تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819421735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه هم اندیشی مجمع مربیان ومدرسین گیلان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جلسه هم اندیشی مجمع مربیان ومدرسین گیلان برگزار شد مدیر سازمان دانش آموزی گفت: با هم اندیشی وهمفکری وبهرمندی از تجارب مربیان باید در اردوی ملی امسال بدرخشیم.
۱۳۹۵ يکشنبه ۶ تير ساعت 13:39

خبرگزاری پانا+هم افزایی

 به گزارش خبرنگار پانا از گیلان ،مدیر سازمان دانش آموزی گیلان ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات گفت: هدف از برگزاری این جلسه هم اندیشی وهم افزایی در راستای برگزاری هرچه بهتر اردوی ملی وانتخاب مربیان واعضاء می باشد.
وی همچنین بیان کرد: با توجه به عملکرد خوب مربیان این استان توانستیم سهمیه بیشتری نسبت به سایر استانها کسب نماییم واین یک نقطه قوت برای این استان محسوب می شود.
کرمی گفت: برای برگزاری پیش اردو وایجاد آمادگی بیشتر در مربیان جدید ویاورمربیان باید از تجربه مربیان دوره دیده که در اردوهای سالهای قبل حضور داشته اند بهرمند گردیم.
وی افزود: برای تهیه امکانات ووسایل مورد نیاز نمایشگاه وجشنواره غذا در اردوی ملی باید با برنامه ریزی دقیق واصولی کارها وامورات را پیش ببریم تا بتوانیم در اردوی کشوری امتیازات لازم را مانند سالهای گذشته کسب نماییم.
مدیر سازمان دانش آموزی خاطر نشان کرد:پس از تکمیل فرم مربوط به مربیان اعزامی از طرف شهرستانها باید با طرح در کمیته فنی به بحث وبررسی موضوع بپردازیم وجلسات هم اندیشی متعددی رابرگزار نماییم تا نتایج قابل قبولی را بدست آوریم.
در پایان هریک از مدرسین ومربیان نظرات وپیشنهادات خود را مطرح نمودند وقرار شد در پیش اردو ،آموزش وآزمون از مربیان بعمل آید.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن