تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805147330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کریمی: کی روش اگر شهامت داشت پای استعفاهایش می ایستاد/ او را به مناظره دعوت می کنم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کریمی: کی روش اگر شهامت داشت پای استعفاهایش می ایستاد/ او را به مناظره دعوت می کنم
دعواهای رسانه ای کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ واکنش علی کریمی را برانگیخت.
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهای اخیر کشمکش عجیبی بین دو مربی بزرگ خارجی شاغل در فوتبال کشورمان به وجود آمده به طوری که کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ هر روز علیه هم صحبت هایی انجام می دهند. در این بین اکثر پیشکسوتان فوتبال کشورمان حق را به سرمربی پرسپولیس داده اند. یکی از کسانی که با صراحت به مخالفت با کی روش برخواسته علی کریمی است. کریمی که اتفاقا سابقه کار با کی روش در تیم ملی را در کارنامه دارد، در گفت و گو با ایران ورزشی مطالب جالب و تامل براگیزی بیان کرده است.
 
سرمربي تيم ملي در مصاحبه اخيرش گفته كه اگر بتواند شما را دوباره به تيم ملي دعوت مي كند و از شما با كنايه به عنوان  ابر قهرمان ياد كرده.
 
قبل از هر چيز بايد بگويم که ابرقهرمانان واقعي كشورم شهدا و جانبازان عزيز جنگ تحميلي هستند كه به قول معروف رودست شان پيدا نم يشود و همه تا زماني كه زنده ايم مديون آنها هستيم. بدون شك اگر فداكاري و از جان گذشتگي اين عزيزان نبود امروز كیروش نم يتوانست در مملكت ما با آسايش و راحتي كار كند و پول بگيرد.
 
مصاحبه كي روش چه نكاتي داشت كه درباره اش انتقاد داريد؟
آقاي کي روش شگف تزده شده اند كه چرا يك روزنامه ورزشي مصاحبه اي از من را در صفحه اولش منتشر كرده است.  لطفا بفرمايند چه چيزهاي ديگري او را شگفت زده مي كند تا همه ما حواسمان باشد.  واقعا كی روش تا اين اندازه قدرت دارد كه تيتر بعضي روزنامه ها را تعيين می كند؟! آيا جزو اختيارات قرارداد اوست؟
 
كي روش گفته چرا شما زماني كه از تيم ملي كنار رفتيد حرف نزديد اما اان صحبت مي كنيد؟
چرا او فكر مي كند مردم ما فوتبال را نمي فهمند. آن روز، خيلي ها همين سوال را از من مي پرسيدند اما به خاطر تيم ملي كشورم سكوت كردم و برايشان آرزوي موفقيت داشتم و خوشحالم كه سكوت كردم چون اگر مصاحبه می كردم، خود کی روش اولين نفري بود كه مرا متهم ناكامي تيم ملي و افتضاح به بار آمده در نتايج تيم ملي مي دانست، نمي دانست؟ من هم مثل همه مردم كشورم از حذف تيم ملي ناراحت بودم و سكوت كردم تا حرف هايم باعث ناراحتي بيشتر آنها نشود. حقيقتش را بخواهيد من خجالت زده و شرمنده بودم كه مي ديدم كی روش به خاطر دريافت نكردن پاداش تساوي مقابل نيجريه خودش را در اتاق حبس كرده بود و فقط او را سر تمرين مي ديديم. حتما يادتان هست كه در نهايت هم چه كسي آن پاداش ها را براي او زنده كرد.
 
كي روش گفته همان گرگ ها و مارها به او گفته اند كه ديوانه اي علي كريمي را دعوت كردي.
كی روش كه شهامت دارد بگويد چرا در همه اين سال ها كه به قول خودش فوتبال ما امكانات لازم را نداشته همچنان تمايل به همكاري دارد؟ اصا چرا 4 سال قبل اين حرفها نبود. اينكه بعضي انسان ها را مار و گرگ و ديگر حيوانات بناميم اصلا زيبا و زيبنده يك انسان نيست اما او كه شهامت دارد چرا باز هم نام اين گرگ ها را نياورد تا همه بدانند.


کریمی: کی روش اگر شهامت داشت پای استعفاهایش می ایستاد/ او را به مناظره دعوت می کنم



ظاهرا كی روش فقط با ما مشكل ندارد و احتمالا با محيط زيست هم مشكل دارد كه بعضي ها را به حيوانات تشبيه مي كند كه همه مخلوقات خدا هستند.
 
سرمربي تيم ملي گفته كه كمپيني عليه او راه افتاده است.
او بي دليل تهمت می زند. كدام كمپين؟ همه اهالي فوتبال كه در اين چند روز اخير مصاحبه كردند شايد منتقد او بوده اند اما هميشه دلشان براي تيم ملي كشورمان سوخته است. حتما كی روش نمي خواهد ادعا كند كه دلش بيشتر از پروين، قلعه نويي، خداداد و... براي فوتبال ما مي سوزد.
من مي خواهم يك نكته اي را هم بگويم.
 
آقاي كي روش، من بعد از لطف خدا، از پرسپوليس و تيم ملي به همه چيز رسيدم. به خاطر همين برايم بسيار اهميت دارند و هميشه با افتخار پيراهن اين دو تيم )بخصوص تيم ملي( را به تن كرده ام. اان هم طرفدار تيم ملي كشورم هستم و به اميد خدا
در بازی هاي خانگي تيم ملي در راه جام جهاني به عنوان يك هوادار براي تشويق تيم ملي به استاديوم مي آيم، فقط براي تشويق تيم ملي. مربيان خارجي زيادي در همه سال هاي گذشته به ايران آمده اند اما در نهايت تيم ملي است كه مي ماند و همه اين مربيان يك روز مي روند.
 
وی به حمايت شما از برانكو هم اشاره كرده است.
كي روش نمي داند اما حتما مشاورانش مي توانند تاييد كنند كه من بعد از جام جهاني 2006 گفتم برانكو بايد شجاعتش را مي داشت كه به ايران مي آمد و پاسخگوي نتايجش مي شد اما اين كار را نكرد. الان هم حرف من حرف فوتبال است نه طرفداري از شخص خاصي. براي اينكه خيال کی روش راحت باشد بايد بگويم همچنان بر سر مواضع در مورد او هستم، اينكه اگر در فوتبال ما همه چيز سر جايش باشد كی روش خيلي خوب م يتواند با تجاربي كه دارد به فوتبال ما كمك كند به شرط اينكه كه به يكسري مسائل كه جزو وظايفش نيست ورود نكند و همه هم كار خودشان را انجام دهند.
 
به نظرتان تا چه زماني اين صحبت ها ادامه پيدا مي كند؟
من به آقاي كي روش مي گويم حرف براي گفتن زياد است. كی روش هر سوالي دارد مطرح كند و من پاسخ مي دهم تا فوتبال دوستان همه چيز را بدانند. اصلا به همان برنامه ورزشي مورد علاقه اش برويم و مناظره اي برگزار كنيم. چون اعتقاد دارم اين مصاحبه ها شكل خوبي ندارد و بيشتر سوژه سازي براي رسانه ها مي كند. شايد اين مناظره به اوكمك كند. اما يك سوال.

چه سوالي؟
ايشان بنده را متهم كرد كه شهامت ندارم. كی روش كه شهامت دارد چرا پاي استعفاهايش نايستاده؟ شايد پيشنهاد نداشت. او كه شهامت دارد صادقانه بگويد اگر سرمربي پرتغال بود و مثلا با تيم جزاير فارو بازي داشت آيا فدراسيون پرتغال به او اجازه تعطيلي 20 روزه ليگ را مي داد كه براي بازي با هند و مالديو اين كار را كرد.
 
حرف پاياني اگر مانده مي شنويم.
امروز به اين نتيجه رسيدم كه كاش رابطه ما همان رابطه شاگرد و استاد باقي مي ماند و هيچ وقت هم همكار نمي شديم. او گفته كه من نااميدش كردم. اين خيلي مهم نيست كه من او را نااميد كرده باشم، بلكه اميدوارم كی روش، فوتبالدوستان ما را نااميد نكند هر چند معتقدم با گروهي كه در آن قرار گرفتيم صعود به جام جهاني روسيه راحت تر از سال 2006 است.
 
منبع: ایران ورزشی







۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن