تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798251991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهادت حافظان انفال، برگ زرین دیگری در کارنامه محیط‌بانان رقم زد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان در گفت و گو با پانا: شهادت حافظان انفال، برگ زرین دیگری در کارنامه محیط‌بانان رقم زد خبر به شهادت رسیدن سه تن از محیط‌بان های کشورمان، قلب های ما را به درد آورده است. گلوله تفنگ های دشمنان محیط زیست ایران، هر روز سینه یکی از این حافظان و عاشقان طبیعت را می شکافد. ما هنوز در ترس و بیم از دست رفتن توان راه رفتن محیط‌بان خوب مان، علی آرامش فر بودیم که هنوز از بستر جراحت سخت گلوله های شکارچی غیرمجاز برنخاسته است که اخبار شهادت پرویز هرمزی، محمد دهقانی و منوچهر شجاعی، این عزیزان از جان گذشته، ما را به غم و ماتم برد.
۱۳۹۵ شنبه ۵ تير ساعت 08:13

خبرگزاری پانا+شهادت حافظان انفال، برگ زرین دیگری در کارنامه محیط‌بانان رقم زد

محمدرضا عامریان در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان گفت: این عزیزان جان خویش را در راه مراقبت از محیط زیست کشور و مقابله با متجاوزان و شکارچیان از دست دادند که بیانگر اعتقاد راسخ و عزم آنان و تعهد در خدمت به کشور و ملت بوده است.
وی افزود: ابعاد این فاجعه آنقدر بزرگ و این زخم بر پیکر طبیعت و طبیعت دوستان آنقدر عمیق است که به راحتی نمی توان در مورد آن صحبت نمود. این ضایعه بزرگ را به خانواده های محیط بانان «محمد دهقانی» ، «پرویز هرمزی» و «منوچهر شجاعیان» و خانواده محیط زیست ایران تسلیت عرض می کنیم.
شهید قلب تاریخ است
مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان با بیان اینکه پل شهادت اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است و درب شهادت هیچوقت بر روی جان برکفان محیط بان بسته نخواهد شد، عنوان نمود: شهادت حافظان انفال الهی محیطبانان شهید دهقانی، هرمزی و شجاعی، برگ زرین دیگری را در کارنامه درخشان محیط بانان سازمان حفاظت محیط زیست رقم زد.
عامریان تصریح کرد: بار دیگر دستان شقاوت، جهالت، رذالت و قساوت، جامعه محیط زیست کشور و محیطبان را به داغ و سوگ عزیزان خود نشاند، این بار غریو مظلومیت و حقانیت محیطبانان این سرزمین با خون شهیدانی از خطه گرما و دریا در گوش هموطنانمان طنین انداز شد.
وی با اشاره به اینکه در طی هفته گذشته دو محیط بان در پارک ملی گنو و یک محیط بان در پارک ملی بمو مورد حمله شکارچیان غیرمجاز قرار گرفته و به شهادت رسیدند، با تقدیر از نیروهای انتظامی و امنیتی که توانستند مجرمان و مسببان این اعمال جنایتکارانه را به سرعت بازداشت نمایند، گفت: اینجانب به همراه مجمع اعضاء، مجمع مربیان و مجمع مدرسین سازمان دانش آموزی، از قوه قضائیه درخواست داریم تا محاکمه عاملان این جنایت در اسرع وقت انجام شود، تا هیچکس جرات تعدی به حافظان طبیعت را نداشته باشد.
اعلام آمادگی سازمان دانش آموزی استان سمنان برای اجرای طرح همیاران محیط زیست
مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان، شهادت محیط بانان را محکوم کرد و اظهار داشت: فاجعه آنچنان تلخ و تاسف بار است که قلب همه مردم و دوستداران طبیعت را جریحه دار نمود و بار دیگر مظلومیت سبزپوشان حافظ طبیعت که در ستیز با کژاندیشان و جنایتکاران متجاوز به زمین و عناصر موجود در آن که نعمت هایی از خداوند هستند و حیات بخش و امنیت آفرین برای انسان، جلوه‌گر می‌سازد و نشان داد که موضوع تجهیز آنها به وسایل مدرن و حمایت‌های قانونی از این ضابطان قضایی، محرز و ضروری است. امیدوارم دولت محترم اعتبار لازم برای این امر مهم را پیش بینی نماید و مجلس شورای اسلامی نیز در راستای اصلاح و تصویب قوانین مورد نیاز در این خصوص، جد و جهد بیشتری از خود نشان دهد.
عامریان با اشاره به وسعت بالای مناطق تحت حفاظت محیط زیست استان سمنان، خواستار افزایش نیروی محیط بان و ماموران اجرایی این حوزه شد و اضافه کرد: باید حفظ محیط زیست را به مردم واگذار کنید، زیرا منافع آن برای خود مردم است و شما با تعداد اندک نیروهایتان نمی توانید به هدف والا برسید.
وی بر ضرورت ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست تاکید کرد و افزود: سازمان دانش آموزی استان سمنان، آمادگی دارد تا همراه حدود 10 هزار عضو و 600 مربی در سازمان دانش آموزی استان سمنان، دوشادوش حافظان محیط زیست به عنوان همیاران محیط زیست در استان فعالیت کرده و به عنوان سرباز افتخاری بتوانند از آن حفاظت کنند و تمام مردم را از اهمیت محیط زیست آگاه کنند.
مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان با بیان اینکه درخواست اجرای اشد مجازات برای این سنگدلان حق است، خاطرنشان کرد: باید از حامیان این مرز و بوم دفاع کرد. جامعه دانش آموزان و مربیان پیشتاز و فرزانه حامی محیط زیست، خواستار استقرار قوانین بازدارنده و حمایت بی قید و شرط از تمام محیط‌بانان ایرانی هستند و اینکه حقوق مکفی و نفرات بیشتری در اختیار یگان حفاظت محیط زیست قرار گیرد.
عامریان با یادآوری این موضوع که یگان حفاظت محیط زیست ایران بیش از ۱۱۶محیط بان شهید و بیش از ۳۱۱ جانباز را در صیانت از عرصه های طبیعی و حیات وحش تقدیم نموده است، خواستار شد تا قوانین، حامی محیط‌بانان بوده و جرایم متجاوزان به محیط‌زیست به قدری افزایش دهند که هزینه سنگینی برای متخلفان داشته باشد تا دیگر به خود اجازه ذره ای آسیب رساندن به محیط زیست و محیط بانان را ندهند و درس عبرتی برای متخلفان باشد.
وی ادامه داد: مجمع اعضاء، مجمع مربیان و مجمع مدرسین سازمان دانش آموزی استان سمنان، پشتیبانی خود را از تمام محیط بان ها اعلام می دارد و خواستار برخورد سختگیرانه قانونی با متخلفان و قاتلان شهدای محیط‌بانان و فراهم نمودن امکانات و تجهیزات کامل برای محیط‌بانان و بالا بردن عملیات مراقبتی از آن‌ها شد.
مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان، در پایان مصیبت وارده را به تمامی همکاران سازمان حفاظت محیط زیست، محیط بانان کشور و بویژه به خانواده های محترم شهیدان بزرگوار تسلیت عرض نموده و برای شهیدان گرامی دهقانی، هرمزی و شجاعیان، علو درجات، غفران و رحمت الهی، از ایزد منان مسئلت می‌نمایم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن