تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803615459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توهین به کی‌روش را متوقف کنید


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: توهین به کی‌روش را متوقف کنید
این روزها اختلافات پیش آمده میان سرمربی تیم ملی و مربیان باشگاهی بر سر اردوهای تیم ملی باعث شده تا شاهد اتفاقات تلخی از سوی فوتبالدوستان در صفحات اجتماعی و شبکه های مجازی نسبت به کی روش باشیم.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش بعد از تمام انتقاداتی که از برنامه آماده سازی تیم ملی صورت گرفت و بالاجبار حکم به تعطیلی اردوهای ارمنستان و اتریش داد تصمیم گرفت در صفحه اصلی خود در شبکه اجتماعی فیس بوک نقطه نظراتش را پیرامون منتقدان و مخالفان برنامه های تیم ملی به اطلاع طرفدارانش برساند.
نقطه نظراتی که با واکنش های مختلفی از سوی فوتبالدوستان ایرانی روبرو شد و زمینه را برای توهین های پرشماری به سرمربی تیم ملی فراهم کرد. کارلوس کی روش در تمام پست هایی که در این چند روز گذاشته شدت عصبانیت خود از لغو برنامه هایش برای آماده سازی ایران در راه جام جهانی 2018 روسیه را بروز داده است .حتی در این راه به اذعان بسیاری از اهالی فوتبال کمی هم تندروی داشته اما باور این موضوع که نظرات او این گونه با توهین های پرشمار فوتبالدوستان ایرانی روبرو شود کمی غیر منتظره بود.
البته می شد پیش بینی کرد قرار گرفتن برانکو ایوانکوویچ در یک سمت دعواهای اخیر سرمربی تیم ملی کمی اوضاع را به ضرر کی روش کند چون مربی کروات پرسپولیس در حال حاضر جزو چهره های محبوب طرفداران پرشمار این باشگاه است اما این که طرفداران برانکو و همچنین مخالفان دیگر سرمربی تیم ملی  بخواهند این گونه زیر پست های کارلوس توهین و بی احترامی بنویسند اصلا قابل تحمل نیست.
مسلما کارلوس کی روش اگر انتقادی در این روزها داشته و بسیاری از مخالفانش را از زیر تیغ گذرانده نه برای خودش بلکه برای منافع ملی فوتبال ایران بوده به خصوص که همین مربی چندی پیش در دیداری با برانکو حضور چنین مربیانی را در فوتبال ایران به فال نیک گرفته بود. پس چه خوب می شد فوتبالدوستان ایرانی هم با نهایت احترام و ادب و با به رخ کشیدن فرهنگ 2500 ساله ایران زمین نقطه نظرات خود را به سرمربی تیم ملی منتقل می کردند نه این که با توهین های بی مورد باعث ناامیدی بیشتر کی روش و کادر فنی تیم ملی شوند.
در حال حاضر از هر نکته ای مهمتر و واجب تر برای فوتبال ایران از بین رفتن همین دعواها و توهین ها به طرف مقابل است چون تنها با اتحاد و همدلی است که می توان باعث رشد بیشتر فوتبال ملی و باشگاهی در قاره آسیا و مجامع بین المللی شد و هدف کی روش ، برانکو و ... نیز همین است و نه چیز دیگر پس بیایید به جای توهین در شبکه های اجتماعی با تعامل و همفکری بیشتر زمینه کمک به این مربیان را فراهم کنیم نه بر آتش اختلافات بیافزاییم.

12:51  1395/04/05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن