014 برزيل.»
واکنش مردم آرژانتين اما به خداحافظي مسي از تيم ملي اينگونه است: «لئوبمان». در پي اين تصميم، در شبکه‌هاي اجتماعي و رسانه‌هاي جمعي کمپيني تشکيل شده تا نظر ليونل مسي براي خداحافظي از تيم ملي عوض شود. البته در حالي بسياري براي بازگرداندن مسي از تصميمش مبني بر خداحافظي تلاش مي‌كنند كه گفته مي‌شود خاوير ماسکرانو، لوکاس بيليا، اور بانگا، ازکيل لاوتزي، ‌آگوئرو، هيگواين و آنخل دي‌ماريا قصد خداحافظي از تيم ملي آرژانتين را دارند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن