تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816812610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضا صادقی: در کمال احترام به همه اعضای گروه اعلام کردم که پایان کار ما است


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: رضا صادقی که به تازگی آخرین کنسرت خود را با ارکستر «مشکی‌پوشان»، به رهبری پویا نیک‌پور در تهران روی صحنه برده بود، اعلام کرد که از این پس، این گروه با سرپرستی سید بهنام ابطحی به اجرای موسیقی می‌پردازد.



به گزارش جام جم نوا، چندی پیش پویا نیک‌پور طی گفت‌وگویی اعلام کرد که از ادامه همکاری با گروه «مشکی‌پوشان» انصراف داده و از این به بعد می‌خواهد به پروژه‌های شخصی خود بپردازد و رضا صادقی هم خبر از حضور بهنام ابطحی به عنوان رهبر جدید ارکستر داد. صادقی درباره جزئیات این اتفاق به «موسیقی ما» می‌گوید: «شب بعد از کنسرت تهران در خردادماه، در یک فایل صوتی و در کمال احترام به پویا نیک‌پور و گروه «مشکی‌پوشان» اعلام کردم که پایان کار ما است و از این به بعد می‌توانند با هر ارکستری که دوست دارند همکاری کنند. طبق صحبت‌های انجام شده و نظرسنجی‌هایی که از هواداران کردم، همه متفق‌القول با حضور دوباره بهنام ابطحی به عنوان رهبر گروه موافق بودند. خلاصه اینکه با پیشنهاد بهنام و استقبال من این همکاری شروع شد و من هم چون می‌خواستم اتفاقات صحنه‌ای را کمی تغییر دهم، دیدم که بهترین گزینه برای من بهنام ابطحی است چراکه در کنار هم می‌توانیم کارهای جدیدتری انجام دهیم که انشاالله این اتفاقات از عید فطر آغاز می‌شود. در ضمن قرار گذاشتیم کنسرت‌های تهران را با ارکستر بزرگ روی صحنه ببریم تا بتوانیم به روزهایی که اتفاقات قدرتمندی روی استیج رقم می‌خورد برگردیم.»

او درباره علت این تغییر در گروه «مشکی‌پوشان» می‌گوید: «این کار صرفا جهت تغییر رنگ اجرای صحنه‌ای من بود و نه مسائل حاشیه‌ای. در ضمن قرارداد گروه خیلی وقت بود که تمام شده بود و قرارداد جدیدی ننوشته بودیم و درواقع شفاهی جلو می‌رفتیم. من هم در کمال احترام، بعد از اجرای تهران از بچه‌ها تشکر کردم و این تصمیم را به آنها اعلام کردم.»

بهنام ابطحی نوازنده درامز و یکی از تنظیم‌کننده‌های پرکار دهه هفتاد و هشتاد است که سابقه همکاری با بسیاری از هنرمندان از جمله ناصر عبدالهی، سعید شهروز، نیما مسیحا، سینا حجازی، بهنام صفوی و... دارد. او چند سال پیش در مسند رهبر ارکستر، همکاری خود را با رضا صادقی آغاز کرد که این همکاری ادامه‌دار نبود. صادقی درباره علت آن می‌گوید: «آن زمان به دلیل مشکلاتی که برای من با شرکت «ایران گام» پیش آمد و در نتیجه حدود یک سال و نیم اجازه اجرا نداشتم و البته یک‌سری دلایل همیشگی در همه گروه‌ها، آن ارکستر به رهبری بهنام ابطحی منحل شد و اعضای گروه هم پراکنده شدند. الان از حضور دوباره بهنام خیلی خوشحالم و باید ببینیم تا کجا می‌توانیم پیش برویم.»

این خواننده درباره اعضای گروه «مشکی‌پوشان» می‌گوید: «هسته ارکستر «مشکی‌پوشان» همچون، مرتضی کریمی که همیشه کنار من بوده است، فاضل پیش و سعید صارمی همچنان حضور دارند. به گروه یک نوازنده گیتار، یک نوازنده ساکسوفون جدید، نوازنده ویولن به عنوان سولیست و ارکستر بزرگ زهی اضافه شده است که هم‌اکنون هم تمرین‌ها را آغاز کرده‌ایم. سعی کرده‌ام کمی ریزبینانه‌تر به این قضیه نگاه کنم و از جوان‌های با استعداد و باسواد دعوت به همکاری کنم.»

رضا صادقی به همراه گروه جدید «مشکی‌پوشان» به رهبری بهنام ابطحی، قرار است بعد از ماه رمضان در شیراز روی صحنه بروند و در ادامه کنسرت‌های خود، در اصفهان، تهران و باقی شهرها هم با مخاطبان خود دیدار کنند.


چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 11:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن