تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820658772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طلاق و اعتیاد دومعضل اولویت دار اجتماعی در شهرستان سراب


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: طلاق و اعتیاد دومعضل اولویت دار اجتماعی در شهرستان سراب
فرماندار سراب طلاق و اعتیاد را دومعضل اجتماعی اولویت دار در این شهرستان عنوان کرد و افزود : نهاد های فرهنگی باید با تعامل بین بخشی جهت کاهش این آسیب های اجتماعی اقدام جدی کنند .


 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ داود گرشاسبی،در جلسه کارگروه اجتماعی شهرستان سراب گفت: پایین بودن سن ازدواج دربرخی روستاها و استفاده ناصحیح ازماهواره و شبکه های اجتماعی از مهترین علل افزایش آمار طلاق در این شهرستان است . وی ادامه داد : آمار رو به رشد این دو پدیده شوم اجتماعی نشان می دهد که نهاد های فرهنگی و مردم باید بیش از گذشته با احساس مسوولیت اجتماعی بیشتر وارد این حوزه ها شده و در جهت کاهش آن اهتمام کنند . وی از نهادهای آموزشی وثبتی خواست تا ضمن جمع آوری اطلاعات تعداد ازدواج در سنین پایین در مورد رابطه آسیب های اجتماعی با سن ازدواج تحقیق کرده و راهکارهای حل آن را به دبیرخانه کارگروه ارسال کنند . فرماندار سراب گفت : تقویت کلاس ها و مشاوره های قبل از ازدواج و مشاوره زوجین در زمان طلاق و همچنین ارائه راهکارهای صحیح و اسلامی در زمان ازدواج و طلاق از سوی علما در منابر می تواند در جلوگیری از آمار طلاق موثر باشد .  وی مشکلات ناشی ازحاشیه نشینی در دو منطقه کیلگ آباد و لاله قبا رااز دیگر معضل اجتماعی در این شهرستان برشمرد و افزود : جهت ساماندهی به زیر ساخت های اجتماعی ، اقتصادی و شهرنشینی این دو منطقه باید اقدام شود . گفتی است: پیرو این جلسه طی مصاحبه ای ، رئیس ثبت احوال شهرستان سراب گفت : به طور میانگین از 70مورد ازدواج ثبت شده در هر ماه، 30مورد به طلاق منجر شده و این در حالی است دفتر خانه ثبت طلاق در این شهرستان در چند ماه گذشته دایر شده و به غیر از این آمار در برخی موارد طلاق ها در شهرستانهای همجوار از جمله بستان آباد و نیر نیز ثبت شده که آمار دقیقی از آنها در دسترس نیست .



۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن