تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798449250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین وضعیت خانه احزاب


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: حشمتیان با ایلنا مطرح کرد؛ آخرین وضعیت خانه احزاب
آخرین وضعیت خانه احزاب

نایب رییس خانه احزاب گفت: تا دو ماه گذشته تمام جلسات ما در سالن شهید رجایی وزارت کشور برگزار می‌شد و الان هم حدود دو ماه است با توافق اعضا جلسات در دفتر آقای شهاب الدین صدر واقع در میدان فلسطین برگزار می‌شود. قدرتعلی حشمتیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت خانه احزاب عنوان کرد:  هیات رییسه خانه احزاب ۲۶ مرداد سال گذشته انتخاب شد و با توجه به قرعه‌کشی انجام شده قرار شد در سال اول اصولگرایان در سال دوم مستقلان و در سال سوم اصلاح‌طلبان ریاست خانه احزاب را بر عهده داشته باشند از آن زمان کارهایی آغاز شد به گونه‌ای که آیین‌نامه خانه احزاب را نوشتیم، جلساتی مرتب در سالن شهید رجایی وزارت کشور برگزار کردیم و پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی را برای انتخابات مجلس دهم داشتیم. در حال حاضر هم کمیته‌های خانه احزاب هم فعال شدند و برخی از آن‌ها هیات رییسه خود را هم انتخاب کردند. نایب رییس خانه احزاب یادآور شد: با توجه به وعده وزیر کشور و شهردار تهران مرتب برای مکان خانه احزاب پیگیری‌هایی انجام دادیم و مکانی که در شان احزاب و نخبگان سیاسی باشد در اختیار ما قرار ندادند و برای همین در ‌‌نهایت از روی ناچاری دبیرخانه ما‌‌ همان محلی که قبلا در چهارراه ابوسعید در نظر گرفته شده بود، تحویل گرفت اما متاسفانه کوچک‌ترین امکاناتی هم در آنجا موجود نیست و حتی یک میز و صندلی برای برگزاری جلسات وجود ندارد. وی تاکید کرد: وزارت کشور متعهد شد این مکان را تجهیز کند اما با گذشت بیش از ده ماه از وعده داده شده تاکنون برای تجهیز این محل اقدام نشده است. ضمن اینکه کل این مکان هم تحویل دبیرخانه خانه احزاب نشده و تنها بخشی از این محل به ما اختصاص داده شده است.

حشمتیان خاطرنشان کرد: تا دو ماه گذشته تمام جلسات ما در سالن شهید رجایی وزارت کشور برگزار می‌شد و الان هم حدود دو ماه است با توافق اعضا جلسات در دفتر آقای شهاب الدین صدر در میدان فلسطین برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه جلسات ما به صورت مرتب هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود و کمیته‌های خانه احزاب هم جلسات خود را دارند، گفت: با توجه به شعار آقای روحانی در این زمینه رضایت آنچنانی از دولت در رابطه با احزاب نداریم.  زمان آقای احمدی‌نژاد احزاب در حاشیه بودند و خانه احزاب تعطیل شد اما وعده‌های آقای روحانی هم در رابطه با احزاب هنوز کاملا محقق نشده است ما از آقای روحانی تقاضای ملاقات با اعضای خانه احزاب را داشتیم که به این درخواست ما پاسخی داده نشده است. نایب رییس خانه احزاب بیان کرد: سال گذشته ما با آیت‌الله هاشمی دیدار داشتیم. دفتر رییس مجلس هم پیرو درخواست ملاقات ما اعلام کرده است که تیرماه دیداری با آقای لاریجانی خواهیم داشت معتقدیم دولت یازدهم باید به احزاب توجه بیشتری داشته باشد در شان احزاب کشور نیست که جلسات خود را در دفا‌تر یکدیگر برگزار کنند. اگرچه نسبت به دولت گذشته توجه بیشتری به احزاب شده اما خواسته‌های ما هنوز کاملا محقق نشده است. چندی پیش هم با آقای مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور ملاقاتی داشتیم و گفتند وزیر کشور دستور تجهیز کردن محل خانه احزاب را داده است و به زودی این اقدام صورت خواهد گرفت. وی گفت: جلسات خانه احزاب توسط هیات رییسه تشکیل می‌شود در این مدت کمیته‌های خانه احزاب را تشکیل دادیم و خانه احزاب در موارد لازم مواضع خود را اعلام کرده است با توجه زمان و شرایط، دستور کار تعیین می‌کنیم در حال حاضر هم قرار است نسبت به تشکیل دفا‌تر خانه احزاب در استان‌ها در جلسه آینده بحث شود و احزاب در استان‌ها هم برای فعالیت در خانه احزاب دفاتری داشته باشند.

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ ۱۱:۰۷:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن